lekker stompen door de duinen samen met die giraffe van een hoogvliegerquote:Op woensdag 27 november 2013 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat gaan we vandaag doen op werken na?
Ja gotver kan ik er wat aan doen dat ik een halve struik in mn nek mee moest slepen. Stukje offroad crossen door het bos was wel lachequote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef m.k het volgende:
[..]
lekker stompen door de duinen samen met die giraffe van een hoogvliegeraka de bomenkrabbelaar
Nu je het zegt, moet ook nog een gedicht gaan verzinnen. Zondag maar ff doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zaterdag mijn Sinterkerst cadeau kopen
Sinterklaas bestaat niet,quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet ook nog een gedicht gaan verzinnen. Zondag maar ff doen.
Ik werk in een organisatie wat zowat synoniem is voor grootkapitaal, alleen ontbreekt het mijzelf aan ieder soort kapitaalquote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Nibb-it het volgende:
Dag, slachtoffers van het grootkapitaal.
Bankier, graaier.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk in een organisatie wat zowat synoniem is voor grootkapitaal, alleen ontbreekt het mijzelf aan ieder soort kapitaal
Geen bankier, IT. En ik verdien geen ruk.quote:
Dat is een poëtisch hoogstandjequote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Sint heeft eens zitten bedenken, wat hij jou zal schenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Kak
Waterleiding geraakt bij het ophangen van een plankje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Kak
Och Jezus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik werd geroepen?quote:
Ik denk dat de kadten hem met secondelijm aan de muur hebben vastgeplaktquote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Denk dat hij de kad met 4 spijkers door de pootjes aan de muur genageld heeft.
Kan ookquote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat de kadten hem met secondelijm aan de muur hebben vastgeplakt
Mijn hemel dat filmpje is verkrachtquote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.defensie.nl/ma(...)Schotse_bergen_video
@0.02: word de HK417 ook door 'gewone' Mariniers gebruikt of zijn dit de mountain leaders?
Fappen en FOK!enquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef jitzzzze het volgende:
Mén, wat doen jullie allemaal achter je pc'tje?
Haha wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef m.k het volgende:
elleboog opengespleten, godver wat is dat hinderlijk zeg , hele bureau onder het bloed
droge huid ofzoquote:
Je moet die bodylotion ook op je droge plekken smeren, niet alleen op je pielemuis tijdens het afberen...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet die bodylotion ook op je droge plekken smeren, niet alleen op je pielemuis tijdens het afberen...
Dat zal een plek zijn waar de trekpeerdjes werden ondergebracht. Context?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand ooit gehoord van de 'Lakerveld Artillerie Stallen' of iets wat er op lijkt. Zou in de periode WO1 moeten zijn.
Niet echt naar de klote maar gewoon vast. Al denk ik dat de moter wel gereviseerd mag worden.quote:
In het filmpje wordt gezegd in het filmpje dat ze samenwerken met MarSOF en dat ze als een groep drie jaar bij elkaar blijven, dus ik denk dat diegene in het filmpje van MarSOF is. Ik zie hem ook niet bij de groep zitten die het gebouw bestormd en ik dacht dat de HK417 alleen door SOF eenheden werd gebruikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.defensie.nl/ma(...)Schotse_bergen_video
@0.02: word de HK417 ook door 'gewone' Mariniers gebruikt of zijn dit de mountain leaders?
In het filmpje wordt gezegd dat er een traject is opgezet waar ze drie jaar met de eenheid bij elkaar blijven om verschillende trainingen uit te voeren, zoals berg- en wintertraining en oefeningen met de MARSOF. Neemt niet weg dat er inderdaad MARSOF aanwezig was.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
In het filmpje wordt gezegd in het filmpje dat ze samenwerken met MarSOF en dat ze als een groep drie jaar bij elkaar blijven, dus ik denk dat diegene in het filmpje van MarSOF is. Ik zie hem ook niet bij de groep zitten die het gebouw bestormd en ik dacht dat de HK417 alleen door SOF eenheden werd gebruikt.
Maar ik denk dat dat Rave wel uitsluitsel/ verduidelijking kan geven
Wat was er nou gebeurt?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Trots op mijn geklus ondanks wat tegenslag
Een muur gemaakt van peperkoek, en een klopboor die er erg snel en diep doorheen ging.quote:
Dus een slechte muur? Waarom dan alsnog iets willen ophangen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een muur gemaakt van peperkoek, en een klopboor die er erg snel en diep doorheen ging.
Gevolg, gat te groot en te diep voor de pluggen.
Opgelost op een ouderwetse pluggenmethode
Nee, in een wandkast ruimte creeëren dmv plankenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus een slechte muur? Waarom dan alsnog iets willen ophangen?zeker volgestopt met plamuur en je plug daarin getrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |