SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar zit wat in, alleen denk ik dat het bij sommigen iets extremer is...
Ik op 1?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga lekker de afgelopen paar maanden.
Gelukkig sta ik nog op 1 in de top 10 posters en topicopeners.
Ik dacht je hebt eindelijk een leven gevonden.. Totdat je die link verving voor een afbeelding.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga lekker de afgelopen paar maanden.
Gelukkig sta ik nog op 1 in de top 10 posters en topicopeners.
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef MaidensTower het volgende:
@ Arc.
Weiss laat zicg niet wegpesten. Hij heeft leven gevonden haha
Canım benim
Ik wacht op mijn schoenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?
Juist!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leven? Met die ene vrouw van Fok!? Messi ofzoiets?
Geef je adres dan. Kom ik ze langsbrengen. Vergeet trouwens niet te koken, krijg erg veel honger van cadeautjes geven.quote:
Echt waar?? Leeft hij nu samen met haar ofzo?quote:
Oh. Zeg maar dat ik hem mis, ik begon net 'vrienden' met hem te worden. Of kennisen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
Nee, ze houden regelmatig pyama party's enzo.
Maak je geen zorgen. Hij spookt hier rondquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh. Zeg maar dat ik hem mis, ik begon net 'vrienden' met hem te worden. Of kennisen.
Trollquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef MaidensTower het volgende:
...maar dan zonder pyama denk ik
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Troll. Heb trouwens beetje de geschiedenis van je oude account doorgelezen. Heftig spul
Snap niet waarom je het verleden niet accepteert. Altijd maar wegrennen wanneer je eraan herinnerd wordt...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?
Waarom heftig?
Misschien begrijp je mijn behoefte aan clones hehe. Fokkers trollen veel met postgeschiedenis. Is niet tof.
Ik ben niet trots op hoe ik ben omgegaan met mijn onzekerheden. Sinds mijn verloving voorbij is probeer ik nu echt een break te nemen. De confrontatie maakt mij verdrietigquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap niet waarom je het verleden niet accepteert. Altijd maar wegrennen wanneer je eraan herinnerd wordt...
Zonder de acceptatie ervan kom je niet verder ama. Het blijft dooretteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op hoe ik ben omgegaan met mijn onzekerheden. Sinds mijn verloving voorbij is probeer ik nu echt een break te nemen. De confrontatie maakt mij verdrietigIk word er somber van.
Hij werd bijdehand. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:15 schreef Julis het volgende:
Dan moest je je auto maar niet mollen.
Ik ben aan het oefenenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder de acceptatie ervan kom je niet verder ama. Het blijft dooretteren.
Oefenen baart kunst. Trust me, ik weet waar ik het over heb, ik ben kunst.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenenThanks.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:29 schreef zarGon het volgende:
Gelukkig heb ik een lange jas bij me, kan ik undercover rukken.
moet ik weer alles zelf doenquote:
26.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gewoon zomaar
niet te jong, niet te oud en zo
Ik voel je pijn broeder, ik word zelfs al grijsquote:Op woensdag 27 november 2013 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
26.
Te oud voor strakke 16-/18-jarigen, de rest doet er niet toe.
En te oud om gemakkelijk een nachtje door te halen. De aftakeling is al begonnen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
26.
Te oud voor strakke 16-/18-jarigen, de rest doet er niet toe.
En te oud om gemakkelijk een nachtje door te halen. De aftakeling is al begonnen.
E eee! Herkenbaar, heb meer dan genoeg grijze haren.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder, ik word zelfs al grijs(27)
Nederlands, hoewel mensen me regelmatig vragen naar mijn afkomstquote:Op woensdag 27 november 2013 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
E eee! Herkenbaar, heb meer dan genoeg grijze haren.'.
Wat is jouw afkomst eigenlijk?
Jij bent dan geen 18 meer, maar visueel valt er geen verschil te zien. Doe ik toch nog iets goed.quote:
Je komt niet over als een Nederlander. Minder stok in je kont en wat allochtoons over hier en daar.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nederlands, hoewel mensen me regelmatig vragen naar mijn afkomst
Ik ben dan ook niet echt in een hokje te plaatsenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je komt niet over als een Nederlander. Minder stok in je kont en wat allochtoons hier en daar.
Ja, je bent wat losser. Niet als in... het matras van de lokale bar, maar wat minder koud/warmer dan de gemiddelde Nederlander. O.a. tegenover allahtonen en zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet echt in een hokje te plaatsen
Maar als mensen mijn afkomst gokken, is het meestal iets Mediterraans, hoewel ik ook al eens huurmoordenaar uit het voormalige Oostblok heb gehoord
Allahtonenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je bent wat losser. Niet als in... het matras van de lokale bar, maar wat minder koud/warmer dan de gemiddelde Nederlander. O.a. tegenover allahtonen en zo.
Uh ja. Was verrast dat hij hier kwam koekeloeren. Ik hoopte stiekem een verkaaste Turk zoals ikquote:
Is dat zo ongewoon dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uh ja. Was verrast dat hij hier kwam koekeloeren. Ik hoopte stiekem een verkaaste Turk zoals ik
Ik voel iets moois opbloeienquote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben hier weinig te vinden. Jouw nick heb ik wel vaker gezien op Fok
Zou kunnen. Ik val wel op Nederlandse mannen. Voorwaarde is dat ze langer zijn dan ik. Wat is je lengte?quote:
Jouw lengte + minimaal 1 cmquote:Op woensdag 27 november 2013 01:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik val wel op Nederlandse mannen. Voorwaarde is dat ze langer zijn dan ik. Wat is je lengte?
Werk je voor de AIVD?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik lees Eindhoven. Dat is sowieso niet praktisch. SorryIk heb geen recht meer op OV
Den Haag lieverd.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Ik lees trouwens Istanbul, dat is ook niet naast de deur
Dat doe ik de hele week door. Kan geen fiets meer zien. Helemaal niet in de winter.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
7½ uur fietsen is toch nog best te doen?
Dan stap je in je waggie of koop je een dagkaart tochquote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat doe de hele week door. Kan geen fiets meer zien. Helemaal niet in de winter.
Omdat dinsdag?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:
Ugh, wat een bullshit deze. Kan ik me aan blijven ergeren in Nederla
Je zegt het goed: een DAGkaart. Not interested in een onedaystandquote:Op woensdag 27 november 2013 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan stap je in je waggie of koop je een dagkaart toch
Je moet er wel wat voor over hebben
Ja je mag ook een seizoenskaart kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 01:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je zegt het goed: een DAGkaart. Not interested in een onedaystand
Hier ook hoor. Alleen de Esso en wat pizzaria's/shoarmazaken.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:
Waarom is alles gesloten na 01.00 uur in een stad als Rotterdam?!
Ugh, wat een bullshit deze. Kan ik me aan blijven ergeren in Nederland.
Nou, wat als ik smoorverliefd op je word? Dan is het veel te laatquote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja je mag ook een seizoenskaart kopenMaar je gaat toch niet van tevoren een lading dagkaarten inslaan?
Je bent geloof ik al aardig op wegquote:Op woensdag 27 november 2013 01:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, wat als ik smoorverliefd op je word? Dan is het veel te laat
Shit hey, ik heb gewoon gratis OV tochquote:Ik zie mezelf niet eeuwig Appen/bellen/skypen met je in de hoop dat je bij me gaat intrekken enzo
Lieverd, ik kan je niet zo lang missen. Ik wil je elke dag in mijn buurt hebben enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent geloof ik al aardig op weg
[..]
Shit hey, ik heb gewoon gratis OV toch
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan je niet zo lang missen. Ik wil je elke dag in mijn buurt hebben enzoAls is het maar 's nachts tegen je aanliggen
Wat een fantasie. Zucht. Ik ben nooit zo lang vrijgezel geweest
Jaartje sabbatical?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:44 schreef MaidensTower het volgende:
25% jaar niet gedate. nog 75% te gaan. Weissman, ik hoop dat je dit leest!
Ik vind je ook lief.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
Ik haat Sylvesterrrr. Door hem heb ik een paar puistjes gekregen. Pistachenootjes uit mijn oorspronkelijke geboorteplaats. De beste
Damn, girl.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan je niet zo lang missen. Ik wil je elke dag in mijn buurt hebben enzoAls is het maar 's nachts tegen je aanliggen
Wat een fantasie. Zucht. Ik ben nooit zo lang vrijgezel geweest
Fuck my lifequote:Op woensdag 27 november 2013 07:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Current Bitcoin price:EUR654.85¤ USD$971.00 ( as of 11/27/13 7:30 AM )
Investering in April nav een topic op Fok!: 100 euro
Huidige verkoopwaarde: 514 Euro op Bitonic
![]()
Je bedenken dat je met het investeren van al je spaargeld in April je nu een mooi huis had kunnen kopen nog voor de kerst:
http://fd.nl/ondernemen/9(...)na-tests-van-23andmequote:
Moest begrijpen wie je was, wil ik op een verstandige wijze met je omgaan. Heb niet alles doorgelezen, dat was gewoonweg veel te veel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh echt. Waarom zou je zoiets willen doen?
Waarom heftig?
Misschien begrijp je mijn behoefte aan clones hehe. Fokkers trollen veel met postgeschiedenis. Is niet tof.
Ik heb een wallet, maar ik kom er niet in.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://fd.nl/ondernemen/9(...)na-tests-van-23andme
[..]
Moest begrijpen wie je was, wil ik op een verstandige wijze met je omgaan. Heb niet alles doorgelezen, dat was gewoonweg veel te veel.
Ja, dit dus.quote:
Gaat dus om verkopen van DNA-tests. Je resultaten zal je vast nog wel krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit dus.Ik hoop maar dat ik mijn resultaten krijg voordat het verboden gaat worden. Fak deze shit men.
Wat zonde is datquote:Op woensdag 27 november 2013 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een wallet, maar ik kom er niet in.. Weet 't wachtwoord niet meer.
.
Echt dom van mezelf, heb ik wel vaker geflikt.. Dat ik cruciale dingen zo beveilig dat zelf ik het niet terug kan halen.
. Moet echt een KeePass-database aanleggen, grr. Niet dat er een groot bedrag op zat, maar ik ben benieuwd wat ik er nog op heb. Zelfs 0.1 ฿ is zo'n 60 euro waard.
.
Had je deze al gelezen? http://nutech.nl/internet(...)en-met-bitcoins.html..
Zelfs dat nog niet. Er is geen aanleiding van het bedrijf zelf om te stoppen met de verkoop van de tests, kan nog jaren duren voordat het effectief gestopt zal worden vermoed ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:15 schreef zarGon het volgende:
Voor huidige klanten verandert er niets, neem ik aan? Alleen klanten met nieuwe tests zijn de lul?
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik jou niet. Kısmetimi kapatıyorsun
Had je niet tot het laatste moment moeten wachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:47 schreef MaidensTower het volgende:
Fuck my life too. Mijn artikel (waar ik een paar uur mee bezig ben geweest) wordt niet gepubliceerd, door een mailstoring. Het zou te laat zijn nu.
Verspilde tijd en moeite
Dat heb ik niet. Maandag 9:00 is mijn deadline. Vervolgens krijg ik dinsdag feedback. Die kwam dus aan om 18:00.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je niet tot het laatste moment moeten wachten.
Jammer!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:47 schreef MaidensTower het volgende:
Fuck my life too. Mijn artikel (waar ik een paar uur mee bezig ben geweest) wordt niet gepubliceerd, door een mailstoring. Het zou te laat zijn nu.
Verspilde tijd en moeite
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Zie het niet als verspilde tijd en moeite. Je hebt toch wat ervaring opgedaan.Was het artikel (na feedback) wel in orde?
Je komt depressief over.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben verder anoniem gebeld en de oproep is automatisch geblokkeerd. Misschien was het n.a.v. een sollicitatie
Serieus, ik wil vandaag niet uit bed.
Denk aan de bedwantsen in/op je bed.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben verder anoniem gebeld en de oproep is automatisch geblokkeerd door mijn telefoon. Misschien was het n.a.v. een sollicitatie
Serieus, ik wil vandaag niet uit bed.
Ik word somber van het wekenlang zoeken naar een bijbaan en door mijn leeftijd (26) icm economie te worden afgewezen.quote:
En de hele dag in bed liggen en daarover klagen gaat jou daarbij helpen?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik word somber van het wekenlang zoeken naar een bijbaan en door mijn leeftijd (26) icm economie te worden afgewezen.
Ja, vanuit bed stuur ik nog meer brievenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En de hele dag in bed liggen en daarover klagen gaat jou daarbij helpen?
Ik heb ergere issues qua geld dan jij. Erover klagen helpt niet. Heb je gesolliciteerd bij schoonmaak? Horeca?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ik moet 10.000 eu zien te verdienen voor uiterlijk september 2015 (anders kan ik niet afstuderen door geen stufi). Word een beetje wanhopig, want ik heb zoveel brieven gestuurd inmiddels.
Hij krijgt hem sowieso al voor 50 euro goedkoper.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Arcadia het volgende:
Yuri_Boyka vraag naar korting, want binnenkort zijn die tests waardeloos. Biedt 5 euro per test!
Kom werken in fabriek.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ik moet 10.000 eu zien te verdienen voor uiterlijk september 2015 (anders kan ik niet afstuderen door geen stufi). Word een beetje wanhopig, want ik heb zoveel brieven gestuurd inmiddels.
Dat kan ik niet bepalen. Ik weet je situatie niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ergere issues qua geld dan jij. Erover klagen helpt niet. Heb je gesolliciteerd bij schoonmaak? Horeca?
Je solliciteert bij plekken die het nu lasting hebben, iets met recessie. Je bent te duur voor zulke zaken.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen. Ik weet je situatie niet.
Ik heb veel geprobeerd: uitzendbureaus, Bijenkorf, V&D, Blokker, Xenos, Nespresso, Julia's, Weight watchers, wat kledingwinkels, biologische supermarkt, horeca gelegenheden...
Sylvesterrr is een bewijsHij is zelfs een keer meegelopen toen ik random CV's ging uitdelen terwijl er niets op de ramen stonden.
Ik weet het echt niet meer hoor.
Ben je dan door je 7 jaar (4 jaar beurs + 3 jaar lenen) heen?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:12 schreef MaidensTower het volgende:
Nog niet. Mijn laatste jaar heb ik een probleem. Er waren omstandigheden thuis waardoor ik niet langer kon blijven en studeren ging niet lekker. Zit nu wel in mijn 2e jaar. Gaat primaquote:Op woensdag 27 november 2013 12:37 schreef zarGon he t volgende:
[..]
Ben je dan door je 7 jaar (4 jaar beurs + 3 jaar lenen) heen?
http://www.vapiano.de/frame.php?section=jobs&lang=nl.quote:
Waarom heb je 10.000 euro nodig in je laatste leerjaar (het jaar waar je geen recht meer hebt op lenen).quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nog niet. Er waren omstandigheden thuis waardoor ik niet langer kon blijven en studeren ging niet lekker. Zit nu wel in mijn 2e jaar. Gaat primaGelukkig.
Rondkomen? Ik woon op mezelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je 10.000 euro nodig in je laatste leerjaar (het jaar waar je geen recht meer hebt op lenen).
Oh hier heb ik ook meerdere malen geprobeerd! Ik kwam er vaak. Kan het nu bijna niet meer betalen. Zal ze nog eens spammen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef zarGon het volgende:
En is er niets waarbij je je vooropleiding in de praktijk kan inzetten?
[..]
http://www.vapiano.de/frame.php?section=jobs〈;=nl.
Check Den Haag. (En ga langs!)
Ah zo, excuus.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Rondkomen? Ik woon op mezelf.
Spammen als in mailen of spammen als in langsgaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh hier heb ik ook meerdere malen geprobeerd! Ik kwam er vaak. Kan het nu bijna niet meer betalen. Zal ze nog eens spammen.
Nee, vooropleiding lukt niet, omdat ze fulltimers zoeken
Dat klopt ook wel. Hoe ik hier op Fok ben is een deel van mij en betreft relationeel gebied. Op sociaal en zakelijk niveau vind ik mezelf wel sterk. Ik kwam ook makkelijk aan banen. Contracten werden verlengd. Het zit nu gewoon niet mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spammen als in mailen of spammen als in langsgaan?.
Met de indruk die ik van jou heb kan ik wel zeggen dat je in ieder geval wel past bij " een klantgerichte en gemotiveerde houding" en "bereid voor een internationaal bedrijf te werken en je vindt het leuk om in een jong, fris en dynamisch team te werken".
quote:
Tja, ik snap dat het een nachtmerrie is, maar ik hoop ook dat je beseft dat je tenminste een fallback hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn nachtmerrie is dat ik straks terug moet naar mijn ouders om af te studeren in de buurt.
Ze willen me niet inschrijven, omdat ze alleen fulltimers zoeken. Tempo team, Randstad, Unique en nog een paar in de stad.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
Sta je ingeschreven bij een uitzendbureau?
Het is dat en je studie afmaken, of ergens anders wat regelen en moeite met studie.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef MaidensTower het volgende:
Fallback. Letterlijk bedoel je. Ik hou er niet van om de verantwoordelijkheden bij mijn ouders te leggen, maar ik verwijt ze wel hoe ik er nu voor sta. Daar wil ik buiten 2-daagse bezoekjes per kwartaal niet zijn.
Dat is jammer. Hier doen ze het namelijk wel..quote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ze willen me niet inschrijven, omdat ze alleen fulltimers zoeken. Tempo team, Randstad, Unique en nog een paar in de stad.
Gewoon de websites afstruinen. Langsgaan heeft toch weinig nut.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
Sta je ingeschreven bij een uitzendbureau?
Daar heb je gelijk in. Wie weet is dit mijn lot ofzo. Dat ik terug ga naar het oosten van het landquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat en je studie afmaken, of ergens anders wat regelen en moeite met studie.
Het kon erger..
wats mis met oosten van het landquote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wie weet is dit mijn lot ofzo. Dat ik terug ga naar het oosten van het land
Ik ga wat eten en dan allemaal brieven sturen naar appies in de buurt. Misschien lukt datquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hier doen ze het namelijk wel..
Niets. Integendeel eigenlijk. Ik wil alleen niet naar mijn geboorteplaats, maar naar Arnhem (50km verder). Als ik afgestudeerd ben.quote:
Julis, onze yenge met blauwe truitje op de videochat?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Gaan jullie maar lekker meeten ofzo, jullie wonen bij elkaar in de buurt. Of wordt Julis dan jaloers?
Kun jij niet DM'en?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MaidensTower het volgende:
Kan Syl dat even dm-en?Wil het hier niet posten.
Duurt dat een aantal dagen? Of aantal posts? Enig idee? Ik gok zo dat het misbruikt werd door nieuwe geregistreerden...quote:
To be honest ben ik bij zulke dingen wat voorzichtiger. Mocht het zo zijn dat MaidensTower en ik alleen gaan afspreken, heb ik het liefst dat Julis er tenminste de eerste keer bij is. Lijkt me veel fijner voor haar, en ik zou hetzelfde willen mocht Julis alleen met een andere jongen afspreken.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Gaan jullie maar lekker meeten ofzo, jullie wonen bij elkaar in de buurt. Of wordt Julis dan jaloers?
Weekjequote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duurt dat een aantal dagen? Of aantal posts? Enig idee? Ik gok zo dat het misbruikt werd door nieuwe geregistreerden...
Dat je het kleurtje nog weet.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Julis, onze yenge met blauwe truitje op de videochat?
Nou ja, ik wil wel een keer deelnemen aan de groepsmeet, maar ik heb wat dingen die ik op een rij moet zetten.
quote:Bedankt voor het meedenken Zargon en de rest
Dat geldt ook voor mij trouwens: afspreken met mannen die bezet zijn. Weiss is niet helemaal bezet. Hij heeft een grote hart hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
To be honest ben ik bij zulke dingen wat voorzichtiger. Mocht het zo zijn dat MaidensTower en ik alleen gaan afspreken, heb ik het liefst dat Julis er tenminste de eerste keer bij is. Lijkt me veel fijner voor haar, en ik zou hetzelfde willen mocht Julis alleen met een andere jongen afspreken.
Maar ja, MaidensTower is nogal bang voor de users hier, dussehhh...
Dat was zij toch? Was een mooie dame. Wel erg stil herinner ik mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je het kleurtje nog weet.. Maar ja, zij was het andere meisje destijds.
.
Kom naar de volgende meet dan! En neem Weiss mee.
(Moet ook even kijken hoe dat meet geregeld gaat worden, maar nog geen tijd gehad..)
[..].
Wat. Wie niet dan? Ik mag "online" wel iedereen hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij trouwens: afspreken met mannen die bezet zijn. Weiss is niet helemaal bezet. Hij heeft een grote hart haha
Syl heeft mij verteld dat de meesten van jullie wel oké zijn. Als iemand als hij dat zegt... Maar goed. Mannen hebben vaak minder cultuurproblemen dan vrouwen. Ik ben dan een extreem geval en minder conservatief dan Syl. Hij is Turkser dan ik denk ik. Ergens ook weer niet. Geen idee haha
Ook?! Ik spreek helemaal niet af met mannen die bezet zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij trouwens: afspreken met mannen die bezet zijn.
Nu willen we natuurlijk weten wie er niet oké is!quote:Syl heeft mij verteld dat de meesten van jullie wel oké zijn. Als iemand als hij dat zegt...
Waar doel je precies op met cultuurproblemen? De mannen komen er inderdaad ietwat makkelijk onder bepaalde dingen uit.quote:Maar goed. Mannen hebben vaak minder cultuurproblemen dan vrouwen. Ik ben dan een extreem geval en minder conservatief dan Syl. Hij is Turkser dan ik denk ik. Ergens ook weer niet. Geen idee haha
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat. Wie niet dan? Ik mag "online" wel iedereen hier.
Syl kan daar antwoord op geven. Ik ben de nicks en namen vergeten. Alleen Zargon, Julide en Levo ken ik van naam.quote:
Door jou komt Syl in een moeilijke positie.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Syl kan daar antwoord op geven. Ik ben de nicks en namen vergeten. Alleen Zargon, Julide en Levo ken ik van naam.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat was zij toch? Was een mooie dame. Wel erg stil herinner ik mij.
la wat lastigquote:Weiss meenemen? Heel lastig. Misschien als we hier in de buurt meeten: Den Haag of Rotterdam. Dan kan ik het ook betalenIk heb ook geen OV meer hehe
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door jou komt Syl in een moeilijke positie..
wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef namen. Ik wil weten nu of ik boos moet zijn of blij.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
jij komt er sowieso niet in voor
Daar is je prostaat, dus ik vermoed dat velen juist "quote:Op woensdag 27 november 2013 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje alsof je gepijpt wordt en net voor je orgasme een vinger in je kont voelt.![]()
Ik bedoelde dat ik niet afspreek met bezette mannen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook?! Ik spreek helemaal niet af met mannen die bezet zijn..
[..]
Niet helemaal bezet? Open relatie doel je dan op gok ik zo? IRL is hij vast een schatje, maar hij trollde hij een end weg..
Hij was trouwens ook degene die met xminator mij overhaalden voor de eerste meet tijdens een spel, even later kwam hij niet eens meer posten in het topic. : (
[..]
Nu willen we natuurlijk weten wie er niet oké is!.
[..]
Waar doel je precies op met cultuurproblemen? De mannen komen er inderdaad ietwat makkelijk onder bepaalde dingen uit.
En het is duidelijk hoor, dat jullie een identiteitscrisis hebben. No worries, hebben wij ook. [ afbeelding ]
Typisch Turkse hoofdpijnvrouw, ik begrijp er niks van.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet afspreek met bezette mannen.
Ik hou veel van Weiss. Hij is mijn knuffelbeerIk ben niet zijn nummer 1, maar wel speciaal voor hem hihi. Heb alleen weinig invloed op hem wat betreft meesleuren naar meets. Hij is erg eigenwijs haha.
Ja, ik weet niet wie er meer last heeft van een ID-crisis. Ik heb 2 jaar samengewoond met een Christelijke Nederlander. Daar ben ik verloofd mee geweest en zelf verbroken, omdat ik het Turkse miste ()
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Typisch Turkse hoofdpijnvrouw, ik begrijp er niks van.
Bij zulke dingen vraag ik me altijd af wat je doet als je een kind krijgt. Ik neem aan dat je op een gegeven moment kinderen zou willen samen... Hoe voed je zo'n kind dan op? Wat krijgt hij/zij dan van huis uit mee?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, ik weet niet wie er meer last heeft van een ID-crisis. Ik heb 2 jaar samengewoond met een Christelijke Nederlander. Daar ben ik verloofd mee geweest en zelf verbroken, omdat ik het Turkse miste ()
waarom dezequote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef MaidensTower het volgende:
Je hoeft niet alles te snappen lieverd. Ik snap je interesse in mij, maar het is overbodig. Wij hebben toch geen toekomst
Laten we het dan maar skippen, als hij het uit wil leggen komt hij het zelf maar posten.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kan Weiss zijn situatie niet uitleggen. Het is... ingewikkeld
Jammer. Kunnen we nog wel vrienden blijven?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef MaidensTower het volgende:
Je hoeft niet alles te snappen lieverd. Ik snap je interesse in mij, maar het is overbodig. Wij hebben toch geen toekomst
Ik begrijp niet waarom hij de behoefte had om mijn posthistory te bekijken. Je kan gewoon normaal reageren op mij. Ik heb shit gepost hier op Fok, maar dat maakt mij geen zwakkeling of iets anders waarbij ik een andere aanpak nodig heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom deze
Echt zo typisch weer. Is vast grappig bedoeld, maar toch.
Dat was gisteren (speelt nu dus niet) en hij reageerde net normaal op je.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij de behoefte had om mijn posthistory te bekijken. Je kan gewoon normaal reageren op mij.
Waar heeft dit dan weer mee te maken? Wie behandelt jou dan zo?quote:Ik heb shit gepost hier op Fok, maar dat maakt mij geen zwakkeling of iets anders waarbij ik een andere aanpak nodig heb.
De relevantie begrijp ik niet met je voorgaande post, maar mijn excuses als ik je beledigde. Heb nooit geimpliceerd dat je zwak bent en elk persoon vereist een andere benadering en aanpak, ik wilde gewoon graag weten wie je was.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij de behoefte had om mijn posthistory te bekijken. Je kan gewoon normaal reageren op mij. Ik heb shit gepost hier op Fok, maar dat maakt mij geen zwakkeling of iets anders waarbij ik een andere aanpak nodig heb.
Omdat je zonder jezelf voor te stellen hier binnenloopt alsof je hier vaker bent geweest. Niets mis mee, maar dat trekt de aandacht en men wordt nieuwsgierig. Zodoende.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MaidensTower het volgende:
Ik begrijp niet waarom hij de behoefte had om mijn posthistory te bekijken.
Weet je wat vreemd is. Niemand heeft het over jouw historie/gedrag or what so ever. Jij bent degene die dat steeds naar boven haalt. Net als jouw identiteitscrisis en dat je o zo moeilijk contact hebt met Turken/whatever.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij de behoefte had om mijn posthistory te bekijken. Je kan gewoon normaal reageren op mij. Ik heb shit gepost hier op Fok, maar dat maakt mij geen zwakkeling of iets anders waarbij ik een andere aanpak nodig heb.
Exact, je hint naar je vorige usernames en dat je daarmee problemen hebt aangekaart, ik was gewoon geïnteresseerd in mijn mede-Turkin.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je zonder jezelf voor te stellen hier binnenloopt alsof je hier vaker bent geweest. Niets mis mee, maar dat trekt de aandacht en men wordt nieuwsgierig. Zodoende.
Selam Aleykumquote:Op woensdag 27 november 2013 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat vreemd is. Niemand heeft het over jouw historie/gedrag or what so ever. Jij bent degene die dat steeds naar boven haalt. Net als jouw identiteitscrisis en dat je o zo moeilijk contact hebt met Turken/whatever.
Waarom reageer je constant zo geprikkeld? What's up?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat vreemd is. Niemand heeft het over jouw historie/gedrag or what so ever. Jij bent degene die dat steeds naar boven haalt. Net als jouw identiteitscrisis en dat je o zo moeilijk contact hebt met Turken/whatever.
Is niet geprikkeld, zo lijkt het. Wil haar gewoon vertellen dat ze een beetje spoken ziet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom reageer je constant zo geprikkeld? What's up?
Aleykum Selam!quote:
Ik zat al twee jaar in een dubio. Eindelijk een man gevonden bij wie ik mezelf kon zijn. Dat was heel fijn. Gaf mij rust e.d. Naar verloop van tijd begon ik meer toenadering te zoeken bij alles wat Turks is. Zo leerde ik Weiss en Syl kennen, ging ik vaker Turks praten, Turkse muziek luisteren. Mijn ex paste zich goed aan daar niet van. Hij ging vaker en langer mee naar Turkije, leerde Turks en kookte ook Turks. Het voelde alleen anders. Vooral op feestdagen zoals die van hun. Het voelde zo koud allemaal. In het begin was dat geen probleem, want toen was ik anti-Turks. Maar ik ben de laatste tijd mijn ID gaan accepteren. Ook heb ik geaccepteerd dat jarenlang daten ook maar een opvulling was van een grote leegte die onstaan is door het afstand nemen van datgene wat ik heel erg mis! Want ik had wellicht mijn trouwjurk en ringen en voor een vrouw de dingen die haar gelukkig maken, maar zo voelde het totaal niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij zulke dingen vraag ik me altijd af wat je doet als je een kind krijgt. Ik neem aan dat je op een gegeven moment kinderen zou willen samen... Hoe voed je zo'n kind dan op? Wat krijgt hij/zij dan van huis uit mee?
En wat miste je dan? Ik kan 'kunnen schelden zoals het hoort' bedenken in ieder geval.
Ik begrijp het. Excuses.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je zonder jezelf voor te stellen hier binnenloopt alsof je hier vaker bent geweest. Niets mis mee, maar dat trekt de aandacht en men wordt nieuwsgierig. Zodoende.
Dat zei ik omdat hij dat nodig vond zodat hij weet hoe hij met mij moet omgaan. Dat kwam raar over bij mij. Ik voel me niet aangevallen of gekwetst.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was gisteren (speelt nu dus niet) en hij reageerde net normaal op je.
[..]
Waar heeft dit dan weer mee te maken? Wie behandelt jou dan zo?
bby wat is je msn whappquote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zat al twee jaar in een dubio. Eindelijk een man gevonden bij wie ik mezelf kon zijn. Dat was heel fijn. Gaf mij rust e.d. Naar verloop van tijd begon ik meer toenadering te zoeken bij alles wat Turks is. Zo leerde ik Weiss en Syl kennen, ging ik vaker Turks praten, Turkse muziek luisteren. Mijn ex paste zich goed aan daar niet van. Hij ging vaker en langer mee naar Turkije, leerde Turks en kookte ook Turks. Het voelde alleen anders. Vooral op feestdagen zoals die van hun. Het voelde zo koud allemaal. In het begin was dat geen probleem, want toen was ik anti-Turks. Maar ik ben de laatste tijd mijn ID gaan accepteren. Ook heb ik geaccepteerd dat jarenlang daten ook maar een opvulling was van een grote leegte die onstaan is door het afstand nemen van datgene wat ik heel erg mis! Want ik had wellicht mijn trouwjurk en ringen en voor een vrouw de dingen die haar gelukkig maken, maar zo voelde het totaal niet.
Geen idee hoe het nu zal gaan. Ik heb trouwens Arc.'s quote op mijn Whapp hehehehe
Bedankt sylvquote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Syl kan daar antwoord op geven. Ik ben de nicks en namen vergeten. Alleen Zargon, Julide en Levo ken ik van naam.
Heb het van the boondocks.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef MaidensTower het volgende:
"Absence of evidence is not evidence of absence."
Dit is echt een goede Arc! Ik blijf het herhalen!
Die specifieke citaat ken ik niet, maar dat soort dingen komt er wel in voor ja, mijn moeder kijkt dat via netflix momenteelquote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
die van "bitches love smiley faces"?
arc is een knuffelkontje hij kan niet kwetsenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat hij dat nodig vond zodat hij weet hoe hij met mij moet omgaan. Dat kwam raar over bij mij. Ik voel me niet aangevallen of gekwetst.
Dat kan naar mijn weten met eten. Dat werkt bij Syl wel haha. Niet ethisch, sorry.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
nee je hebt m'n hart gebroken beter je best doen
Ja, die zie ik wel eens voorbij lopen op FB!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
arc is een knuffelkontje hij kan niet kwetsen
de hartenbreker is kubilay, zusje van julis
Dacht dat Julis alleen een broertje had? PWF is wel cool.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
arc is een knuffelkontje hij kan niet kwetsen
de hartenbreker is kubilay, zusje van julis
Hahaha hij bedoelt ook broertje. Manwijf, wijf, zusjequote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dacht dat Julis alleen een broertje had? PWF is wel cool.
PWF is irritant.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dacht dat Julis alleen een broertje had? PWF is wel cool.
Kom op, jij verklapt hier al mijn zwaktes...quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat kan naar mijn weten met eten. Dat werkt bij Syl wel haha. Niet ethisch, sorry.
"I'm an Egyptian, I'm a muslim. I don't do this stuff"quote:
Stukje van the boondocks, met de host van to catch a predator: Chris Hansenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
"I'm an Egyptian, I'm a muslim. I don't do this stuff"
Spreek apart afquote:Op woensdag 27 november 2013 18:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik mis mijn neefjes en nichtjes...Gisteravond nog een emotioneel gesprek met twee van mijn nichtjes gehad.
Ik kan het niet openen met mijn mobiel.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stukje van the boondocks, met de host van to catch a predator: Chris Hansen
Wat bedoel je met achtergrond.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik kan het niet openen met mijn mobiel.
Wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Ze mogen niet alleen naar een andere stad, en ik wil voorlopig niet naar Nijmegen.quote:
Geen werk, ik studeer momenteel in Antwerpen. Heb vorig jaar in Gent gestudeerd, maar omwille van omstandigheden moest ik daar weg.quote:
Vond het al raar dat ik je video niet kon bekijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen werk, ik studeer momenteel in Antwerpen. Heb vorig jaar in Gent gestudeerd, maar omwille van omstandigheden moest ik daar weg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toegepaste_Economische_Wetenschappenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Vond het al raar dat ik je video niet kon bekijken
Wat studeer je?
Ik ging ook je posthistorie opzoeken. Verder geen interesse.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nederland, woon vlakbij de grens.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:31 schreef MaidensTower het volgende:
I see. OkeKom je uit Nederland of heb je altijd al daar gewoond?
Oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging ook je posthistorie opzoeken. Verder geen interesse.
Ik wist wel dat ik niet de enige was!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging ook je posthistorie opzoeken. Verder geen interesse.
Ik wil niet het risico lopen dat ik iemand anders tegenkom. Ik weet dat die kans klein is, maar toch..quote:Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef MaidensTower het volgende:
Reden dat je niet wilt? Het draait toch om hun?
Ze kunnen heus wel met de ouderen mee. Waarom negatieve scenario's?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen dat ik iemand anders tegenkom. Ik weet dat die kans klein is, maar toch..
En zoals gezegd kan ik met de wat jongere neefjes en nichtjes (2-12 jaar) sowieso niet alleen afspreken.
Iedereen heeft problemen, je bent juist abnormaal als je geen problemen hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:37 schreef expans het volgende:
99% van de drama hier die ik als lurker meepak gaat over identiteitscrisis en familie en shit
Why can't u be normal folks?
Hm, daar liep destijds ook iemand met jouw nick.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij niet, kan het me iig niet herinneren. Why?
Ze mogen eigenlijk helemaal geen contact met me hebben. Het moet dus discreet... Denk je dat ze een kind van twee jaar meekrijgen?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ze kunnen heus wel met de ouderen mee. Waarom negatieve scenario's?
Ik praat hier niet over met Turken of Nederlanders. Ze snappen het toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen heeft problemen, je bent juist abnormaal als je geen problemen hebt.Turken zijn vaak extravert waardoor je vaker hun problemen ook hoort itt Nederlanders.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen heeft problemen, je bent juist abnormaal als je geen problemen hebt.Turken zijn vaak extravert waardoor je vaker hun problemen ook hoort itt Nederlanders.
"Hava almak için".quote:Op woensdag 27 november 2013 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze mogen eigenlijk helemaal geen contact met me hebben. Het moet dus discreet... Denk je dat ze een kind van twee jaar meekrijgen?
Nederlanders snappen dit over het algemeen niet inderdaad. De wat jongere Turken kunnen het wel snappen; of ze het willen snappen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik praat hier niet over met Turken of Nederlanders. Ze snappen het toch niet.
Nee, Nederlanders denken dat eerwraak nog een issue is en Turken vinden mij onderhand een **** (denk ik). Ik begrijp het wel, maar ik vind het lastig om hun mijn kant te overtuigen. Ik speel maar de cameleon.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nederlanders snappen dit over het algemeen niet inderdaad. De wat jongere Turken kunnen het wel snappen; of ze het willen snappen is een ander verhaal.
Wat is ****?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders denken dat eerwraak nog een issue is en Turken vinden mij onderhand een **** (denk ik). Ik begrijp het wel, maar ik vind het lastig om hun mijn kant te overtuigen. Ik speel maar de cameleon.
Welke Turken?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders denken dat eerwraak nog een issue is en Turken vinden mij onderhand een **** (denk ik). Ik begrijp het wel, maar ik vind het lastig om hun mijn kant te overtuigen. Ik speel maar de cameleon.
Ik vind echt dat jij jezelf uit je slachtofferrol moet halen en moet stoppen dingen in te vullen voor een ander.quote:
Geen idee eigenlijk. Ik heb al jaren geen contact met Turken. Ze weten niet eens dat ik Turks ben. Daarom weet ik eigenlijk ook niet wat ze van mij vinden. Dat concludeer ik op basis van hun normen en waarden (kuisheid etc).quote:
Als ik de afgelopen periode (2 jaar) 1 ding heb geleerd, is dat het feit dat er geen standaardpakket aan "normen en waarden" voor Turken bestaat. Het is afhankelijk van de omgeving waarin desbetreffende Turk is opgegroeid.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb al jaren geen contact met Turken. Ze weten niet eens dat ik Turks ben. Daarom weet ik eigenlijk ook niet wat ze van mij vinden. Dat concludeer ik op basis van hun normen en waarden (kuisheid etc).
Ik ben onzeker in de Turkse gemeenschap omdat hun respect afhangt van factoren waar ik niet aan voldoe. En dat door iets wat voor mij gevoelig ligt: mijn eerste liefde heeft mij verlaten omdat we 'samen' zijn geweest. Een paar goede vriendinnen hebben contact verbroken met mij om die reden. Daar waar ik hun hard nodig had. Ik heb mij heel lang eenzaam gevoel en zocht mijn troost bij niet-Turken die er heel anders naar kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij jezelf uit je slachtofferrol moet halen en moet stoppen dingen in te vullen voor een ander.Je komt erg onzeker over en ik snap je wel daarin, maar dat is zonde.
Oh krijg ik nog meer cadeautjes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef je adres dan. Kom ik ze langsbrengen. Vergeet trouwens niet te koken, krijg erg veel honger van cadeautjes geven.
[..]
Echt waar?? Leeft hij nu samen met haar ofzo?
Dus omdat jij enkele slechte ervaringen hebt gehad zijn alle Turken zo? Je moet vaker met Turken in contact komen en er niet voor wegrennen. Sws zijn Turken enorm divers.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben onzeker in de Turkse gemeenschap omdat hun respect afhangt van factoren waar ik niet aan voldoe. En dat door iets wat voor mij gevoelig ligt: mijn eerste liefde heeft mij verlaten omdat we 'samen' zijn geweest. Een paar goede vriendinnen hebben contact verbroken met mij om die reden. Daar waar ik hun hard nodig had. Ik heb mij heel lang eenzaam gevoel en zocht mijn troost bij niet-Turken die er heel anders naar kijken.
Zoiets vergeet ik nooit. Die onzekerheid is beperkt tot dat gebied en tussen die mensen. Mijn waarde is niet te meten aan de hand van kuisheid. Wie anders denkt, daar neem ik afstand van. Ik vind het erg bekrompen.
Sorry kan niet opschieten met emo'squote:
Sowieso gemeenschapquote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben onzeker in de Turkse gemeenschap omdat hun respect afhangt van factoren waar ik niet aan voldoe. En dat door iets wat voor mij gevoelig ligt: mijn eerste liefde heeft mij verlaten omdat we 'samen' zijn geweest. Een paar goede vriendinnen hebben contact verbroken met mij om die reden. Daar waar ik hun hard nodig had. Ik heb mij heel lang eenzaam gevoel en zocht mijn troost bij niet-Turken die er heel anders naar kijken.
Zoiets vergeet ik nooit. Die onzekerheid is beperkt tot dat gebied en tussen die mensen. Mijn waarde is niet te meten aan de hand van kuisheid. Wie anders denkt, daar neem ik afstand van. Ik vind het erg bekrompen.
Bedankt voor je reactie. Onlangs heb ik een Turks meisje leren kennen die met haar broer komt sporten. Ze begreep wat ik bedoelde. Dat voelde super goed! Ook traint er een Turkse jongen met wie ik heel kort klets. Ik blijf me wel gespannen voelen. Heel vreemd. Bij Nederlanders heb ik dat totaal niet! Maar het voelt toch weer beter om te zeggen "Hey, naber!". Voelt warmquote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus omdat jij enkele slechte ervaringen hebt gehad zijn alle Turken zo? Je moet vaker met Turken in contact komen en er niet voor wegrennen. Sws zijn Turken enorm divers.
Je zal nooit kunnen ontsnappen aan je echte identiteit. (Cultuur en nationaliteit dus)
Hangt er van af wat je verder met je leven gaat doen.quote:
Fok is de enige ruimte waarop ik dit durf te bespreken... Dat verklaart misschien dat alleen Syl en Weiss mijn enige beste Turkse vrienden zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso gemeenschap, religie
en cultuur
![]()
Begrijp mij niet verkeerd. Ik heb niks tegen religie, maar de wijze dat men het gebruikt, schandalig.
Misschien kun je mensen beter beoordelen op hun karakter ipv nationaliteit of geloof. Is moeilijk maar toch. Beter.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Onlangs heb ik een Turks meisje leren kennen die met haar broer komt sporten. Ze begreep wat ik bedoelde. Dat voelde super goed! Ook traint er een Turkse jongen met wie ik heel kort klets. Ik blijf me wel gespannen voelen. Heel vreemd. Bij Nederlanders heb ik dat totaal niet! Maar het voelt toch weer beter om te zeggen "Hey, naber!". Voelt warm
Nadat syl mij irritant heeft genoemd, mag ik hem niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 19:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fok is de enige ruimte waarop ik dit durf te bespreken... Dat verklaart misschien dat alleen Syl en Weiss mijn enige beste Turkse vrienden zijnSizleri seviyorum!
Jullie lijken me ook lief
Het kan korter, wil je weten hoe?quote:
Ik zorg heel goed voor mezelf. Maar tering wat doet dit pijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe goed je voor jezelf zorgt.
Ja hoe?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Het kan korter, wil je weten hoe?
Irritant doch lief.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nadat syl mij irritant heeft genoemd, mag ik hem niet meer
reboundquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit met je man of met je minnaar?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik zorg heel goed voor mezelf. Maar tering wat doet dit pijn.
Niet praten, jij verdient billenkoek.quote:
Ik overweeg om 'doch lief' terug te nemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet praten, jij verdient billenkoek.
Tweedequote:Op woensdag 27 november 2013 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Uit met je man of met je minnaar?
Te laat om nu nog te gaan snitchen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik overweeg om 'doch lief' terug te nemen.
Gamesquote:
Dus waarom dan 'religiequote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso gemeenschap, religie
en cultuur
![]()
Begrijp mij niet verkeerd. Ik heb niks tegen religie, maar de wijze dat men het gebruikt, schandalig.
Ik weet even niet of je weet wat 'doch' betekent in deze context...quote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Te laat om nu nog te gaan snitchen.
Omdat, negersquote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus waarom dan 'religie' en niet 'machtsmisbruikers
' of 'opportunisten
"
Love gamesquote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Games? Denk dat ik voor de optie rebound kies
Het zijn eerder onwetenden die eigenlijk niets over religie weten.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus waarom dan 'religie' en niet 'machtsmisbruikers
' of 'opportunisten
"
Je moest eens weten wat hij mij allemaal noemt. Nog hou ik van hemquote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nadat syl mij irritant heeft genoemd, mag ik hem niet meer
Ik smeer je context ieder ochtend op mijn boterham, gek.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet even niet of je weet wat 'doch' betekent in deze context...
Hihi, hommoquote:Op woensdag 27 november 2013 19:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij mij allemaal noemt. Nog hou ik van hemSyl is een schat van een mens. Alleen vertel ik dat hem niet vaak hahaha. Dan wordt hij emo enzo hahahaha
1x per dag is genoeg hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij mij allemaal noemt. Nog hou ik van hemSyl is een schat van een mens. Alleen vertel ik dat hem niet vaak hahaha. Dan wordt hij emo enzo hahahaha
Huil het maar uit bij papa PWFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |