Jup, zo een heb ik er ook. Erg handig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
Ik gebruik gewoon deze, dan loopt ik ook niet altijd te kloten met stekkers etc, en het is ook handig als ik ergens slaap zonder een oplader in de buurt
[ afbeelding ]
Precies die heb ik van de Action, half jaar geleden een aanbieding voor maar 12 euro. Prima ding. Alleen heet hij geen Anker, maar Soundlogic XT. Is hetzelfde apparaat, onder 1000 merknamen beschikbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
Ik gebruik gewoon deze, dan loopt ik ook niet altijd te kloten met stekkers etc, en het is ook handig als ik ergens slaap zonder een oplader in de buurt
[ afbeelding ]
Weet ik, mijn broertje heeft ook die Soundlogic, alleen is dat ding al half kapot (ledjes doen het half, batterij word slechter) na een half jaar amper gebruik....quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:36 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Precies die heb ik van de Action, half jaar geleden een aanbieding voor maar 12 euro. Prima ding. Alleen heet hij geen Anker, maar Soundlogic XT. Is hetzelfde apparaat, onder 1000 merknamen beschikbaar.
Is een onderhoud, stond op hun FB pagina. Moet als het goed is nu wel voorbij zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Schaafkaas het volgende:
De site van EW ligt eruit...
[..]
Jup, zo een heb ik er ook. Erg handig.
Dat gaat over morgen. De site is nog steeds down.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Is een onderhoud, stond op hun FB pagina. Moet als het goed is nu wel voorbij zijn.
Als je dat ding nou rond half 7 morgenochtend op haalt, doen we even straatracejequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:07 schreef S-RS het volgende:
Morgen busjes dag.
Groningen - Amsterdam en Amersfoort - Assen. Transporter en een Vivaro.
Prima dagje
Hmm... Paniek!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dat gaat over morgen. De site is nog steeds down.
Stond op facebook dat de site vandaag niet bereikbaar was tussen 20 en 21 uurquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hmm... Paniek!!
leuk voor diegene van Easyway die vanavond de noodtelefoonmee heeft, daar gaat je vrije avond omdat de chauffeurs niet bij hun ritten kunnen en het noodnummer gaan bellen.
Nop, Schaafkaas, heb je DM gestuurd, wellicht kan ik je helpen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Pizzabodem het volgende:
Krijgen jullie bij EW dan geen mailtje met de ritinfo zodra ze je inplannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |