En twee negers.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ten strijde trekken op je paard?
Vrijheid van organisatiequote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze serieus discussieren over het verbod op hooligans?
Wat valt daar over te discussiëren? Openlijke geweldpleging mag niet, klaar. Wat valt daar aan af te dingen?
Ja leuk, maar organisaties die criminele activiteiten ontplooien zijn volgens mij ook verboden toch?quote:
Martijn is wel verboden geloof ik. Die hooligans richten vast meer schade aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, maar organisaties die criminele activiteiten ontplooien zijn volgens mij ook verboden toch?
Volgens mij niet toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Martijn is wel verboden geloof ik. Die hooligans richten vast meer schade aan.
Ajacied, dan heb je dat.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Kanye West in 2010
Kanye West in 2011![]()
Kanye West in 2012
Kanye West in 2013
Ja precies, bij Martijn gaat het dan nog om het uiten van wensen tot het plegen van strafbare feiten (niet tot het plegen van strafbare feiten zelf, als het goed is). Bij hooligans gaat het over mensen die zich schuldig maken aan strafbare feiten (anders zijn het geen hooligans maar fanatieke supporters).quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Martijn is wel verboden geloof ik. Die hooligans richten vast meer schade aan.
Ik vind ze op TV inderdaad leuker. De Mike & Thomas Show was altijd geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Mike en Thomas in het theater zijn niet zo grappig.
fixedquote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Mike en Thomas in het theater zijn zo niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |