Ach ja het begint allemaal met een eerste zoen. Als dat bereikt is zijn er pas de vervolgplannen nodig. Maar eerst maar zorgen dat een meid je leuk genoeg vindt om haar tong in je te steken (bedoel jou dus niet, gewoon algemene opmerking)quote:Op woensdag 27 november 2013 18:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm het gaat nu wel heel veel richting 'scoren'.
En jij zit altijd te zeikenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Feit is wel dat hij een punt heeft. Op het moment dat er een onbekende vrouw post duik jij er volledig op. Keer... Op keer... Op keer.
Ze voelt zich echt niet aangetrokken tot je geld op emotioneel gebied hoor, maar dat weet je denk ik zelf ook welquote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké en hoe zorg ik dat ze het naar haar zin heeft? Drankjes kopen veel en geld geven? Vrouwen houden wel van geld heb ik gehoord. En als ik dan een vriendin krijg dan is dat me het wel waard. En wat kan ik daarna van haar vragen? En hoeveel geld moet ik haar geven dan?
Waarom worden mensen dan zo emotioneel als ze de loterij winnen (om maar iets te noemen)?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze voelt zich echt niet aangetrokken tot je geld op emotioneel gebied hoor, maar dat weet je denk ik zelf ook wel
Omdat het een heel ander vorm van emotie is... Beetje moeilijk om verliefd te raken op geld en er seks mee te hebben? Een diepe band krijgen met je briefje van 50 euro?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom worden mensen dan zo emotioneel als ze de loterij winnen (om maar iets te noemen)?
Nee maar verliefd hoeft ook niet. Als ze maar een relatie wil. Verliefd is voor haar persoonlijk, daar heb ik niks mee te maken of ze dat is of niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het een heel ander vorm van emotie is... Beetje moeilijk om verliefd te raken op geld en er seks mee te hebben? Een diepe band krijgen met je briefje van 50 euro?
Ze raakt heus niet verliefd op je als je geld geeft![]()
Haha ik beeld mij dat inderdaad inquote:Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik houd wel van dansen, maar 2 meter lange slungelbeeld je het maar eens in haha !
Dat denk ik dus ook Channiequote:Op woensdag 27 november 2013 15:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee! Is gezond
1. S****E staat voor SALOPE (fr. versie)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:19 schreef K44S het volgende:
[..]
1:Eerlijk, nee mijn ex is geen slet ( ik haal er geen ander woord uit), maar we pasten blijkbaar gewoon niet bij elkaar, heb altijd nog zwak voor d'r :$.
2: Tja, das per persoon verschillend wat zij/hij voor religie aan hangt, het word mij alleen nog steeds in m'n neus gepeuterd en dat vind ik erg jammer, maar goed, ik kan nog niet op mijzelf dus dat word nog ongeveer 2 jaar afzien ( óók dat speelt stukken hier over het comfort zone stukje )
3: 22 bijna 23 jaar.
4: Ik voel me goed als ik thuis achter me laptop zit, op school als ik wat leuks leer, en ik probeer m'n grenzen weer te verleggen.
Vrouwen zijn simpel weg nooit mijn kant gekomen.
Wat? Dit is wel heel erg triest. Dus het maakt je niet uit waarom ze een relatie wil? Misschien omdat ze een golddigger is, maar dat boeit jou niet, als je maar kunt zeggen dat je een 'relatie' hebt? Of wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar verliefd hoeft ook niet. Als ze maar een relatie wil. Verliefd is voor haar persoonlijk, daar heb ik niks mee te maken of ze dat is of niet.
Sixpack: nice , nice....maar luiquote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha, dit is mijn eerste seizoen, en verder heb ik van mijzelf al een atletisch gebouwd lichaam ( ik hoef er dus niet veel voor te doen om een sixpack te krijgen )
Te lui, en vooral het eet schema vind ik ruim overdreven.
sixpack bij een vrouw vind ik niet zo, maar ik vind zelf wel dat ik een sixpack moet hebbenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Sixpack: nice , nice....maar lui
Door het aan te vragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En hoe zorg je ervoor dat de leuke meid waarmee je zoent ook je vriendin wordt?
Omdat ze de hele wereld kunnen rondreizen (om maar iets op te noemen). Zou je dan niet emotioneel worden moest je de loterij winnen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom worden mensen dan zo emotioneel als ze de loterij winnen (om maar iets te noemen)?
Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar verliefd hoeft ook niet. Als ze maar een relatie wil. Verliefd is voor haar persoonlijk, daar heb ik niks mee te maken of ze dat is of niet.
Klopt, geen sixpack bij een vrouw, maar wel lekker strakquote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
sixpack bij een vrouw vind ik niet zo, maar ik vind zelf wel dat ik een sixpack moet hebben
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, geen sixpack bij een vrouw, maar wel lekker strak
Zoals schoonheid zit van binnen ? Ideale situatie is relatief hé.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]ja als we dan toch de ideale situatie gaan omschrijven, dan kan ik nog wel wat dingen toevoegen ja
![]()
Schoonheid zit van binnen en buiten en is volledig subjectief. Net als de ideale situatie inderdaad. Natuurlijk doet iedereen dat. Maar daarna moet 't karakter ook oke zijn. Als het er allemaal leuk uit ziet maar het karakter en IQ van een borrelnootje dan haak ik ook weer direct af hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals schoonheid zit van binnen ? Ideale situatie is relatief hé.![]()
Oké, schoonheid zit van binnen maar iedereen versiert eerst op basis van uiterlijkMaar goed, de uitzonderingen bevestigen de regel.
Hoezo "proberen"?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze is Belgisch en exotisch dus ik kan je geen ongelijk geven om het te proberen
Ja hoor, want je beschikt over een radar die alles detecteert voor je gaat versieren?!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen en buiten en is volledig subjectief. Net als de ideale situatie inderdaad. Natuurlijk doet iedereen dat. Maar daarna moet 't karakter ook oke zijn. Als het er allemaal leuk uit ziet maar het karakter en IQ van een borrelnootje dan haak ik ook weer direct af hoor.
Dansen zou voor veel mensen kunnen werken. Maar hoezo moet je "die aandacht vasthouden"quote:Op woensdag 27 november 2013 01:52 schreef Scuidward het volgende:
- Op feestjes die-hard dansen -> meerdere keren aangesproken.
Dus dansen werkt voor mij wel. Alleen moet ik die aandacht vasthouden. Lukt mij wel. Alleen soms valt de dame stil. Dan heb ik het ook wel gehad. Verder, als je naar signalen kijkt weet je in principe wel wie je kan aanspreken, is het zo dat vrouwen die met het haar spelen aangesproken willen worden? Zie het verdacht vaak, bijna alsof ik het trigger.
Nee natuurlijk niet. Uiterlijk zie je direct, innerlijk niet. Maar dat innerlijk kan wel degelijk reden zijn om af te haken uiteindelijk natuurlijk, al hoeft dat niet dezelfde dag te zijn uiteraard.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, want je beschikt over een radar die alles detecteert voor je gaat versieren?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |