Kleine kans dat dit gebeurt overigens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:59 schreef Hexagon het volgende:
Als Teeven daadwerkelijk corrupt blijkt te zijn zie ik de reden niet het kabinet erom te laten vallen. Dan moet ie gewoon ophoeren en komt er een nieuwe.
Hangt er vanaf of van Rey er belang bij heeft om zijn mond te houden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kleine kans dat dit gebeurt overigens.
Erg fris ruikt het zaakje niet. Meneer heeft de schijn in elk geval tegen. Maar uiteraard is het aan de rechter om te oordelenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat is corrupt? Is van Rey al veroordeeld?
Ah. Ik dacht even dat het oordelen hier op Fok! moest geschieden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erg fris ruikt het zaakje niet. Meneer heeft de schijn in elk geval tegen. Maar uiteraard is het aan de rechter om te oordelen
neuh, al is het gezien de omstandigheden niet te verwachten dat meneer werkelijk een schoon geweten heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht even dat het oordelen hier op Fok! moest geschieden.
U bent de rechter?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
neuh, al is het gezien de omstandigheden niet te verwachten dat meneer werkelijk een schoon geweten heeft.
Macht werkt nou eenmaal als een magneet op de slechten, de corrupten en de gewetenlozen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:15 schreef Wazzim het volgende:
VVD
![]()
De figuren bij die partij zijn net zo betrouwbaar als die bij de PvdA, dat wil zeggen niet betrouwbaar.
Na de gemeenteraadsverkiezingen als Jos de verkiezingen glorieus heeft gewonnen en alweer wethouder van de grootste partij isquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer dat onderzoek nu eindelijk eens afgerond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |