Ik wil anders ook best helpen, ik heb nog een scyther die ik wil laten evolueren. Of iemand helpt mij natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Denk dat ik er vanavond misschien niet ben. Eventueel tussen half 7 en 7. Morgen wel beschikbaar
dat kan ook vanavond welquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:41 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik wil anders ook best helpen, ik heb nog een scyther die ik wil laten evolueren. Of iemand helpt mij natuurlijk
Ik startte gisteren even mijn oude spellen op. Moest even slikken. Grafisch is er toch wel echt heel veel veranderdquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Join Avenue in White 2 op level 100.Het heeft maar 7 maanden geduurd.
![]()
Ik merk toch dat ik White 2 weer veel meer speel dan X. In X heeft mijn poppetje bijna alle kleren (), maar op de trainer costumisation na, vind ik het spel toch niet zo heel leuk.
In White 2 blijft er toch veel meer te doen na de Elite Four.
Is er eigenlijk nog een manier om event-only legendaries te krijgen nadat het event is afgelopen? Want het is best wel kut dat ik mijn Pokédex niet vol kan maken omdat ik wat events heb gemist.
ik ga mijn best doen om er dan te zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Al ben ik er niet heel lang vanavond, gok ergens tussen half 7 en 8
Ik ben die patch aan het zoeken, maar ik snap dr helemaal niks van >.>quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben er nu in ieder geval. Ingame Rolf. Trade maar als een van jullie me zien. Zal hetzelfde doen. Toch Charmanders aan het breeden
Was alweer wegquote:
platinum geloof ik nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef Nikmans het volgende:
Kun je in de 3e game van iedere generatie (platinum, crystal etc) allebei de oude legendaries vangen?
Wilde ik eerst ook doen. Alleen dan met de Pokebank. MAar dat je geen items op die pokebank kan zetten verpestte dat planquote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om te gaan resetten, gewoon voor extra legendaries en megastones als ruilvoer
Even ruilen met iemand lijkt mequote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook doen. Alleen dan met de Pokebank. MAar dat je geen items op die pokebank kan zetten verpestte dat plan
Klopt, alleen ik ben liever alleen van mezelf afhankelijkquote:
Een lucifer werkt ook goed.quote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Nikmans het volgende:
Eevee's breeden en met een stukje karton onder het pookje rondjes om de Eiffeltoren rijden voor de synchronize zodat ik meer kans heb op een fatsoenlijke Mewtwo/Zygarde, aww yeah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |