als je even aangeeft waar je dat gaat doen dan kan ik mijn ASX erin ploegen: 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef 2cv het volgende:
Morgen de Saab maar overdwars op de snelweg zetten, dat zal ze leren !
Accord Aerodeck heb ik gekocht. Uit 86 is ie...quote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef virl3 het volgende:
[..]
91 CRX toch? Die valt nog helemaal niet onder eoa oldtimer regeling.. (anders was ik ook gaan zoeken naar een mooie rex) Wellicht kun je 'm wat goedkoper verzekeren onder eoa youngtimerregeling als het aantal km per jaar beperkt blijft tot 5000 of zo.
Edit.. Excuus. Verkeerd gelezen... Jij was niet de TS in het honda prelude topic.
Alexxxxx staat al klaar met de camera zekerquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef Bart-Willem het volgende:
De A12 is nu (nou ja: al een tijdje) geblokkeerd door een groep oldtimers, er staat nu 6 kilometer file. Dat had dan weer niet gehoeven.
Honderdduizenden ambtenaren ontlenen hun bestaansrecht uit ingewikkelddoenerij...quote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zo zo'n ingewikkelde regelgeving bedenken voor iets dat zo weinig geld oplevert is mij een raadsel... waarom niet gewoon alle auto's ouder dan dertig jaar belastingvrij waarbij je niet in de wintermaanden mag rijden? Een simpele regel waarbij een stuk cultureel erfgoed behouden blijft terwijl je wel deels de veelrijders afschrikt.
Dit dus. De witteboordencriminelen zijn vooral te vinden in de ambtenarij.quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Honderdduizenden ambtenaren ontlenen hun bestaansrecht uit ingewikkelddoenerij...
Max 120/jaar betalen dusquote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Accord Aerodeck heb ik gekocht. Uit 86 is ie...
Hij had in ieder geval wel een slechtere oldtimer kunnen uitkiezen om dubbel te vouwen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef Sloggi het volgende:
Levensgevaarlijk, die oldtimers. Helemaal verbieden die handel.
Hahaha mijn gedacht.quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef Leipo666 het volgende:
kan hij nu mooi nog z'n taxatiewaarde uitgekeerd krijgen
Mooi toch. Kan ik mee leven. LPG haal ik er wel uit want ik ben niet van plan om er veel mee te rijden. In deze staat zie je de Aerodecks namelijk niet meer...quote:
Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n slagschip ondersteboven op het wegdek neer te leggen?quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef CafeRoker het volgende:
Vandaag was een toertocht naar het malieveld. Helaas was dit niet voor iedereen even goed afgelopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt vanavond gestemd over het gehele belastingplan (waar dit oldtimerverhaal deel van uitmaakt). De partijen in de Eerste Kamer hebben gisteren hun statements gemaakt, maar alleen de PVV lijkt dwars te liggen. De PvdA die laatst nog even zieltjes wilde winnen nemen meer dan genoegen met de schriftelijke uitleg van Weekers. Lijkt dus vanavond gewoon appeltje-eitje te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:10 schreef valek het volgende:
Vandaag zou er toch een uitspraak zijn van de 1ste kamer?
Echte geblokkeerd ? Daar heb ik n.l. niets van gehoord (niet dat dat alles zegt hoorquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef Bart-Willem het volgende:
De A12 is nu (nou ja: al een tijdje) geblokkeerd door een groep oldtimers, er staat nu 6 kilometer file. Dat had dan weer niet gehoeven.
Ik zal vragen aan m'n ouders of de voorgevel er uit mag. Dan kan m'n Saab tenminste naar binnen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Waarom ze zo'n ingewikkelde regelgeving bedenken voor iets dat zo weinig geld oplevert is mij een raadsel... waarom niet gewoon alle auto's ouder dan dertig jaar belastingvrij waarbij je niet in de wintermaanden mag rijden? Een simpele regel waarbij een stuk cultureel erfgoed behouden blijft terwijl je wel deels de veelrijders afschrikt.
Jammer dat ze niet iets nuttigs doen zoals plantsoentjes harken ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Honderdduizenden ambtenaren ontlenen hun bestaansrecht uit ingewikkelddoenerij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |