Ik denk eerder dat Van Rhijn degene is die hiervan moet lerenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat dit wel leerzaam is voor Veltman. Hij zal het nooit meer doen.
Wel een slimme jongen, maar qua voetbal wil het maar niet lukken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Was het maar eens leerzaam voor van Rhijn
Hij is in ieder geval gestorven voor de barca come backquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"en ook de traumahelikopter is uitgerukt."![]()
P2000-journalistiek. Elsevier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t was van rhijn zijn schuldquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat dit wel leerzaam is voor Veltman. Hij zal het nooit meer doen.
http://instagram.com/p/hMS-kMGat9/quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist
Buiten de 16 dusquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kunnen er helemaal niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Dit zijn dingen die kunnen gebeuren met een jong team.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar een ervaren verdediger had dit anders aangepakt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |