Ik ben normaal ook niet van de ruige seksquote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Het klonk wel erg.
Ik houd er niet zo van om hard gedaan te worden, de meeste vrouwen wel volgens mij, maar ik zelden.
Had ik wel begrepen hoor. Het verhaal had enkel zoveel spannender kunnen zijn, en aangezien Muto zijn anekdotes ook al voor later bewaarde.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk hierboven dan![]()
Voordat iedereen denkt dat ik haar verkracht heb ofzo
[8/10]. Je leert langzaamaan echt grappig te worden.quote:
Tja, zonder die combi waren wij hier überhaupt niet om te praten hè?quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
Inmiddels praten we over seks en ouders tegelijk.
Land van Pasta en Pizza!quote:
Nee, eerst keer naast het raam en eerste keer bij het opstijgen naar buiten kijken. #pussyquote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was het je eerste keer vliegen ofzo
Ik twijfel nog steeds over je.quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij mijn geboorte was er een moment van twijfel of i knu een jongen of een meisje was. Wtf he als je dat hoort.
neeee, doordat ze wijn ging drinken werd ik geboren.quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon wijn tijdens de geboorte enzo
als een soort sliding?quote:
wij hebben een slecht gevoel voor humorquote:
Korea?quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Land van Pasta en Pizza!
[..]
Nee, eerst keer naast het raam en eerste keer bij het opstijgen naar buiten kijken. #pussy![]()
Bij mij kwam mijn derde been als eerste eruit.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
"OMG EEN PIEMEL! OHNEE WACHT, HET IS TOCH EEN VAGINA".
Nee, precies, ik snap niet wat vrouwen daar zo fijn aan vinden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet van de ruige seks![]()
Denk ook niet dat ik super dominant kan zijn daarvoor
Ik vond het 10/10quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Muto het volgende:
[..]
[8/10]. Je leert langzaamaan echt grappig te worden.
Nee, straks krijg ik het blijf van mijn lijf-huis op me afquote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik wel begrepen hoor. Het verhaal had enkel zoveel spannender kunnen zijn, en aangezien Muto zijn anekdotes ook al voor later bewaarde.
Hè wat?quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij mijn geboorte was er een moment van twijfel of i knu een jongen of een meisje was. Wtf he als je dat hoort.
ow zoquote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
neeee, doordat ze wijn ging drinken werd ik geboren.
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Land van Pasta en Pizza!
[..]
Nee, eerst keer naast het raam en eerste keer bij het opstijgen naar buiten kijken. #pussy![]()
Ja, als het over iemand anders ging wel ja.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wij hebben een slecht gevoel voor humor
Tchock ookquote:
Joh.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
"OMG EEN PIEMEL! OHNEE WACHT, HET IS TOCH EEN VAGINA".
Niet weten dat Pizza oorspronkelijk uit Korea komt en dat noodles ook pasta zijnquote:
Ja geen ideequote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hè wat?![]()
Als mijn ouders mee waren gegaan op familieweekend was ik hoogstwaarschijnlijk langs de snelweg geborenZo snel als het ging hadden ze nooit tijd gehad om vanuit waar ze zaten op tijd in een ziekenhuis te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |