Ja want mijn leeftijd wilt veel zeggen over wat ik postquote:
Zei ik dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want mijn leefdtijd wilt veel zeggen over wat ik post![]()
hoe oud ben JIJ?
Doe ik toch nietquote:
Goedzo, anders de roequote:Op woensdag 27 november 2013 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Doe ik toch nietIk zou niet durven
Oké, maar euuuh vind je mij tijgerend of sierrijk ( in context van mijn "complicate" woordenboek?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Nee ik vroeg me af of je een leuke leeftijd om te daten zou hebben
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goedzo, anders de roeMaar ik ga nu wel slapen, tot morgen weer allemaal
Hm tijgerend zou ik nog niet willen zeggen. Je komt wel spontaan en lief over, tikkie ondeugendquote:Op woensdag 27 november 2013 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké, maar euuuh vind je mij tijgerend of sierrijk ( in context van mijn "complicate" woordenboek?
Heel belangrijk
Thanxquote:Op woensdag 27 november 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm tijgerend zou ik nog niet willen zeggen. Je komt wel spontaan en lief over, tikkie ondeugend
Uhm ik volg je niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx, kijk je naar "gossip girl"...Op het einde zeggen ze altijd " xoxo, you know you love me gossip girl" Ik ben gossip girl uit "gossip girl" , geheim verklapt.
(oké niet dus , want als ik het zelf nu lees , ben ik totaal alles behalve grappig) maar toch L O L
Weet ik het is een meiden-seriequote:Op woensdag 27 november 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm ik volg je niet meer
Dat kijk ik niet nee![]()
Slaap lekker
Je doet helemaal niets met vrouwen, maar de eerste de beste die online lijkt te flirten met mensen just for fun duik je gelijk meteen bovenop :/quote:Op woensdag 27 november 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm tijgerend zou ik nog niet willen zeggen. Je komt wel spontaan en lief over, tikkie ondeugend
Afgelopen maand ben ik zo'n 25 keer gebeld door vrouwen terwijl ik zelf 0 vrouwen heb gebeld (alleen om terug te bellen dan). Dus dat is wel gaaf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg vuurvlieg, wat vind jij vrouwelijk initiatief dan? Wat heb je zoal meegemaakt?
Natuurlijk niet verkeerd dat de vrouwen initiatief nemen, maar men.. ik zou helemaal gestoord worden als ik zo vaak gebeld zou worden (en ik neem aan ook verschillende vrouwen)quote:Op woensdag 27 november 2013 07:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Afgelopen maand ben ik zo'n 25 keer gebeld door vrouwen terwijl ik zelf 0 vrouwen heb gebeld (alleen om terug te bellen dan). Dus dat is wel gaaf.
Mijn tel staat vaak uit dus is niet erg.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet verkeerd dat de vrouwen initiatief nemen, maar men.. ik zou helemaal gestoord worden als ik zo vaak gebeld zou worden (en ik neem aan ook verschillende vrouwen)
Dus een gedeelte van die belletjes is omdat men je niet kon bereiken en dus nog een 2e/3e poging deed?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn tel staat vaak uit dus is niet erg.
Yepquote:Op woensdag 27 november 2013 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus een gedeelte van die belletjes is omdat men je niet kon bereiken en dus nog een 2e/3e poging deed?
Irritant he die telemarketeers. Gelukkig een stuk minder geworden sinds het bel-mij-niet-register.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Afgelopen maand ben ik zo'n 25 keer gebeld door vrouwen terwijl ik zelf 0 vrouwen heb gebeld (alleen om terug te bellen dan). Dus dat is wel gaaf.
Ik had vanmorgen whatsapp berichten van 2 mooie vrouwen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, hoax. Iedereen whatsappt tegenwoordig, of facebookt. Bellen is zó 2005.
Definitie van mooi? Smaak is relatief, dus ik wacht wel op de foto's en een karakter profiel tot de gedachte van aanraken uberhaupt in mij op zal komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen whatsapp berichten van 2 mooie vrouwen.
Wie wil me aanraken?
Goed punt, maar ik vind ze mooi en dat is het belangrijkste he.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Definitie van mooi? Smaak is relatief, dus ik wacht wel op de foto's en een karakter profiel tot de gedachte van aanraken uberhaupt in mij op zal komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |