Quarkquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik heb gister een berg Quarkcoins gekocht, inmiddels zo'n 3 keer over de kop gegaan. Heb ook peercoins, feathercoins en megacoins.
Ik gok op PPC/FTC, hij gaf eerder nog aan dat alles eigenlijk al te hoog stond om een pump te starten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik denk xpm.. Die staat relatief "hoog" i.t.t de rest van die altcoins. Afgezien van nmc/nvc.
Lolquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Wekker gezet, zak geld staat klaar.
FTC lijkt me de logischte optie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik gok op PPC/FTC, hij gaf eerder nog aan dat alles eigenlijk al te hoog stond om een pump te starten.
+1quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef µ het volgende:
Even een TVP hier, hoewel ik meer voor een apart cryptocurrency-subforum ben.
Waarom zou je.. ZOVEEL nieuws is er toch niet m.b.t altcoins i.t.t. btc.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef µ het volgende:
Even een TVP hier, hoewel ik meer voor een apart cryptocurrency-subforum ben.
Wacht even op het FB-topic, dan wordt het duidelijk denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom zou je.. ZOVEEL nieuws is er toch niet m.b.t altcoins i.t.t. btc.
quote:Zo hou je het lekker overzichtelijk, en heb je alle heisenbergs hier.
maak wat geld naar mij over. Ik zorg dat het erbij staat. 2% feequote:
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat gaan ze precies doen dan? Waarde gewoon flink omhoog pompen met heel veel mensen of zo
Ik doe wel even auto trade bot aanzetten ofzo. Zit nu toch eerst vuistdiep in mijn grote vriend NMCquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
maak wat geld naar mij over. Ik zorg dat het erbij staat. 2% fee
Ah oké. Zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
[..]
Ik doe wel even auto trade bot aanzetten ofzo. Zit nu toch eerst vuistdiep in mijn grote vriend NMC1445 stuks
Nee, Fontas koopt van te voren coins, roept dan dat hij die coin gaat "pumpen" maar doet zelf niets. Alle noobs gaan dan die coin als een gek kopen, hij stapt op tijd met winst uit en roept dat hij gaat dumpen waarna iedereen gaat panicsellen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat gaan ze precies doen dan? Waarde gewoon flink omhoog pompen met heel veel mensen of zo
Wat een baasquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, Fontas koopt van te voren coins, roept dan dat hij die coin gaat "pumpen" maar doet zelf niets. Alle noobs gaan dan die coin als een gek kopen, hij stapt op tijd met winst uit en roept dat hij gaat dumpen waarna iedereen gaat panicsellen.Zo gaat het al maanden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, Fontas koopt van te voren coins, roept dan dat hij die coin gaat "pumpen" maar doet zelf niets. Alle noobs gaan dan die coin als een gek kopen, hij stapt op tijd met winst uit en roept dat hij gaat dumpen waarna iedereen gaat panicsellen.Zo gaat het al maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |