deze logicaquote:Op maandag 25 november 2013 23:47 schreef waxmask het volgende:
Ze neukt alleen nog maar negers, maar de rest van Nederland is racistisch...
Maar als ik alleen maar Nederlanders wil aannemen in mijn bedrijf is het wel racisme?quote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat heet eigen smaak/voorkeur.
Jij neukt toch ook geen vrouwen die je niet lekker vindt?
quote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar als ik alleen maar Nederlanders wil aannemen in mijn bedrijf is het wel racisme?
nee want Nederlanders zijn wit en dat is niet racistischquote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar als ik alleen maar Nederlanders wil aannemen in mijn bedrijf is het wel racisme?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 25 november 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Reageren op posts waarvan je weet dat ze verwijderd gaan worden is cool.
Je kunt ook met de tijd meegaan...als zoveel mensen er moeite mee hebben, kun je net zo makkelijk gekleurde pieten gebruiken.quote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Zwarte Piet moet blijven, opbokken met je racisme gejank.
Denk je echt dat meer mensen er werkelijk een probleem mee hebben dan dat er mensen zijn die het gewoon een leuk feest vinden?quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook met de tijd meegaan...als zoveel mensen er moeite mee hebben, kun je net zo makkelijk gekleurde pieten gebruiken.
Er zit een verschil tussen het bedrijfsleven en je partner keuzequote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Het is een extreem kleine minderheid die er moeite mee heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook met de tijd meegaan...als zoveel mensen er moeite mee hebben, kun je net zo makkelijk gekleurde pieten gebruiken.
Gekleurde pieten, dat slaat dus helemaal nergens op.quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
attaboy, YOLOquote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet 6 uur op maar ik denk dat ik gewoon 2 uur ga slapen
+ dan krijg je nog steeds gedoe dus is de enige oplossing het zo te laten.quote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gekleurde pieten, dat slaat dus helemaal nergens op.
In een democratie wordt ook rekening gehouden met minderhedenquote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Denk je echt dat meer mensen er werkelijk een probleem mee hebben dan dat er mensen zijn die het gewoon een leuk feest vinden?
Dan kunnen we daarna wel zeuren over het Christelijke karakter van Sinterklaas, of pasen en kerst.quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |