Die heb ik ook maar even besteld, precies wat ik nodig heb op lange EW dagen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)er+5600+mah&_sacat=0
Laad hem ongeveer 2a3 keer op
Krijg je daar niet het heen en weer van?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef S-RS het volgende:
Lol, het reisavies van 9292 klopte net niet. Moest de trein vanaf Duivendrecht naar Leeuwarden hebben via Amersfoort om er daar uit te stappen. Ik had toch echt het juiste spoor en tijd te pakken, maar nooit op het bord gekeken waar die langs ging. Ging dat pokke ding via Almere... Uiteraard kwam ik daar pas achter toen we er weer weg reden
Nu maar met de bus vanaf Lelystad naar Amersfoort, had gelukkig tijd zat
Dat is triest, die rijdt al een jaar niet meer ofzo...quote:Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef S-RS het volgende:
Lol, het reisavies van 9292 klopte net niet. Moest de trein vanaf Duivendrecht naar Leeuwarden hebben via Amersfoort om er daar uit te stappen. Ik had toch echt het juiste spoor en tijd te pakken, maar nooit op het bord gekeken waar die langs ging. Ging dat pokke ding via Almere... Uiteraard kwam ik daar pas achter toen we er weer weg reden
Nu maar met de bus vanaf Lelystad naar Amersfoort, had gelukkig tijd zat
Serieus? Ik dacht dat dat ding nog steeds via amersfoort ging. Heb net even via de NS reisplanner gekeken, en het klopte inderdaad dat die via Almere gaat... Kut 9292, volgende keer ook even het bord met tussen stations checken als je niet op de eindbestemming hoeft te zijn, hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is triest, die rijdt al een jaar niet meer ofzo...
Prima verbinding, de trein waar ik in zat ging naar Leeuwarden. Maar laat ik nou net in Amersfoort moeten zijn om een auto te halenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Krijg je daar niet het heen en weer van?
En Lelystad - Leeuwarden, zit daar geen goede verbinding? Of via Zwolle? Lijkt mij in ieder geval beter dan helemaal weer terug reizen naar Amersfoort.
Oh ja, ik zie het, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef S-RS het volgende:
[..]
Prima verbinding, de trein waar ik in zat ging naar Leeuwarden. Maar laat ik nou net in Amersfoort moeten zijn om een auto te halen
Haha, echt?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef S-RS het volgende:
Hahahaha, ik neem alles terug dag ik net heb gezegd. Niks mis met 9292, mijn ogen daar in tegen...
Misschien had je dan meer wachttijd gehad op Breda?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef Viezze het volgende:
9292 geeft wel eens rare adviezen. Moest ooit een keer vanaf Gilze Rijen richting Rotterdam. Nou was ik niet echt bekend in de buurt daar en hij stuurde me via Tilburg, en vanaf daar weer via Gilze Rijen naar Breda (Intercity, dat wel) en verder. Met de stoptrein vanaf Gilze Rijen naar Breda was net zo snel geweest.
Haha ogen is niets mis mee, maar hoe ik er nou weer bij kom dat ik de trein naar Leeuwarden moest hebben. Moest die naar Enschede hebben... Tijd was ook nog eens verkeerd hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Haha, echt?. Neem een bril, heb ik ook sinds een maandje. Ziet je HD scherm er ineens wel scherp uit...
Ghe Ghe, zit dagelijks in die IC richting stage en weer naar huis. Is me sinds de dienstregeling 2013 1x gebeurd dat ik toch in de IC richting Groningen ben gestapt...quote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha ogen is niets mis mee, maar hoe ik er nou weer bij kom dat ik de trein naar Leeuwarden moest hebben. Moest die naar Enschede hebben... Tijd was ook nog eens verkeerd haha
Haha achja, het mag een keer gebeurenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ghe Ghe, zit dagelijks in die IC richting stage en weer naar huis. Is me sinds de dienstregeling 2013 1x gebeurd dat ik toch in de IC richting Groningen ben gestapt.... Komen ook te snel na elkaar eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |