Je pakt net het zwakke punt van mijn betoog. Ik bedoel daarmee dat soms aandacht krijgen niet betekent dat je die aandacht voor de rest van de avond en in het gunstigste geval de rest van je leven kan vasthouden, maar ik ben wel in staat een geboeid gesprek te voeren de daaropvolgende 10 minuten. Maar dat veranderd niks aan het feit dat ik soepel genoeg kan dansen om een goeie eerste indruk te maken. Dus de basis is er, alleen aan mijn uitbouw kan ik ongetwijfeld het een en ander verbeteren, maar dat verschilt natuurlijk per situatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Dansen zou voor veel mensen kunnen werken. Maar hoezo moet je "die aandacht vasthouden"
Klopt, iemands innerlijk doorgronden vereist meer tijd/moeite dan versieren op basis van uiterlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Uiterlijk zie je direct, innerlijk niet. Maar dat innerlijk kan wel degelijk reden zijn om af te haken uiteindelijk natuurlijk, al hoeft dat niet dezelfde dag te zijn uiteraard.
"Beter dan 't zelf doen"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Versierd worden is wat dat betreft wel beter dan 't zelf doen hoor
Neen, eigenlijk bijna nooit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef jelfrikandel het volgende:
Geeft uiterlijk niet een aardig eerste beeld van het innerlijk vaak dan?
Nee. Het is hoogstens wat je zelf verbindt aan dat uiterlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef jelfrikandel het volgende:
Geeft uiterlijk niet een aardig eerste beeld van het innerlijk vaak dan?
Nee, maar als je het zo wil zien, dan klopt het nog steeds ja. Ik bedoelde, versierd worden is makkelijker dan zelf versieren. Tenminste, dat geldt voor mij tochquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
"Beter dan 't zelf doen"Is dit wat ik denk?
Nee, dat is de uitstraling denk ik, waar jij nu op doelt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Spontaniteit ed zijn toch wel vaak aan uiterlijk af te lezen vind ik hoor...
Oh dat valt bij mij onder een kopjequote:Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is de uitstraling denk ik, waar jij nu op doelt.
Iemand die spontaan is kan van binnen een rot karakter hebben ed. Spontaniteit is een eigenschap, geen persoonlijkheid.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Spontaniteit ed zijn toch wel vaak aan uiterlijk af te lezen vind ik hoor...
Oh, maar het is wel wat mijn aandacht trekt naar een meisje.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Iemand die spontaan is kan van binnen een rot karakter hebben ed. Spontaniteit is een eigenschap, geen persoonlijkheid.
aah oké. Wat bedoel je met jouw "uitbouw" dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je pakt net het zwakke punt van mijn betoog. Ik bedoel daarmee dat soms aandacht krijgen niet betekent dat je die aandacht voor de rest van de avond en in het gunstigste geval de rest van je leven kan vasthouden, maar ik ben wel in staat een geboeid gesprek te voeren de daaropvolgende 10 minuten. Maar dat veranderd niks aan het feit dat ik soepel genoeg kan dansen om een goeie eerste indruk te maken. Dus de basis is er, alleen aan mijn uitbouw kan ik ongetwijfeld het een en ander verbeteren, maar dat verschilt natuurlijk per situatie.
Het opbouwen van de vervolgstappen op basis van die initiële kennismaking.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
aah oké. Wat bedoel je met jouw "uitbouw" dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je als je zegt dat spontaniteit jou aantrekt, maar als je iemand beter leert kennen zou het soms kunnen tegenvallen. Soms héquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Oh, maar het is wel wat mijn aandacht trekt naar een meisje.
Ja das waar. Maar wie niet waagt wie niet wint tochquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je als je zegt dat spontaniteit jou aantrekt, maar als je iemand beter leert kennen zou het soms kunnen tegenvallen. Soms hé
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het opbouwen van de vervolgstappen op basis van die initiële kennismaking.
Dus aangeven dat ik daadwerkelijk meer wil. Is vrij simpel, complimentjes etc. alleen denk ik daar dan niet aan.Dat is toch geen verklaring waarom mensen denken dat je gay bent? Of zijn er andere redenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Sterker nog, wie niet waagt, blijft maagd (lol)quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar wie niet waagt wie niet wint toch
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het opbouwen van de vervolgstappen op basis van die initiële kennismaking.
Dus aangeven dat ik daadwerkelijk meer wil. Is vrij simpel, complimentjes etc. alleen denk ik daar dan niet aan.Ach, dat denkt half van de mensen die mij heeft ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks van aantrekken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Weet ik het. Ik denk niet dat ik gay ben ik kan moeilijk verklaren waarom anderen dat wel denken. Komt ook niet vaak ter sprake ofzo, toevallig op het laatste feestje waar ik was omdat ik te goed was met vrouwen aldus de dames in kwestie. Het zal ook allemaal wel, ben waarschijnlijk gewoon een luie zak die denkt dat het allemaal wel komt maar die instelling heb ik al een tijdje vandaar dat ik op basis van o.a. adviezen in een ander topic etc. in 2014 weer frequenter ga daten zodat ik in de kerstvakantie mijn kamer kan gaan opruimen want die bevind zich in een dusdanige toestand dat het mij alleen maar afleidt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is toch geen verklaring waarom mensen denken dat je gay bent? Of zijn er andere redenen?
Kan er wel om lachen hoor. Maar het is wel iets wat ik dan heb en ik hoor anderen daar nooit over.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat denkt half van de mensen die mij heeft ontmoet.
Niks van aantrekken.
Ik weet eigenlijk niet wat het gemakkelijkste is. Hangt af van wat je zoekt enzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je het zo wil zien, dan klopt het nog steeds ja. Ik bedoelde, versierd worden is makkelijker dan zelf versieren. Tenminste, dat geldt voor mij toch
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Sterker nog, wie niet waagt, blijft maagd (lol)
Ah zo, laat mensen maar denken wat ze willen zolang je maar weet wie je bentquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik denk niet dat ik gay ben ik kan moeilijk verklaren waarom anderen dat wel denken. Komt ook niet vaak ter sprake ofzo, toevallig op het laatste feestje waar ik was omdat ik te goed was met vrouwen aldus de dames in kwestie. Het zal ook allemaal wel, ben waarschijnlijk gewoon een luie zak die denkt dat het allemaal wel komt maar die instelling heb ik al een tijdje vandaar dat ik op basis van o.a. adviezen in een ander topic etc. in 2014 weer frequenter ga daten zodat ik in de kerstvakantie mijn kamer kan gaan opruimen want die bevind zich in een dusdanige toestand dat het mij alleen maar afleidt.
Hoewel ik mijn laptop naar het raam gericht heb wil ik die puinzooi letterlijk en figuurlijk achter mij laten.
In de zin van dat ik dan zelf nauwelijks moeite hoef te doen en dat gebeurd steeds en steeds vaker. Wat op zich prima is, maar ik ben kieskeurig, dus ik hap nauwelijksquote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het gemakkelijkste is. Hangt af van wat je zoekt enzo.
Waarom? Ben je M.? Is toch geen ramp?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |