Auwquote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik stootte blijkbaar te hard tegen haar baarmoederwand aanWist ik veel
Mijn moeder wilde niet dat ik op valentijnsdag werd geboren. Thank God. Als ik dan nog niet geboren zou zijn dan moest mn ma naar het ziekenhuis lol. Is de twaalfde geworden dus.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf. Lijkt me echt kut trouwens, als je baby zo laat pas komt.
Wat is daar erg aan?quote:
Ja inderdaad. Normaal ben ik lief voor mijn bedpartners hoor, rustig maarquote:
Tofquote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh bij ons waren er veel Scandinaviërs. Maar ging ook een avond in mijn eentje op stap en toen ging ik karaoke doen met schotten.
Waar was je heen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
wtf?
[..]
Gewoon misselijk. En ik moet op een of andere manier steeds denken aan de vliegtuigreis terug naar NL van vanmidddag... Ga nooit meer bij het raam zitten. Hoogtevrees.![]()
Mehquote:
Weet ik niet.quote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, waarom denk je daar aan. Hou op, je bent al thuis!
Nou mooi, net op tijdquote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde niet dat ik op valentijnsdag werd geboren. Thank God. Als ik dan nog niet geboren zou zijn dan moest mn ma naar het ziekenhuis lol. Is de twaalfde geworden dus.
Je kwam uit haar mond?quote:
Het klonk wel erg.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk hierboven dan![]()
Voordat iedereen denkt dat ik haar verkracht heb ofzo
Waarom verbaasd?quote:
Was het je eerste keer vliegen ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meh
[..]
Weet ik niet.Vond het fucking eng.
benen eerstquote:
Ik ookquote:
wincestquote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
Inmiddels praten we over seks en ouders tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |