0900 9294quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:12 schreef Gompy58 het volgende:
Kun je ze dan nog bellen ?? Ik dacht dat er tegenwoordig enkel nog contact is via die website die regelmatig in het nieuws is.
Dat lijkt mij ook de grootste schrik, dat je werkeloos word en dan met die club te maken krijgt die niet eens hun systeem op orde heeft.
Moet eerlijk zeggen, UWV heb ik nooit problemen mee gehad. In het begin schrok ik even van de papierberg en de regeltjes, maar als je je gewoon netjes houdt aan die regels en je sollicitaties doet, is het heel prima. En vriendelijke mensen als je eens een vraag hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:12 schreef Gompy58 het volgende:
Kun je ze dan nog bellen ?? Ik dacht dat er tegenwoordig enkel nog contact is via die website die regelmatig in het nieuws is.
Dat lijkt mij ook de grootste schrik, dat je werkeloos word en dan met die club te maken krijgt die niet eens hun systeem op orde heeft.
Damn dit is ook spooky!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef uwv_webcare het volgende:
Beste Ballys,
Allereerst gefeliciteerd met het vinden van een (tijdelijke) baan!
Je wilt weten nu je de gegevens van je nieuwe werkgever moet doorgeven of UWV aan de hand van die gegevens contact opneemt met je nieuwe werkgever.
UWV vraagt deze gegevens louter vanwege je meldingsplicht en bijvoorbeeld in situaties dat meerdere werkhervattingen aan een werkgever gekoppeld kunnen worden in verband met arbeidsrechtelijke aspecten (te denken valt aan duur arbeidsovereenkomst, proeftijd, loonbetalingverplichting van werkgever enzovoort).
Je hoeft niet bang te zijn dat UWV contact zoekt met je nieuwe werkgever, tenzij daar natuurlijk een gegronde aanleiding voor is.
Met vriendelijke groet,
Martijn
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:51 schreef Ballys het volgende:
maar goed terug naar mijn vraag.
Neemt t UWV contact op met mijn nieuwe werkgever
idd, en wij maar denken dat alleen de NSA mee leest..quote:
is 1 dag binnen je WW werken geen aanleiding?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef uwv_webcare het volgende:
Beste Ballys,
Allereerst gefeliciteerd met het vinden van een (tijdelijke) baan!
Je wilt weten nu je de gegevens van je nieuwe werkgever moet doorgeven of UWV aan de hand van die gegevens contact opneemt met je nieuwe werkgever.
UWV vraagt deze gegevens louter vanwege je meldingsplicht en bijvoorbeeld in situaties dat meerdere werkhervattingen aan een werkgever gekoppeld kunnen worden in verband met arbeidsrechtelijke aspecten (te denken valt aan duur arbeidsovereenkomst, proeftijd, loonbetalingverplichting van werkgever enzovoort).
Je hoeft niet bang te zijn dat UWV contact zoekt met je nieuwe werkgever, tenzij daar natuurlijk een gegronde aanleiding voor is.
Met vriendelijke groet,
Martijn
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is 1 dag binnen je WW werken geen aanleiding?
hij krijgt WW voor de hele maand november, maar werkt 1 dag binnen november. Het is wel een inwerkdag, maar als deze betaald is dan lijkt me dat niet helemaal binnen de kaders van de WW.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:24 schreef Ballys het volgende:
Het is alleen dat ik per 1 december begin maar de dag ervoor al wordt ingewerkt
Dat geeft zij toch gewoon op en dan wordt het verrekend?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij krijgt WW voor de hele maand november, maar werkt 1 dag binnen november. Het is wel een inwerkdag, maar als deze betaald is dan lijkt me dat niet helemaal binnen de kaders van de WW.
Volgens mij zegt hij juist dat ze "doen alsof" het in december valt om onder verrekening uit te komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat geeft zij toch gewoon op en dan wordt het verrekend?
Dat noemen ze ook wel de Goden verzoeken.... want voor je het weet gaan ze meer achter jou zoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee UWV heeft echt wel wat beters te doen. En anders bel je ze even.. Zijn hele vriendelijke mensen. (bijna eng vriendelijk, eigenlijk moet je voor de lol eens bellen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |