Dus niet zo'n dikke stinkende gozer met een zwaar stads accent die ergens op de hoek van een straat afspreekt en dan zijn jas open open slaat van: "Hey pssst! Foowgel kopûh?" waarbij hij 12 exemplaren aan de binnenkant van zijn jas toont?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Volgens ene Uccie dien ik vooral veel pleisters in te slaan
Maar ik heb wel het voordeel dat hij/zij met de hand is opgebracht, spuitvoeding en dus echt al aan mens gewend is. Filmpjes gezien en alles. Wel echt een goede kweker ook, niet zo'n random marktplaats figuur.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet overigens WEL zeggen dat ik me er ook volkomen in heb tegen gegeten, en die supermarktshoarma blief ik echt niet meer!
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geef ik je eerdaags mijn shoarma recept wel
Lang zo zout niet, en met eigen gemaakte knoflooksaus
Neuhquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus niet zo'n dikke stinkende gozer met een zwaar stads accent die ergens op de hoek van een straat afspreekt en dan zijn jas open open slaat van: "Hey pssst! Foowgel kopûh?" waarbij hij 12 exemplaren aan de binnenkant van zijn jas toont?
Noop, heb mijn handen al vol aan mijn twee katertjesquote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
mary is op zoek naar een huisdier?
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus niet zo'n dikke stinkende gozer met een zwaar stads accent die ergens op de hoek van een straat afspreekt en dan zijn jas open open slaat van: "Hey pssst! Foowgel kopûh?" waarbij hij 12 exemplaren aan de binnenkant van zijn jas toont?
"Hey! Hoe dùrf juh m'n zeldzame zûd Bengaalse blauwe parkiet een geschilderde kâhnahrie te noemûh?quote:
ah, dat kanquote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, heb mijn handen al vol aan mijn twee katertjes
Iemand deed een beroep op mijn automatische gevoel van mensen/dieren willen helpen.
Lijkt me haast wel, hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef Zokunen. het volgende:
Zit in filmpjes die je mobiel maakt eigenlijk ook EXIF achtige data?
zoals bepaalde autoverkopers zwart geschilderde velgen verkopen als gezwarte velgenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hey! Hoe dùrf juh m'n zeldzame zûd Bengaalse blauwe parkiet een geschilderde kâhnahrie te noemûh?
Dat is sweit man! Jah ut is hier veul te warrem! Da's puâh blauw sweit! Niks geen verruf man!"
Had jij die aangevraagd?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef remlof het volgende:
Lekker Amy Winehouse nummer dit
(I heard love is blind)
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoals bepaalde autoverkopers zwart geschilderde velgen verkopen als gezwarte velgen
zaagsel in de olie?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Autoverkopers zijn vaak echt ratten!
Het is dat dat trucje van zaagsel in de olie niet meer werkt, maar anders....
Converteren naar een ander formaat verlies je meestal de exif-info mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Zokunen. het volgende:
Gewoon, wil de locatie er uitslopen, met foto's weet ik wel hoe, maar met filmpjes niet
Ah was in de jaren '80 en eerder. Als het hele motorblok helemaal naar de klote was en je hoorde de kleppen rammelen en alles tekeer gaan, dan werkte zaagsel in de motorolie als een ontzettend goede geluidsdemper.quote:
Maar als je een goede hebt, dan zijn ze echt geweldig voor je.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Autoverkopers zijn vaak echt ratten!
Het is dat dat trucje van zaagsel in de olie niet meer werkt, maar anders....
Ik heb genoeg gezeik gehad met auto's. Zeker met een bepaalde garagehouder die buiten de papieren om een stuk goedkoper voor je kon werken, maar dan ging na elk bezoek weer iets anders kapot, en de prijs per reparatie werd ook steeds hoger zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Maar als je een goede hebt, dan zijn ze echt geweldig voor je.
Juist die "beun" achtige.
Je mag namen noemenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezeik gehad met auto's. Zeker met een bepaalde garagehouder die buiten de papieren om een stuk goedkoper voor je kon werken, maar dan ging na elk bezoek weer iets anders kapot, en de prijs per reparatie werd ook steeds hoger zo.
ach soquote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah was in de jaren '80 en eerder. Als het hele motorblok helemaal naar de klote was en je hoorde de kleppen rammelen en alles tekeer gaan, dan werkte zaagsel in de motorolie als een ontzettend goede geluidsdemper.
De kans was groot dat zodra de klant er mee weg reed het blok op de afrit alsnog in de soep liep, maar dan was het tenminste al (uiteraard zonder garantie) verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |