SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar zit wat in, alleen denk ik dat het bij sommigen iets extremer is...
Ik op 1?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga lekker de afgelopen paar maanden.
Gelukkig sta ik nog op 1 in de top 10 posters en topicopeners.
Ik dacht je hebt eindelijk een leven gevonden.. Totdat je die link verving voor een afbeelding.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga lekker de afgelopen paar maanden.
Gelukkig sta ik nog op 1 in de top 10 posters en topicopeners.
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef MaidensTower het volgende:
@ Arc.
Weiss laat zicg niet wegpesten. Hij heeft leven gevonden haha
Canım benim
Ik wacht op mijn schoenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?
Juist!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?
Geef je adres dan. Kom ik ze langsbrengen. Vergeet trouwens niet te koken, krijg erg veel honger van cadeautjes geven.quote:
Echt waar?? Leeft hij nu samen met haar ofzo?quote:
Oh. Zeg maar dat ik hem mis, ik begon net 'vrienden' met hem te worden. Of kennisen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
Nee, ze houden regelmatig pyama party's enzo.
Maak je geen zorgen. Hij spookt hier rondquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh. Zeg maar dat ik hem mis, ik begon net 'vrienden' met hem te worden. Of kennisen.
Trollquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef MaidensTower het volgende:
...maar dan zonder pyama denk ik
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Troll. Heb trouwens beetje de geschiedenis van je oude account doorgelezen. Heftig spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |