SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar zit wat in, alleen denk ik dat het bij sommigen iets extremer is...
Ik op 1?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga lekker de afgelopen paar maanden.
Gelukkig sta ik nog op 1 in de top 10 posters en topicopeners.
Ik dacht je hebt eindelijk een leven gevonden.. Totdat je die link verving voor een afbeelding.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga lekker de afgelopen paar maanden.
Gelukkig sta ik nog op 1 in de top 10 posters en topicopeners.
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef MaidensTower het volgende:
@ Arc.
Weiss laat zicg niet wegpesten. Hij heeft leven gevonden haha
Canım benim
Ik wacht op mijn schoenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?
Juist!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?
Geef je adres dan. Kom ik ze langsbrengen. Vergeet trouwens niet te koken, krijg erg veel honger van cadeautjes geven.quote:
Echt waar?? Leeft hij nu samen met haar ofzo?quote:
Oh. Zeg maar dat ik hem mis, ik begon net 'vrienden' met hem te worden. Of kennisen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
Nee, ze houden regelmatig pyama party's enzo.
Maak je geen zorgen. Hij spookt hier rondquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh. Zeg maar dat ik hem mis, ik begon net 'vrienden' met hem te worden. Of kennisen.
Trollquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef MaidensTower het volgende:
...maar dan zonder pyama denk ik
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Troll. Heb trouwens beetje de geschiedenis van je oude account doorgelezen. Heftig spul
Snap niet waarom je het verleden niet accepteert. Altijd maar wegrennen wanneer je eraan herinnerd wordt...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?
Waarom heftig?
Misschien begrijp je mijn behoefte aan clones hehe. Fokkers trollen veel met postgeschiedenis. Is niet tof.
Ik ben niet trots op hoe ik ben omgegaan met mijn onzekerheden. Sinds mijn verloving voorbij is probeer ik nu echt een break te nemen. De confrontatie maakt mij verdrietigquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap niet waarom je het verleden niet accepteert. Altijd maar wegrennen wanneer je eraan herinnerd wordt...
Zonder de acceptatie ervan kom je niet verder ama. Het blijft dooretteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op hoe ik ben omgegaan met mijn onzekerheden. Sinds mijn verloving voorbij is probeer ik nu echt een break te nemen. De confrontatie maakt mij verdrietigIk word er somber van.
Hij werd bijdehand. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:15 schreef Julis het volgende:
Dan moest je je auto maar niet mollen.
Ik ben aan het oefenenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder de acceptatie ervan kom je niet verder ama. Het blijft dooretteren.
Oefenen baart kunst. Trust me, ik weet waar ik het over heb, ik ben kunst.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenenThanks.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:29 schreef zarGon het volgende:
Gelukkig heb ik een lange jas bij me, kan ik undercover rukken.
moet ik weer alles zelf doenquote:
26.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gewoon zomaar
niet te jong, niet te oud en zo
Ik voel je pijn broeder, ik word zelfs al grijsquote:Op woensdag 27 november 2013 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
26.
Te oud voor strakke 16-/18-jarigen, de rest doet er niet toe.
En te oud om gemakkelijk een nachtje door te halen. De aftakeling is al begonnen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
26.
Te oud voor strakke 16-/18-jarigen, de rest doet er niet toe.
En te oud om gemakkelijk een nachtje door te halen. De aftakeling is al begonnen.
E eee! Herkenbaar, heb meer dan genoeg grijze haren.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder, ik word zelfs al grijs(27)
Nederlands, hoewel mensen me regelmatig vragen naar mijn afkomstquote:Op woensdag 27 november 2013 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
E eee! Herkenbaar, heb meer dan genoeg grijze haren.'.
Wat is jouw afkomst eigenlijk?
Jij bent dan geen 18 meer, maar visueel valt er geen verschil te zien. Doe ik toch nog iets goed.quote:
Je komt niet over als een Nederlander. Minder stok in je kont en wat allochtoons over hier en daar.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nederlands, hoewel mensen me regelmatig vragen naar mijn afkomst
Ik ben dan ook niet echt in een hokje te plaatsenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je komt niet over als een Nederlander. Minder stok in je kont en wat allochtoons hier en daar.
Ja, je bent wat losser. Niet als in... het matras van de lokale bar, maar wat minder koud/warmer dan de gemiddelde Nederlander. O.a. tegenover allahtonen en zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet echt in een hokje te plaatsen
Maar als mensen mijn afkomst gokken, is het meestal iets Mediterraans, hoewel ik ook al eens huurmoordenaar uit het voormalige Oostblok heb gehoord
Allahtonenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je bent wat losser. Niet als in... het matras van de lokale bar, maar wat minder koud/warmer dan de gemiddelde Nederlander. O.a. tegenover allahtonen en zo.
Uh ja. Was verrast dat hij hier kwam koekeloeren. Ik hoopte stiekem een verkaaste Turk zoals ikquote:
Is dat zo ongewoon dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uh ja. Was verrast dat hij hier kwam koekeloeren. Ik hoopte stiekem een verkaaste Turk zoals ik
Ik voel iets moois opbloeienquote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben hier weinig te vinden. Jouw nick heb ik wel vaker gezien op Fok
Zou kunnen. Ik val wel op Nederlandse mannen. Voorwaarde is dat ze langer zijn dan ik. Wat is je lengte?quote:
Jouw lengte + minimaal 1 cmquote:Op woensdag 27 november 2013 01:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik val wel op Nederlandse mannen. Voorwaarde is dat ze langer zijn dan ik. Wat is je lengte?
Werk je voor de AIVD?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik lees Eindhoven. Dat is sowieso niet praktisch. SorryIk heb geen recht meer op OV
Den Haag lieverd.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Ik lees trouwens Istanbul, dat is ook niet naast de deur
Dat doe ik de hele week door. Kan geen fiets meer zien. Helemaal niet in de winter.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
7½ uur fietsen is toch nog best te doen?
Dan stap je in je waggie of koop je een dagkaart tochquote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat doe de hele week door. Kan geen fiets meer zien. Helemaal niet in de winter.
Omdat dinsdag?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:
Ugh, wat een bullshit deze. Kan ik me aan blijven ergeren in Nederla
Je zegt het goed: een DAGkaart. Not interested in een onedaystandquote:Op woensdag 27 november 2013 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan stap je in je waggie of koop je een dagkaart toch
Je moet er wel wat voor over hebben
Ja je mag ook een seizoenskaart kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 01:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je zegt het goed: een DAGkaart. Not interested in een onedaystand
Hier ook hoor. Alleen de Esso en wat pizzaria's/shoarmazaken.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:
Waarom is alles gesloten na 01.00 uur in een stad als Rotterdam?!
Ugh, wat een bullshit deze. Kan ik me aan blijven ergeren in Nederland.
Nou, wat als ik smoorverliefd op je word? Dan is het veel te laatquote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja je mag ook een seizoenskaart kopenMaar je gaat toch niet van tevoren een lading dagkaarten inslaan?
Je bent geloof ik al aardig op wegquote:Op woensdag 27 november 2013 01:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, wat als ik smoorverliefd op je word? Dan is het veel te laat
Shit hey, ik heb gewoon gratis OV tochquote:Ik zie mezelf niet eeuwig Appen/bellen/skypen met je in de hoop dat je bij me gaat intrekken enzo
Lieverd, ik kan je niet zo lang missen. Ik wil je elke dag in mijn buurt hebben enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent geloof ik al aardig op weg
[..]
Shit hey, ik heb gewoon gratis OV toch
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan je niet zo lang missen. Ik wil je elke dag in mijn buurt hebben enzoAls is het maar 's nachts tegen je aanliggen
Wat een fantasie. Zucht. Ik ben nooit zo lang vrijgezel geweest
Jaartje sabbatical?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:44 schreef MaidensTower het volgende:
25% jaar niet gedate. nog 75% te gaan. Weissman, ik hoop dat je dit leest!
Ik vind je ook lief.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
Ik haat Sylvesterrrr. Door hem heb ik een paar puistjes gekregen. Pistachenootjes uit mijn oorspronkelijke geboorteplaats. De beste
Damn, girl.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan je niet zo lang missen. Ik wil je elke dag in mijn buurt hebben enzoAls is het maar 's nachts tegen je aanliggen
Wat een fantasie. Zucht. Ik ben nooit zo lang vrijgezel geweest
Fuck my lifequote:Op woensdag 27 november 2013 07:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Current Bitcoin price:EUR654.85¤ USD$971.00 ( as of 11/27/13 7:30 AM )
Investering in April nav een topic op Fok!: 100 euro
Huidige verkoopwaarde: 514 Euro op Bitonic
![]()
Je bedenken dat je met het investeren van al je spaargeld in April je nu een mooi huis had kunnen kopen nog voor de kerst:
http://fd.nl/ondernemen/9(...)na-tests-van-23andmequote:
Moest begrijpen wie je was, wil ik op een verstandige wijze met je omgaan. Heb niet alles doorgelezen, dat was gewoonweg veel te veel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?
Waarom heftig?
Misschien begrijp je mijn behoefte aan clones hehe. Fokkers trollen veel met postgeschiedenis. Is niet tof.
Ik heb een wallet, maar ik kom er niet in.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://fd.nl/ondernemen/9(...)na-tests-van-23andme
[..]
Moest begrijpen wie je was, wil ik op een verstandige wijze met je omgaan. Heb niet alles doorgelezen, dat was gewoonweg veel te veel.
Ja, dit dus.quote:
Gaat dus om verkopen van DNA-tests. Je resultaten zal je vast nog wel krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit dus.Ik hoop maar dat ik mijn resultaten krijg voordat het verboden gaat worden. Fak deze shit men.
Wat zonde is datquote:Op woensdag 27 november 2013 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een wallet, maar ik kom er niet in.. Weet 't wachtwoord niet meer.
.
Echt dom van mezelf, heb ik wel vaker geflikt.. Dat ik cruciale dingen zo beveilig dat zelf ik het niet terug kan halen.
. Moet echt een KeePass-database aanleggen, grr. Niet dat er een groot bedrag op zat, maar ik ben benieuwd wat ik er nog op heb. Zelfs 0.1 ฿ is zo'n 60 euro waard.
.
Had je deze al gelezen? http://nutech.nl/internet(...)en-met-bitcoins.html..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |