deze logicaquote:Op maandag 25 november 2013 23:47 schreef waxmask het volgende:
Ze neukt alleen nog maar negers, maar de rest van Nederland is racistisch...
Maar als ik alleen maar Nederlanders wil aannemen in mijn bedrijf is het wel racisme?quote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat heet eigen smaak/voorkeur.
Jij neukt toch ook geen vrouwen die je niet lekker vindt?
quote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar als ik alleen maar Nederlanders wil aannemen in mijn bedrijf is het wel racisme?
nee want Nederlanders zijn wit en dat is niet racistischquote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar als ik alleen maar Nederlanders wil aannemen in mijn bedrijf is het wel racisme?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 25 november 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Reageren op posts waarvan je weet dat ze verwijderd gaan worden is cool.
Je kunt ook met de tijd meegaan...als zoveel mensen er moeite mee hebben, kun je net zo makkelijk gekleurde pieten gebruiken.quote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Zwarte Piet moet blijven, opbokken met je racisme gejank.
Denk je echt dat meer mensen er werkelijk een probleem mee hebben dan dat er mensen zijn die het gewoon een leuk feest vinden?quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook met de tijd meegaan...als zoveel mensen er moeite mee hebben, kun je net zo makkelijk gekleurde pieten gebruiken.
Er zit een verschil tussen het bedrijfsleven en je partner keuzequote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Het is een extreem kleine minderheid die er moeite mee heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook met de tijd meegaan...als zoveel mensen er moeite mee hebben, kun je net zo makkelijk gekleurde pieten gebruiken.
Gekleurde pieten, dat slaat dus helemaal nergens op.quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
attaboy, YOLOquote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet 6 uur op maar ik denk dat ik gewoon 2 uur ga slapen
+ dan krijg je nog steeds gedoe dus is de enige oplossing het zo te laten.quote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gekleurde pieten, dat slaat dus helemaal nergens op.
In een democratie wordt ook rekening gehouden met minderhedenquote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Denk je echt dat meer mensen er werkelijk een probleem mee hebben dan dat er mensen zijn die het gewoon een leuk feest vinden?
Dan kunnen we daarna wel zeuren over het Christelijke karakter van Sinterklaas, of pasen en kerst.quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is al 59 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op maandag 25 november 2013 23:57 schreef tong80 het volgende:
SHO / Anouk wil een grote lul in haar kut
Wat is het nou voor een kleine moeite om het feest een beetje aan te passen zodat het voor iedereen leuk is? Het gaat niet om een meerderheid tegen een minderheid.quote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Denk je echt dat meer mensen er werkelijk een probleem mee hebben dan dat er mensen zijn die het gewoon een leuk feest vinden?
Nee, maar als 20% er een probleem mee heeft, is het toch voor die andere 80% een kleine moeite om groene ipv zwarte pieten te gebruiken? Het zal de kinderen aan hun reet roesten welke kleur de piet heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Minority rules.quote:Op maandag 25 november 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, maar als 20% er een probleem mee heeft, is het toch voor die andere 80% een kleine moeite om groene ipv zwarte pieten te gebruiken? Het zal de kinderen aan hun reet roesten welke kleur de piet heeft.
Het kruis moet van de mijter en de kerstboom moet ook weg!quote:Op maandag 25 november 2013 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is het nou voor een kleine moeite om het feest een beetje aan te passen zodat het voor iedereen leuk is? Het gaat niet om een meerderheid tegen een minderheid.
Omdat het nooit voor iedereen leuk wordt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is het nou voor een kleine moeite om het feest een beetje aan te passen zodat het voor iedereen leuk is? Het gaat niet om een meerderheid tegen een minderheid.
Klopt, het kan de kinderen geen reet schelen, dus laten we hem lekker zwart.quote:Op maandag 25 november 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, maar als 20% er een probleem mee heeft, is het toch voor die andere 80% een kleine moeite om groene ipv zwarte pieten te gebruiken? Het zal de kinderen aan hun reet roesten welke kleur de piet heeft.
Met groene pieten wordt het feest juist voor veel meer mensen minder leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat het nooit voor iedereen leuk wordt.
Haar Amerikaanse is daar mislukt wegens groffe taal en gescheld tegen de platenbazen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Anouk zit daar wel hypocriet en open minded te doen maar dat lijkt me nou een wijf dat meteen een potje wil matten met andersdenkenden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Als 80% van de mensen gehecht is aan Zwarte Piet en die graag wil behouden is het voor die 20% toch een kleine moeite om daar niet aan te tornen? Ik snap mensen die zo nodig hun eigen zin door willen drammen niet, erg verwend vroeger waarschijnlijk. Allochtonenkinderen zijn thuis het prinsje/prinsesje en verwachten dat later ook de totale maatschappij naar hun pijpen danst.
Is weer niet veel.quote:Henk Nijboer
PvdA-Kamerlid over de grens van maximaal 20% bonus voor bankiers
Peter Paul de Vries
Investeerder over de grens van maximaal 20% bonus voor bankiers
Ronald van Raak
SP-Kamerlid over de rol van Nederland in de spionage affaire
Kirsten van den Hul
Overwon haar schaamte en schreef haar ervaringen over huiselijk geweld op
Wim Daniëls
Neerlandicus bespreekt de verkiezing van het woord van het jaar
Wim Daniëls is al lang niet meer leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wim Daniëls is doorgaans erg leuk. Op papier belooft het een aardige uitzending te worden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wim Daniëls is doorgaans erg leuk. Op papier belooft het een aardige uitzending te worden.
Wel waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Wim Daniëls is al lang niet meer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |