Nog niet eens zo'n slecht idee. Een paar rondboten erop, dan kunnen ze meteen een grachtentocht houden als Ajax wat wint. Is Van der Laan ook blij.quote:
Doet Mertens mee? Zo ja, dan zie ik hem over het hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dortmund-Napoli ziet er wel uit als een topshow.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
..twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:25Afschaffen die grachten! #Arena #AJAbar reageer retweet
twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 14:05:45@KJ_Huntelaar Hoi Klaas. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
ik zie hem nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet Mertens mee? Zo ja, dan zie ik hem over het hoofd.
milan nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Wel een bad day voor het Italiaanse voetbal.
Ze hebben hem onder de zoden gestopt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet Mertens mee? Zo ja, dan zie ik hem over het hoofd.
Een bericht uit de toekomst, spannend!quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 14:05:45@KJ_Huntelaar Hoi Klaas. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
Eigen schuld.. misschien wel een dikke bult (op zijn oogkas)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die gaat ook wel bedreigd worden.
ArnoGodquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Een bericht uit de toekomst, spannend!
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
quote:
Die hadden al door moeten zijn. Op een slechte dag kunnen ze er zomaar uit wat ik ze wel zou gunnen als we de punten niet nodig hadden.quote:
Dus dan is dit dus toch een update.. want hij leeft (nog steeds)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
wat een baasquote:
Dat zei ik een uur geleden al...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus dan is dit dus toch een update.. want hij leeft (nog steeds)
hoe kan ik low vergetenquote:
quote:
ik ga stukquote:
never gets oldquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was de kampioenswedstrijd Mertens...
Grueter ook weg. Prima geregeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speciaal reporter gestuurd voor interview met Dries?
hij heeft wel een mooie baardquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Dries heeft de baard nog niet in de keel gehad
Hij probeert het nu met een baard op zijn keel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Dries heeft de baard nog niet in de keel gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moest huilenquote:
Klein beetje dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Beetje respect voor de aankomend wereldkampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Kan gebeurenBij BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger was het veel langerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Die samenvattingen zijn wel echt kort, alleen maar goals kijken
Beetje armoedig jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Gelukkig nu een extra lange met Arno.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel veel veiliger dan zo'n vol vak.
Ja er kan niet eens meer een opstelling vanaf ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Alsof je de spelers van Zenit, Wien en Porto kentquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja er kan niet eens meer een opstelling vanaf ook
Wie de neuk is deze gast?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die gaat ook wel bedreigd worden.
In zijn perfecte Spaans?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef Gruisman het volgende:
Sierd had weer een mega interview met Pique hoor.
Nee, hij sneakte nog wel een 'gracias' erin op het einde. Xavi deed die wel in het Spaans maar kon niet worden uitgezonden want het was nog niet ondertiteldquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zijn perfecte Spaans?
Met Iker ging het wel supergoed in het Spaans.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee, hij sneakte nog wel een 'gracias' erin op het einde. Xavi deed die wel in het Spaans maar kon niet worden uitgezonden want het was nog niet ondertiteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |