SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Nouja tanden eruit en gebroken neus levert al een lading bloed op... hoop dat het er erger uitziet dan het isquote:
Inderdaad... even een avondje naar je favoriete club en dan ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is maar de vraag hoe hij er uit komt als hij niet dood is..
Ja, maar dat zegt niet veel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij werd toch nog levend afgevoerd volgens berichtgeving?
Precies. Veel bloed betekent niet meteen dat hij dood is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja tanden eruit en gebroken neus levert al een lading bloed op... hoop dat het er erger uitziet dan het is
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
Wat was er met hem gebeurd dan? Gevallen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vanaf de tribune.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat was er met hem gebeurd dan? Gevallen ofzo?
Het is dat er een arts van het MMT bij was, maar over het algemeen wordt iemand met dergelijk letsel pas in het ziekenhuis dood verklaard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij werd toch nog levend afgevoerd volgens berichtgeving?
Voorover gevallen met hoofd tegen beton... deuk in schedel...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja tanden eruit en gebroken neus levert al een lading bloed op... hoop dat het er erger uitziet dan het is
Nee, gewoon spontaan zo gebeurd. Wat denk je zelf...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
zit niet daar denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet Tjacka toch?Die is daar nu dacht ik
Klopt. Nog 19 minuten + extra maar ik hoop dat Ajax wintquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Met 2-2 heb je het nog steeds in eigen hand. En Celtic gaat echt niet winnen in Barcelona.
Ja..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel een Casartelli (die wielrenner uit de Tour die ooit dood op het asfalt lag)-gevoel bij... hopelijk leeft ie nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Precies. Veel bloed betekent niet meteen dat hij dood is.
nee bal in zn gezicht nou goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja. Ik las hier al dat hij waarschijnlijk over de reling is gaan hangen en vervolgens geflikkerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
19 minuten en als nog steeds 2-1 staat wss 8 min extra tijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Nog 19 minuten + extra maar ik hoop dat Ajax wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |