lekker stompen door de duinen samen met die giraffe van een hoogvliegerquote:Op woensdag 27 november 2013 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat gaan we vandaag doen op werken na?
Ja gotver kan ik er wat aan doen dat ik een halve struik in mn nek mee moest slepen. Stukje offroad crossen door het bos was wel lachequote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef m.k het volgende:
[..]
lekker stompen door de duinen samen met die giraffe van een hoogvliegeraka de bomenkrabbelaar
Nu je het zegt, moet ook nog een gedicht gaan verzinnen. Zondag maar ff doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zaterdag mijn Sinterkerst cadeau kopen
Sinterklaas bestaat niet,quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet ook nog een gedicht gaan verzinnen. Zondag maar ff doen.
Ik werk in een organisatie wat zowat synoniem is voor grootkapitaal, alleen ontbreekt het mijzelf aan ieder soort kapitaalquote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Nibb-it het volgende:
Dag, slachtoffers van het grootkapitaal.
Bankier, graaier.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk in een organisatie wat zowat synoniem is voor grootkapitaal, alleen ontbreekt het mijzelf aan ieder soort kapitaal
Geen bankier, IT. En ik verdien geen ruk.quote:
Dat is een poëtisch hoogstandjequote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Sint heeft eens zitten bedenken, wat hij jou zal schenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Kak
Waterleiding geraakt bij het ophangen van een plankje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Kak
Och Jezus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik werd geroepen?quote:
Ik denk dat de kadten hem met secondelijm aan de muur hebben vastgeplaktquote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Denk dat hij de kad met 4 spijkers door de pootjes aan de muur genageld heeft.
Kan ookquote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat de kadten hem met secondelijm aan de muur hebben vastgeplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |