Zie eerste pagina.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
Al bekend welke munt gepumpt wordt btw?
Waarschijnlijk die ene die we niet hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
Al bekend welke munt gepumpt wordt btw?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
En hij heeft een elite clubje achter zich welke hij ruim van te voren inlicht. Kost je 50BTC om er bij te komen. Vaak zie je ook al dat de coin ruim voor de pump al stijgende is daardoor, vervolgens twittert hij welke het is, schiet het omhoog en stappen ze allemaal uit.
Vaak blijft de coin echter wel hoog staan dus hij doet zijn reputatie wel enige eer aan.
Shit zeg, hoop dat NMC flink gaat stijgen straks want andersquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daarstraks 1 LTC gekocht
Weet je wie ook zo aan de beurt is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon wachten, NMC is zo weer aan de beurt.
Dat hoor ik hier heel vaak in deze SC "had ik maar"quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef mike-amersfoort het volgende:
De winst zit hem deze week bij mij in de LTC, 100 stuks. Had ik maar opgehoogd naar 250 toen ik het nog betaalbaar vond.
Klopt, dat heb ik vandaag ook al tegen iemand IRL gezegd... Bitcoins, Litecoins, samen te vatten in 'als ik toen...'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier heel vaak in deze SC "had ik maar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |