Stel je voor........quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat hele Doen & Laten is gewoon een verkapte kostenbesparing. Stel je voor dat je iets voor je medewerkers doet. Dat moet je niet willen
Het zal maar dan maken ze er van mijn part een reden voor waardoor het duidelijk is dat ze er dus belasting over moeten betalen. Het avondeten moeten ze dat ook over tenslotte.quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De lunchverstrekking heeft ook te maken met het feit dat het loon in natura is volgens mij.
Waarom niet gewoonquote:OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Zoals de rest?quote:OudeBok - Caissière A - Amsterdam
Reden 32 - Lunch?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Stel je voor........
[..]
Het zal maar dan maken ze er van mijn part een reden voor waardoor het duidelijk is dat ze er dus belasting over moeten betalen. Het avondeten moeten ze dat ook over tenslotte.
Maar de functieomschrijving is toch letterlijk "Caissière A/B"?quote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef exelletor het volgende:
Omdat ik caissière vrouwelijk vind?
Is de BTW niet aftrekbaar voor intern verbruik?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Stel je voor........
[..]
Het zal maar dan maken ze er van mijn part een reden voor waardoor het duidelijk is dat ze er dus belasting over moeten betalen. Het avondeten moeten ze dat ook over tenslotte.
Bijvoorbeeld als ze dat zo goed speceficeren dat ze weten dat daar iets over betaald moeten worden. Regel het gewoon.quote:
Ja maar omdat het personeelsverstrekking is moeten ze er belasting over betalen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is de BTW niet aftrekbaar voor intern verbruik?
Die 6% moet je dan maar voor je personeel over hebben vind ik.quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja maar omdat het personeelsverstrekking is moeten ze er belasting over betalen.
Gaat hier niet om BTW hè, maar om loonbelasting.quote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die 6% moet je dan maar voor je personeel over hebben vind ik.
En nu gaat hij komende zomer touren over de boulevard, gewillige chicka's verleiden en foekie foekie doen.quote:
Ik hoorde trouwens dat er ook geen krant en tijdschriften meer in de kantine mogen liggenquote:Op maandag 25 november 2013 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gaat hier niet om BTW hè, maar om loonbelasting.
Wij verstrekken een krant (De Gelderlander). Geen andere kranten en er mogen geen tijdschriften uit de winkel worden gepakt tijdens de pauze. Het is anders niet meer te controleren wat wel of niet betaald is.quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat er ook geen krant en tijdschriften meer in de kantine mogen liggen
Het werkt allemaal wel anders. Je hebt namelijk de werkkostenregeling.quote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die 6% moet je dan maar voor je personeel over hebben vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het werkt allemaal wel anders. Je hebt namelijk de werkkostenregeling.
Ik ben me vanwege onze discussie hier nu even aan het verdiepen in de werkkostenregeling (de reden waarom dit allemaal gebeurd in mijn ogen), Zie onder dat er dus iets niet klopt op het aspect tussendoortjes/ fruit wat dus ook niet meer mag.Dus de maaltijdvergoeding gaat naar 4,45?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.belastingdiens(...)rstrekkingen_tabel_8
Overigens kun je ontbijt nog wel vrij vergoeden tot een bepaald bedrag, dus waarom de lunch niet![]()
Nee er word gepraat over normbedragen waarover belasting betaald moet worden. Daarnaast kijk je bij vrije vergoedingen en verstrekkingen wat allemaal word vervangen door de werkkostenregeling.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dus de maaltijdvergoeding gaat naar 4,45?
http://www.belastingdiens(...)rstrekkingen_tabel_8
Overigens kun je ontbijt nog wel vrij vergoeden tot een bepaald bedrag, dus waarom de lunch niet
In de CAO staat geen bedrag. Alleen een maaltijd van redelijke kwaliteit.quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef exelletor het volgende:
Ik vind 7,50 al weinig, gelukkig letten ze hier nooit op. Maar gezien het feit dat het gewoon in CAO is vastgelegd, kan AH het niet opeens naar beneden bijschroeven.
Je hebt promotie gemaakt tot bliepmiep?quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, even een irritatie tussendoor. Omdat je nu tijdelijk je Air Miles kunt inwisselen tegen een heel erg kleine korting op je boodschappen, maken de kassa's een raar Air Miles geluid elke keer de klant voor meer dan 20 eur aan boodschappen heeft.De nieuwe melding "Bied nieuwe bonuskaart aan!" is ook heel irritant. Hoe kan ik er uberhaupt eentje aanbieden, als ik ze niet bij de kassa heb liggen.
Iets met all-round medewerker.quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef mujentas het volgende:
Je hebt promotie gemaakt tot bliepmiep?
Wat het al zegt. Alles wat je als winkel en als werknemer moet doen en laten. Hoewel het vooral laten is.quote:
Maakt deel uit van IDB(iedere dag beter). Komt op neer dat de onnodige dingen weggelaten worden(zoals dus de kerstlunch, drinken na vullen etc), maar wel dat de dingen die essentieel zijn nog wel gebeuren.quote:
De leuke dingen worden als onnodig beschouwdquote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maakt deel uit van IDB(iedere dag beter). Komt op neer dat de onnodige dingen weggelaten worden(zoals dus de kerstlunch, drinken na vullen etc), maar wel dat de dingen die essentieel zijn nog wel gebeuren.
Mensen van HK uiteraard. Hoofdkantoor Zaandam dus.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Loll het volgende:
Hmmm maar wie bepaalt dan wat essentieel is en wat niet ik vind een kerst lunch anders erg essentieel.
Het hoofdkantoor.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Loll het volgende:
Hmmm maar wie bepaalt dan wat essentieel is en wat niet ik vind een kerst lunch anders erg essentieel.
Die horen bij iedere kassa nog steeds te liggen....quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, even een irritatie tussendoor. Omdat je nu tijdelijk je Air Miles kunt inwisselen tegen een heel erg kleine korting op je boodschappen, maken de kassa's een raar Air Miles geluid elke keer de klant voor meer dan 20 eur aan boodschappen heeft.De nieuwe melding "Bied nieuwe bonuskaart aan!" is ook heel irritant. Hoe kan ik er uberhaupt eentje aanbieden, als ik ze niet bij de kassa heb liggen.
De regels zijn vastgesteld in Zaandam. Uiteindelijk is het aan de SM om de afweging te maken in hoeverre de kerstlunch onder het "regime" van doen en laten valt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Loll het volgende:
Het maakt geen deel uit van IDB.quote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maakt deel uit van IDB(iedere dag beter). Komt op neer dat de onnodige dingen weggelaten worden(zoals dus de kerstlunch, drinken na vullen etc), maar wel dat de dingen die essentieel zijn nog wel gebeuren.
Het kernwoord: horen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
Die horen bij iedere kassa nog steeds te liggen....
Dan haal ik het door elkaar, oeps.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef ikbenschipper het volgende:
Het maakt geen deel uit van IDB.
Dat maakt de hele regelgeving nog steeds euh "doen of laten". Wat er eigenlijk word gezegd. let erop dat je er zelf niet (significant) beter van word, dan is het namelijk fraude.quote:Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De regels zijn vastgesteld in Zaandam. Uiteindelijk is het aan de SM om de afweging te maken in hoeverre de kerstlunch onder het "regime" van doen en laten valt.
Gewoon meenemen in de "evaluatie"quote:
In het kader van IDB zal op den duur terug gaan komen dat we voor de medewerker niet IDB worden omdat we dit allemaal schrappen. Maar dat duurt nog even voordat dat naar voren komt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan haal ik het door elkaar, oeps.
Gelukkig doen wij niet mee aan die onzinquote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat maakt de hele regelgeving nog steeds euh "doen of laten". Wat er eigenlijk word gezegd. let erop dat je er zelf niet (significant) beter van word, dan is het namelijk fraude.
Ga naar Katwijk, die gaan de leeftijdsgrens niet verhogenquote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik heb trouwens wel een nieuwe issue. Ik zorgde ieder jaar voor een gezellige Nieuwjaarsborrel op een externe locatie (lees kroeg, alcohol kan dan wel). Met de nieuwe wetgeving per 1-1-2014 ben ik een beetje aan het nadenken wat wijsheid is. Het in de kroeg doen word aanzienlijk lastiger, ik hoor al diverse kroegen praten om maar een minimum leeftijd van 18 te eisen.
Zat nu dus te denken om misschien maar iets met bowlen te gaan doen op een zondag eind van de dag. Men kan een biertje drinken maar ook de minderjarige kunnen er in ieder geval naar binnen. Ik denk dat het wel iets minder "leuk" ervaren gaat worden dan een zaterdagavond zoals ik de afgelopen 2 jaar heb gedaan maar zo blijft het wel voor iedereen bereikbaar.
Of zeggen jullie doe het gewoon hetzelfde als anders, regel dat ze wel naar binnen mogen en het word dus "fris" voor hun....
Niet voor jou.quote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef mujentas het volgende:
Mja, misschien is Katwijk wat ver weg
Ik zou zeggen bespreek het met die kroeg. Voor hem ook weer omzet. Wellicht dat je met hem kan bespreken dat je iets van polsbandjes regelt en zelf zorgt voor een (waterdichte) ID controlequote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik heb trouwens wel een nieuwe issue. Ik zorgde ieder jaar voor een gezellige Nieuwjaarsborrel op een externe locatie (lees kroeg, alcohol kan dan wel). Met de nieuwe wetgeving per 1-1-2014 ben ik een beetje aan het nadenken wat wijsheid is. Het in de kroeg doen word aanzienlijk lastiger, ik hoor al diverse kroegen praten om maar een minimum leeftijd van 18 te eisen.
Zat nu dus te denken om misschien maar iets met bowlen te gaan doen op een zondag eind van de dag. Men kan een biertje drinken maar ook de minderjarige kunnen er in ieder geval naar binnen. Ik denk dat het wel iets minder "leuk" ervaren gaat worden dan een zaterdagavond zoals ik de afgelopen 2 jaar heb gedaan maar zo blijft het wel voor iedereen bereikbaar.
Of zeggen jullie doe het gewoon hetzelfde als anders, regel dat ze wel naar binnen mogen en dan kunnen ze gewoon meedoen en geef even door wie er onder de 18 zijn, het zullen er niet veel zijn maar toch...
Klopt, maar ik zoek dan ook geen plek voor een nieuwjaarsborrelquote:
En de volgende dag kan de winkel dichtblijven omdat iedereen longpleuris heeft opgelopenquote:Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zoek dan ook geen plek voor een nieuwjaarsborrel
Ga naar Scheveningen om met z'n allen de nieuwjaarsduik te doen![]()
Hoe zit het bij ah met het betalen van personeels feestjes ?quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Of zeggen jullie doe het gewoon hetzelfde als anders, regel dat ze wel naar binnen mogen en dan kunnen ze gewoon meedoen en geef even door wie er onder de 18 zijn, het zullen er niet veel zijn maar toch...
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En de volgende dag kan de winkel dichtblijven omdat iedereen longpleuris heeft opgelopen
Vanuit AH krijgt het filiaal tweemaal per jaar een bijdrage voor een personeelsavond (nee dat is geen vergadering). En daarnaast kan het filiaal natuurlijk zelf geld inzamelen via de PV of voor deelname aan de activiteit een kleine vergoeding vragen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:54 schreef Loll het volgende:
[..]
Hoe zit het bij ah met het betalen van personeels feestjes ?
Was Fit&Fun niet gewoon gratis en vrijblijvend, op locatie na?quote:Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanuit AH krijgt het filiaal tweemaal per jaar een bijdrage voor een personeelsavond (nee dat is geen vergadering). En daarnaast kan het filiaal natuurlijk zelf geld inzamelen via de PV of voor deelname aan de activiteit een kleine vergoeding vragen.
Wat heeft Fit&Fun hiermee te maken? (niet dat ik mij daar overigens ooit maar een seconde in verdiept hebquote:Op maandag 25 november 2013 23:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Was Fit&Fun niet gewoon gratis en vrijblijvend, op locatie na?
Toen we nog personeelfeestjes hadden, maakten ze van een personeelsfeest een Fit&Fun activiteit van met aan het einde maar een goedkope bbq op een boerderij. Overigens zaten op die Fit&Fun foldertjes wel leuke dingen, bijv. mountainbiken. Niet dat daar wat van is gekomen, hoe erg onze ASM het promootte.quote:Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat heeft Fit&Fun hiermee te maken? (niet dat ik mij daar overigens ooit maar een seconde in verdiept heb)
Hmm. Oké, nog nooit van gehoord. Zal me van de week eens inlezen en kijken of dat nog steeds zo is. Wij willen als PV wel eens een keer wat anders organiseren dan bowlen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Toen we nog personeelfeestjes hadden, maakten ze van een personeelsfeest een Fit&Fun activiteit van met aan het einde maar een goedkope bbq op een boerderij. Overigens zaten op die Fit&Fun foldertjes wel leuke dingen, bijv. mountainbiken. Niet dat daar wat van is gekomen, hoe erg onze ASM het promootte.
Klinkt goed. Jammer dat het niet door is gegaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Toen we nog personeelfeestjes hadden, maakten ze van een personeelsfeest een Fit&Fun activiteit van met aan het einde maar een goedkope bbq op een boerderij. Overigens zaten op die Fit&Fun foldertjes wel leuke dingen, bijv. mountainbiken. Niet dat daar wat van is gekomen, hoe erg onze ASM het promootte.
Ik wil nog wel eens een keer bootcamp doen als teambuilding zeg maar. Ik denk alleen niet dat er veel animo voor zal zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hmm. Oké, nog nooit van gehoord. Zal me van de week eens inlezen en kijken of dat nog steeds zo is. Wij willen als PV wel eens een keer wat anders organiseren dan bowlen.
Dingen als survivelen/mountainbiken moet je met een kleine groep doen, niet met alle 150 medewerkers.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:05 schreef mujentas het volgende:
Klinkt goed. Jammer dat het niet door is gegaan.
Natuurlijk alleen met de houdbaar afdeling. De rest regelt zijn eigen uitjes maarquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dingen als survivelen/mountainbiken moet je met een kleine groep doen, niet met alle 150 medewerkers.Maar teambuilding etc als personeelsfeest/uitje was opzich ook wel grappig.
Hehehe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:
Natuurlijk alleen met de houdbaar afdeling. De rest regelt zijn eigen uitjes maar
Hoe ziet het uitje van jullie kwaliteitsteam er dan uit?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen met de houdbaar afdeling. De rest regelt zijn eigen uitjes maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe ziet het uitje van jullie kwaliteitsteam er dan uit?Nou, dat zal ik je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwaliteitsteam bestaat uit 1 persoon en het team heeft elke vrijdagavond een uitje naar de kinderdisco hier bij de Groenoordhallen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je zeggen.
Het kwaliteitsteam bestaat uit 1 persoon en het team heeft elke vrijdagavond een uitje naar de kinderdisco hier bij de Groenoordhallen.
Dan gaat hij in zijn trainingsbroek naar de disco en vervolgens blijft hij de hele avond in de hoek staan. Maandagochtend heeft hij altijd hele verhalenquote:
Hoe oud is die kerel en wat doet hij op de kinderdiscoquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dan gaat hij in zijn trainingsbroek naar de disco en vervolgens blijft hij de hele avond in de hoek staan. Maandagochtend heeft hij altijd hele verhalen
21 en het is zo'n disco voor verstandelijk beperktenquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel en wat doet hij op de kinderdisco
quote:
Nee, maar er zaten weinig aanknopingspunten inquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kent 'm?
Volgende keer post ik het zoekplaatje weer overdag, iets meer concurrentie
Dan heb je snel gegoogled.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, maar er zaten weinig aanknopingspunten in
Onze hele winkelgroep zit fors onder het plan omzet de laatste maand. Filialen met -10% zijn geen uitzondering, is het bij jullie ook zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:36 schreef ikbenschipper het volgende:
Volgens mij is mijn OM verantwoordelijk voor 30 van de mails in mijn vakantie.....
Hadden begrotingsinput e-mail. Het lijkt erop dat de uren voor schapverzorging nu echt zijn gearriveerd.
De indirecte uren stijgen bij alle winkels (tenzij ze omzetklasse dalen) met zo'n 8uur. Iets anders kan ik mij nog niet bedenken i.i.g.
Onze winkel heeft zijn oude omzetklasse weer terug (gelukkig) waardoor we alleen al 12 uur indirect aan tl-leiding terug krijgen! Vorig jaar op 400 euro er onder gegaan nu er waarschijnlijk net boven. Nu even hopen dat het in de definitieve begroting zo blijft
Landelijke trend, wij doen het als winkel beter dan die trend maar zitten wel lager. Ik kan je zeggen dat de plannen niet veel lager zullen worden waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Onze hele winkelgroep zit fors onder het plan omzet de laatste maand. Filialen met -10% zijn geen uitzondering, is het bij jullie ook zo?
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 08:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke keer dat op Plaza zit hier vragen?
Was de app niet overgedragen naar AH zelf? Nu released die hem toch zelftwitter:AH_Plaza_iOS twitterde op zondag 24-11-2013 om 13:33:07Versie 1.0 van de app is verstuurd naar de App Store. Verwachte release in App Store: 01-12-2013 reageer retweet
Klopt, daarom staat 'ie er ook achter! Ik heb het er alleen tussen gezet om genderverwarring tegen te gaanquote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar de functieomschrijving is toch letterlijk "Caissière A/B"?
Die nieuwe melding is extreem vervelend.quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
Ach meid toch! Wat erruggg!!quote:Klacht Albert Heijn: chocolade kruidnoten smaken naar koffie
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 22
chocolade kruidnoten smaken naar koffie. dit is niet chill. dit kan niet door de beugel, ook niet door me slokdarm, het is niet te vrete. verder ondervind ik ook emotionele schade, aangezien mijn herinneringen aan de geweldige chocolade kruidnoten totaal zijn verandertbovendien ben ik al eerder voorgelogen door uw bedrijf over een foute inhoud van een product. zo zat er paardenvlees in de lasagne en het zal mij niets verbazen als het nog ergens anders in had gezeten.
Gewenste oplossing
onbeperkte chocolade kruidnoten die niet naar koffie smaken tot het einde van het kruidnotenseizoen.
http://www.peopleofwalmart.com/quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_bij_wallmart.html Ben toch blij dat ik niet in Wallmart werk![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
http://www.peopleofwalmart.com/
Zeker nog nooit bij de Action geweest in het weekendquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_bij_wallmart.html Ben toch blij dat ik niet in Wallmart werk![]()
Zullen we dat maar zo houden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zeker nog nooit bij de Action geweest in het weekend
Als medewerker: hoger 'uurloon'. In principe verandert er niets natuurlijk, maar het lijkt alsof je meer geld verdient.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:08 schreef mujentas het volgende:
Misschien dat jullie hier even een antwoord op kunnen verzinnen;
Wat is het voordeel voor Albert Heijn bij het all-in uurloon?
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk, welk voordeel heeft het voor de hoge heren in Zaandam?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als medewerker: hoger 'uurloon'. In principe veranderd er niets natuurlijk, maar het lijkt alsof je meer geld verdiend.
Verandert. Verdient. Maar je hebt wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als medewerker: hoger 'uurloon'. In principe veranderd er niets natuurlijk, maar het lijkt alsof je meer geld verdiend.
De bedoeling was dat dit jaar de eerste paal in de grond zou gaan van de nieuwe winkel, maar het is nu eind november en ik zie het niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef einschtein het volgende:
Plan is om in het eerste halfjaar van 2014 jaar te verbouwen. Mooi man.
Verbouwing of nieuwe winkel?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
De bedoeling was dat dit jaar de eerste paal in de grond zou gaan van de nieuwe winkel, maar het is nu eind november en ik zie het niet meer gebeuren
Nieuwe winkel, van 800m2 naar 2800m2. Volgens het DNAH Large principe als ik het goed heb begrepen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Verbouwing of nieuwe winkel?
Wij hebben al ruim 20 jaar geen echte nieuwe indeling gekregen. We hadden een vorig filiaal, toen zijn we over gegaan naar dit filiaal waarmee het meeste allemaal is hergebruikt/meegegaan.
Kijk, dat zijn pas investeringenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:15 schreef exelletor het volgende:
Bij ons hebben ze laatst de doorgelekte plafondplaten vervangen.
Wordt wel een stukje groter zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef mujentas het volgende:
Nieuwe winkel, van 800m2 naar 2800m2. Volgens het DNAH Large principe als ik het goed heb begrepen.
Ah, kijk, ziet het plafond er weer wit uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:15 schreef exelletor het volgende:
Bij ons hebben ze laatst de doorgelekte plafondplaten vervangen.
Dat is ook een flinke groei, poeh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nieuwe winkel, van 800m2 naar 2800m2. Volgens het DNAH Large principe als ik het goed heb begrepen.
Plus een parkeergarage met voldoende ruimte. Nu is er bijna geen mogelijkheid om je auto fatsoenlijk in de buurt de parkeren. De hele buurt gaat zo'n beetje op de schop en er komt ook een soort van winkelcentrum. Er komen ook een hoop nieuwe woningen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wordt wel een stukje groter zo.
Nee, de vieze platen mochten we houden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef einschtein het volgende:
Ah, kijk, ziet het plafond er weer wit uit.
Denk dat er meer marge zit op een frinkandelbroodje en een blikje energy dan bijv. op een pak boter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef mujentas het volgende:
Nu zijn we meer een mandjeswinkel, maar we willen ook klanten met grote boodschappen aantrekken. Dat zijn de klanten waar je geld op verdient
Precies. En alle kant-en-klaar maaltijden in een centrumwinkel in een studentenstad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Denk dat er meer marge zit op een frinkandelbroodje en een blikje energy dan bijv. op een pak boter.
Misschien wel, maar je moet natuurlijk ook kijken naar de OPK en wat je daar aan overhoudt. Van een d4v1d'je zal dat verhoudingsgewijs natuurlijk niet zo veel zijn. Van een gezin met 4 kinderen dat de wekelijkse boodschappen haalt zal dit wel veel zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Denk dat er meer marge zit op een frinkandelbroodje en een blikje energy dan bijv. op een pak boter.
Bij mijn regelingen -> personeelsvoordeel. Daar staat ergens een veelgestelde vragen pagina. Bovenaan dan staat het linkje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand waar dat formulier stond op een nieuwe MVP kaart aan te vragen? Mijn barcode scant slecht namelijk.
Best een leuk effect, die witte pakken met verschillende kleuren opdrukkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:52 schreef Fivel het volgende:
[ afbeelding ]
Niet volgens worp, maar super strak.
Foto komt van groep "teamleiders AH" op Facebook.
AH! Daar was/zijn die rode stroken voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:52 schreef Fivel het volgende:
[ afbeelding ]
Op VKK neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:58 schreef einschtein het volgende:
Eén TL gaat week 4 weg en er is binnen de regio geen TL dat kan opvullen dus we zullen het intern moeten gaan oplossen.
Nu hebben we nog 2 TL's over, terwijl 1 daarvan puur voor avonden/zaterdag is.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Wij laden/lossen HB om 3:30, 3:45, 4:00. Vanaf 6:00 moet er gevuld worden en dan zal er ook een TL aanwezig moeten zijn. Die TL is dan rond 12:00 vrij. En om die ene TL iedere dag zo vroeg te laten beginnen, zal ie niet aan kunnen. Sowieso zal hij het niet aankunnen om bij zijn reguliere taken óók nog eens het rooster te kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Een extra mannetje(bijv. ASM of jou) op zaterdag neerzetten - probleem opgelost.
Gelukkig was jij in de race voor promotie toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Wij laden/lossen HB om 3:30, 3:45, 4:00. Vanaf 6:00 moet er gevuld worden en dan zal er ook een TL aanwezig moeten zijn. Die TL is dan rond 12:00 vrij. En om die ene TL iedere dag zo vroeg te laten beginnen, zal ie niet aan kunnen. Sowieso zal hij het niet aankunnen om bij zijn reguliere taken óók nog eens het rooster te kunnen maken.
De TL die overblijft voor ochtend/dag is ook bijna ieder jaar rond kerst toevallig ziek. Zegt dat genoeg, offeh?
Het enige wat ik hoor de afgelopen 2 dagen is óf "He, nu x weg gaat, ga jij toch niet met hem mee, he?" óf "Als x eind januari weg gaat, neem jij dan gewoon zijn rol over? óf "Zeg, waar is jouw teamleiders kleding?".quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gelukkig was jij in de race voor promotie toch?
Eerdaags rijdt Einschtein als hosselkoning rond in zijn eigen Jaguar XJquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoor de afgelopen 2 dagen is óf "He, nu x weg gaat, ga jij toch niet met hem mee, he?" óf "Als x eind januari weg gaat, neem jij dan gewoon zijn rol over? óf "Zeg, waar is jouw teamleiders kleding?".
Meh, ik geef geen antwoord op de 'wordt jij nou TL' of 'wil je het wel?'-vragen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Eerdaags rijdt Einschtein als hosselkoning rond in zijn eigen Jaguar XJ
Ziet er veel beter uit dan wanneer het SRP-gevuld is (zoals volgens de worp). Vooral nu al die AH-basic 1,5ltr pakker van die opstaande draaidoppen hebben, waardoor je die niet fatsoenlijk 2 hoog kunt neerzettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:52 schreef Fivel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen wat betreft teamleiders (VK) toch volledig toe naar KPT'ers? Het verbaast me dat ze mij nog niet gevraagd hebben. Niet dat ik er belang bij hebquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meh, ik geef geen antwoord op de 'wordt jij nou TL' of 'wil je het wel?'-vragen.
Niet volledig. Dat is namelijk niet realistisch in grotere winkels en dat heeft AH ook wel ingezien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ze willen wat betreft teamleiders (VK) toch volledig toe naar KPT'ers? Het verbaast me dat ze mij nog niet gevraagd hebben. Niet dat ik er belang bij hebExtra gezeik voor dat euro'tje extra in het uur. Nee, bedankt. En qua uren zit ik toch al aan m'n max. wat ik aankan i.c.m. studie.
Groei je als TL ook nog door in je salaris na je 23e? Lijkt me sterk dat dat niet zo is eerlijk gezegd, maar als ik de salaristabellen op Plaza zie, lijkt het daar niet op...quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Niet volledig. Dat is namelijk niet realistisch in grotere winkels en dat heeft AH ook wel ingezien.
We vinden wel dat we meer KPT en LPT (HBO Duaal of BBL;ers) in de functie moeten hebben en iets minder FT.
Afhankelijk van je leeftijd is het verschil veel of weinig. Als voorbeeld iemand die benoemd word op zijn 18de gaat er zo'n 3,5 euro meer per uur door verdienen (excl. all-inn)
De max als teamleider is ongeveer 13,20quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Groei je als TL ook nog door in je salaris na je 23e? Lijkt me sterk dat dat niet zo is eerlijk gezegd, maar als ik de salaristabellen op Plaza zie, lijkt het daar niet op...
En dat heeft met wat te maken? Leeftijd? Functie-jaren als TL?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De max als teamleider is ongeveer 13,20
Ah, dat scheelt toch nog bijna 3eu/uur met wat ik nu verdien als 23-jarige sr. medewerker VK. Toch maar eens informeren. Het lijkt me stiekem ook wel wat om een 50-jarig jubileum bij AH vol te makenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De max als teamleider is ongeveer 13,20
Jaarlijkse Beoordeling. Zie mijn post hierboven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
En dat heeft met wat te maken? Leeftijd? Functie-jaren als TL?
Ik zit aan m'n max dus helaas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef ikbenschipper het volgende:
nog even snel de functietabel erbij gepakt
Uur salaris Minimum 9,17
Uur salaris Maximum 13,06
Norm-trede bij C-Beoordeling 0,49
Minimum uurloon (schaal D VGL-CAO)
Leeftijd
<19 jaar 9,17
20 jaar 9,32
21 jaar 10,38
22 jaar 11,45
23 jaar 11,92
Ben trouwens weg naar een vriend nu voor AJAX - BARCADe wedstrijd die we gaan winnen
Toch niet met een SM van een winkel naar de wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef ikbenschipper het volgende:
Ben trouwens weg naar een vriend nu voor AJAX - BARCADe wedstrijd die we gaan winnen
Bij mij in de winkel wordt er niet zo moeilijk gedaan, als een klant er geen heeft dan wordt hij bijna altijd wel gebruikt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat is in jullie winkel het beleid met betrekking tot het gebruik van de Bonus Mastercard?
Als de klant geen bonuskaart heeft, altijd scannen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat is in jullie winkel het beleid met betrekking tot het gebruik van de Bonus Mastercard?
Hier hetzelfde, alleen gebruiken wij een nummer ipv fysieke mastercard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
Als de klant geen bonuskaart heeft, altijd scannen.
Sowieso denken dat Ajax dit gaat winnen.quote:Toch niet met een SM van een winkel naar de wedstrijd?
Scheelt toch al gauw ¤3 hiero.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef ikbenschipper het volgende:
nog even snel de functietabel erbij gepakt
Uur salaris Minimum 9,17
Uur salaris Maximum 13,06
Norm-trede bij C-Beoordeling 0,49
Minimum uurloon (schaal D VGL-CAO)
Leeftijd
<19 jaar 9,17
20 jaar 9,32
21 jaar 10,38
22 jaar 11,45
23 jaar 11,92
Wij blijven gewoon een code gebruiken wanneer een klant geen kaart heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Als je als filiaal al jaren die kaart scant en het vervolgens niet meer doet (terwijl andere filialen in de omgeving het nog wel doen) dan vind ik dat die klant een terechte klacht heeft en dat hij zich daar flink boos om kan maken. Het heeft natuurlijk met een stukje service te maken wat je aan de klant verleent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
Begrijpelijk misschien, maar terecht is het natuurlijk niet. Wel benieuwd wie er verzonnen heeft om het beleid te veranderen.
Ah ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht gelezen te hebben dat de mastercard was gescant ipv zijn eigen kaartquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je als filiaal al jaren die kaart scant en het vervolgens niet meer doet (terwijl andere filialen in de omgeving het nog wel doen) dan vind ik dat die klant een terechte klacht heeft en dat hij zich daar flink boos om kan maken. Het heeft natuurlijk met een stukje service te maken wat je aan de klant verleent.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:
ikbenschipper zal toch niet diegene zijn die van de tribune is afgepleurd, he.
Samen met een stuk antiek wat achter de kassameubel hoortquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Eerdaags rijdt Einschtein als hosselkoning rond in zijn eigen Jaguar XJ
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Samen met een stuk antiek met PKK wat achter de het kassameubel hoort
Samen met een stuk antiek van het kwaliteit teamquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Samen met een stuk antiek wat achter de kassameubel hoort
He, er is al een mevrouw Einschtein en dat is geen antiek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Samen met een stuk antiek wat achter de kassameubel hoort
Akelig stil hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:49 schreef Loll het volgende:
Ikbenschipper is toch niet uit de f-side gevallen?
Schijnt dat hij er nog wel erg aan toe was aangezien hij met de lifeliner is afgevoerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Loll het volgende:
Dat vond ik dus ook al, al meer als 12 seconden niet gereageerd op een post.
Op Twitter gaan de geruchten dat hij aan zijn verwondingen overleden is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef Loll het volgende:
Hij is toch met een ambu afgevoerd? http://www.nu.nl/binnenla(...)jdens-wedstrijd.html
Die was inderdaad opgeroepen. Maar die ambu's kunnen wat makkelijker ter plaatse komen. De heli kan natuurlijk wel op het veld landen maar dat zullen Blatter en Platini cs. wel niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
Ik las traumahelicopter op powned.
Maar ja powned
Ja die HTML werkt primaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef Loll het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Nog geen update beschikbaar over slachtoffer <a href="https://twitter.com/search?q=%23arena&src=hash">#arena</a> tijdens <a href="https://twitter.com/search?q=%23ajabar&src=hash">#ajabar</a>. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct!</p>— Politie Amsterdam eo (@Politie_Adam) <a href="https://twitter.com/Politie_Adam/statuses/405458905360117762">November 26, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Traumahelikopter is wel opgeroepen.
Die ambu's rijden ook niet het veld op.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Die was inderdaad opgeroepen. Maar die ambu's kunnen wat makkelijker ter plaatse komen. De heli kan natuurlijk wel op het veld landen maar dat zullen Blatter en Platini cs. wel niet leuk vinden.
Het gaat natuurlijk niet om wat Blatter leuk vindt, maar om een mensenlevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die was inderdaad opgeroepen. Maar die ambu's kunnen wat makkelijker ter plaatse komen. De heli kan natuurlijk wel op het veld landen maar dat zullen Blatter en Platini cs. wel niet leuk vinden.
Zijn ook geweest, het MMT. Alleen niet met trauma, maar met de auto.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ha ha dat meen je niet zijn ze echt tegen elkaar aan gereden?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die ambu's rijden ook niet het veld op.Wel triest dat ze tegen elkaar zijn aangereden.
Ambu is de binnenring op gereden. Dus niet het veld op, wat wel mogelijk is, maar aan de ring binnen het stadion.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die ambu's rijden ook niet het veld op.Wel triest dat ze tegen elkaar zijn aangereden.
Zo bedoel ik ook het ook niet. Meer van "als het om geld gaat boeit het die heren niets". Kijk naar die arbeiders in Qatar waar dagelijks doden vallen bij de bouw van stadions voor het WK.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om wat Blatter leuk vindt, maar om een mensenleven
Zwaargewond, hoofdletsel. Niet met LL afgevoerd, die was er niet eens...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Schijnt dat hij er nog wel erg aan toe was aangezien hij met de lifeliner is afgevoerd.
Daarvoor moet je bij de rijke sheikh's zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo bedoel ik ook het ook niet. Meer van "als het om geld gaat boeit het die heren niets". Kijk naar die arbeiders in Qatar waar dagelijks doden vallen bij de bouw van stadions voor het WK.
Die rijke sheikh's waarvoor Blatter heeft gekozen. Omdat: Geld.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de rijke sheikh's zijn.
Daarvoor hebben wij eerst wel twee andere WK's in twee landen die, volgens sommigen, ook niet bepaald met mensenrechten en arbeidsomstandigheden bezig houden.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Die rijke sheikh's waarvoor Blatter heeft gekozen. Omdat: Geld.
Oftewel; Blatter kiest voor het geld. Wie het meeste bied krijgt het WK.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij eerst wel twee andere WK's in twee landen die, volgens sommigen, ook niet bepaald met mensenrechten en arbeidsomstandigheden bezig houden.
Een spelletje is belangrijker dan mensenrechten en arbeidsomstandigheden hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij eerst wel twee andere WK's in twee landen die, volgens sommigen, ook niet bepaald met mensenrechten en arbeidsomstandigheden bezig houden.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef mujentas het volgende:
Julie zijn wel eensgezind, allemaal tegelijk slapen
Voor de Europese plaatsen hoop ik dat we er veel inleveren en Feyenoord net naast Europees voetbal grijpt hierdoor. Ik ben in Europa altijd voor de Nederlandse ploegen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik zit aan m'n max dus helaas.
Succes met de wedstrijd, ik denk 0-2.. Ja, ben een Feyenoorder
Op verzoek gebruik je hem, maar niet actief aanbieden. Dat is overigens ook AH Beleid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Nee, Gewoon bij vrienden kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Toch niet met een SM van een winkel naar de wedstrijd?
Nooit actief gebruiken alleen op verzoekquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen gebruiken wij een nummer ipv fysieke mastercard.
Dat hebben ze wel gedaanquote:[..]
Sowieso denken dat Ajax dit gaat winnen.
OP VERZOEK. Niet actief!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je als filiaal al jaren die kaart scant en het vervolgens niet meer doet (terwijl andere filialen in de omgeving het nog wel doen) dan vind ik dat die klant een terechte klacht heeft en dat hij zich daar flink boos om kan maken. Het heeft natuurlijk met een stukje service te maken wat je aan de klant verleent.
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:
ikbenschipper zal toch niet diegene zijn die van de tribune is afgepleurd, he.
Hij was iets te uitbundig aan het feesten, vernam ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
OP VERZOEK. Niet actief!!!
[..]
Nee hoorZoals ik melde ging ik bij vrienden kijken
. Overigens als ik om 8 uur de deur uit gaat ben je ook normaal wel erg laat al. Hoe krijgt iemand dat trouwen voor elkaar.....
Volgens mij moeten we maar eens een AH topic meeting hebben
Moet ik de inkopper zelf maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef ikbenschipper het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
GEEN frikandelbroodjes en Energy
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Mooi. Ik was toch al niet van plan te komen hoor
Denk niet dat het iemand iets uitmaakt hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:53 schreef d4v1d het volgende:
Ja, ik besef me hoe tegenstrijdig dat is
Nah.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Mooi. Ik was toch al niet van plan te komen hoor
Goed idee!quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik zeg kerstborrel in het Atriumquote:Op woensdag 27 november 2013 07:59 schreef SausDip het volgende:
Of een biertje drinken in het innovatiecafe
Gefeliciteerd met de overwinning trouwens schipper, dik verdiend.
Prima!quote:Op woensdag 27 november 2013 09:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zeg kerstborrel in het Atrium
Ja want op het HK mogen ze nog wel een biertje drinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 07:59 schreef SausDip het volgende:
Of een biertje drinken in het innovatiecafe
Dank je, dat is die zeker, al heb ik denk ik wel 45 minuten lang met een enorm verhoogde hartslag zitten kijken.quote:Gefeliciteerd met de overwinning trouwens schipper, dik verdiend.
Zouden we welkom zijn?quote:
Wij natuurlijk wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zouden we welkom zijn?
Immers, als ze willen dat HK medewerkers 2 dagen in de winkel gaan meeewerken, dan kan het natuurlijk geen kwaad als winkel medewerkers op het HK gaan rondlopen
Dus FOK!-meeting op 18 december in Zaandamquote:Op woensdag 27 november 2013 09:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij natuurlijk wel.
Zij bij ons, wij bij hun. Tja, wij kiezen dan net de datum van de borrel uit. Lulliiiig.
Ik ben mening dat de hoogste in rang hiero dat moet regelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dus FOK!-meeting op 18 december in Zaandam
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben mening dat de hoogste in rang hiero dat moet regelen.
He, succes ikbenschipper.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet hij natuurlijk even op positie 1 (met prioriteit 1) van zijn ToDo-list plaatsen. Kan hij dat morgen bij binnenkomst meteen even regelen
Ben die mening toch niet toebedeeld. Maar sinds wanneer zitten we in het leger?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben mening dat de hoogste in rang hiero dat moet regelen.
He, succes ikbenschipper.
Aan de bezuinigingen te zien op alles binnen AH lijken we net op het Ministerie van Defensiequote:Op woensdag 27 november 2013 10:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ben die mening toch niet toebedeeld. Maar sinds wanneer zitten we in het leger?
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aan de bezuinigingen op alles binnen AH lijken we net op het Ministerie van Defensie
Met een watermeloen natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 10:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten we hier nou serieus iets op gaan aanvullen of was dat niet het doel
Weet je hoe belachelijk duurder de AH to GO isquote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Als we de meeting in het Atrium doen kan d4v1d daar gewoon Frikadelbroodjes kopen in de AH to Go die daar zit![]()
Jij was toch een rijke tata?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet je hoe belachelijk duurder de AH to GO is
Die kroketbroodjes van de Togo zijn ook wel goed te nassenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik blijf een hollander die het goedkoop wil.
Zullen vast niet verschillen van de kroketbroodjes in de normale winkel, vond ze matig.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die kroketbroodjes van de Togo zijn ook wel goed te nassen
Je moet ze ook gelijk eten als ze uit de oven komenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zullen vast niet verschillen van de kroketbroodjes in de normale winkel, vond ze matig.
Ja, ik ga ze even om 7 uur 's ochtends halen... Dan slaap ik gelukkig nogquote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet ze ook gelijk eten als ze uit de oven komen
Ik was even vergeten dat jij niet voor 10.00 uur begint.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik ga ze even om 7 uur 's ochtends halen... Dan slaap ik gelukkig nog
Vast wel. Heb alleen geen idee wanneer nog meerquote:Op woensdag 27 november 2013 11:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij niet voor 10.00 uur begint.
Maar jullie bakken maar 1 keer per dag?
Dat hoor jij te weten als grootafnemer frikandelbroodjesquote:Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vast wel. Heb alleen geen idee wanneer nog meer
Je krijgt er ook maar één, een tweede kun je aanvragen maar kost je geld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef Woods het volgende:
Waar vraag je een nieuwe voordeelkaart aan? De brief maakt het niet veel duidelijker. En hoe zit het met de nieuwe bonuskaart? Hier heb ik er maar 1 van ontvangen i.p.v. 2 bij de vorige.
Lijkt erop dat je het via een winkelPC moet aanvragen of door een teamleider. Gaat via de 'FORM' button of door op het linkje 'Aanvraag formulier nieuwe Bonuskaart' te klikken op de volgende pagina:quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef Woods het volgende:
Waar vraag je een nieuwe voordeelkaart aan? De brief maakt het niet veel duidelijker. En hoe zit het met de nieuwe bonuskaart? Hier heb ik er maar 1 van ontvangen i.p.v. 2 bij de vorige.
Dat klopt. Je krijgt er nog maar 1, omdat het nu een persoonlijke bonuskaart is waarop je persoonlijke aanbiedingen kunt krijgen. Als je dus meerdere mensen een kaart met hetzelfde nummer geeft dan zijn de aanbiedingen niet meer persoonlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef Woods het volgende:
De nieuwe kaart die je aanvraagt zal een nieuwe barcode hebben. Ik ben er nog niet uit of ze beide nog blijven werken..quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef Woods het volgende:
Stuur anders even een ssc om te vragen hoe het precies zit. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
Wil ik m'n nieuwe bonusnummer invoeren bij ah.nl/appie krijg ik dit.
[ afbeelding ]__!
Gedubbelcheckt, het nummer heb ik goed overgetypt.
Hoe de fuck werkt ssc?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stuur anders even een ssc om te vragen hoe het precies zit. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Simpel. Je stelt een vraag en krijgt antwoord op iets anders.quote:
Als medewerker heb je niets te zoeken bij het webcare team.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt ssc?Ik zit nooit aan die winkelcomputer
Ik ga wel even langs de facebook.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Simpel. Je stelt een vraag en krijgt antwoord op iets anders.
Ik doelde de Werken bij Albert Heijn pagina, niet die voor de klantenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als medewerker heb je niets te zoeken bij het webcare team.
Vraag het anders even aan je leidinggevende.
Ik denk niet dat je dan de juiste persoon bereiktquote:Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doelde de Werken bij Albert Heijn pagina, niet die voor de klanten
https://www.facebook.com/(...)osts/569569513116240quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan de juiste persoon bereikt
En een linkje naar die Facebook post?
Met SSC wel dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef mujentas het volgende:
Ik denk niet dat je dan de juiste persoon bereikt
Mja, hij heeft wel een punt. Vaak is het lastig om een artikel fatsoenlijk toe te voegen of een lokale prijs toevoegen die vervolgens niet werkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/569569513116240
Die?
Vraag het zaterdag wel even na dan
Ik zou het niet via die pagina doen maar even een leidinggevende aan te schieten die vervolgens een SSC'tje kan maken. Dan komt het, als het goed is, direct op juiste afdeling terecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/569569513116240
Die?
Vraag het zaterdag wel even na dan
Waarschijnlijk wel, al is de kans natuurlijk groot dat het een paar dagen duurt voordat die is gevonden.quote:
Na al die ervaringen hier in 't topic.. Geloof je dat nou zelf?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan komt het, als het goed is, direct op juiste afdeling terecht.
Je hebt meer kans via het SSC dan via Facebook.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Na al die ervaringen hier.. Geloof je dat nou zelf?
Replenishment ook goede ervaringen mee. Altijd wel snel met reageren.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je hebt meer kans via het SSC dan via Facebook.
En het komt vast op de juiste afdeling terecht, maar of het antwoord goed zal zijn.Tevens zijn er best goede afdeling, zoals AH Transport. Prima mensen.
Ik heb je symptomen even gegoogled en ik vrees dat het een amputatie wordt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog last van mn hakReed er Dinsdag met een volle liter-kar tegenaan.. Dacht dat t vanzelf wel weg zou gaan.
Mag ik mn voet dan mee terug naar huis als souvenir?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb je symptomen even gegoogled en ik vrees dat het een amputatie wordt.
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik mn voet dan mee terug naar huis als souvenir?
Klopt, als je tenminste niet te ingewikkelde vragen stelt. en Logistiek ook altijd prima.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Replenishment ook goede ervaringen mee. Altijd wel snel met reageren.
Transport en Re zijn inderdaad prima. Laatst heb ik wel 2,5 week moeten wachten op een antwoord van Learning Services. Sommige CAM's zijn ook best wel snel. Hangt natuurlijk ook van de eerste-lijner af, of die het naar de juiste persoon of afdeling doorstuurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je hebt meer kans via het SSC dan via Facebook.
En het komt vast op de juiste afdeling terecht, maar of het antwoord goed zal zijn.Tevens zijn er best goede afdeling, zoals AH Transport. Prima mensen.
Wat doen ze bij het PAD dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef Questionmarks het volgende:
Achter de pilaar hebben we een Amstel opgebouwd, omdat dat bij ons zo hard gaat. We willen de kist ook op een andere plek hebben maar dat komt nog wel.
Daar staat het ook, maar anders blijf je bezig en we hebben al zo weinig magazijnruimte! Zal morgen eens een foto maken van magazijn, kan iedereen even meehuilen hahahaquote:
Ik zal er van genieten, hoewel het bij ons door enorme hoeveelheid bulk week/maand restanten ook aardig vol staat.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Questionmarks het volgende:
Daar staat het ook, maar anders blijf je bezig en we hebben al zo weinig magazijnruimte! Zal morgen eens een foto maken van magazijn, kan iedereen even meehuilen hahaha
Een artikel toevoegen werkt als volgt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, hij heeft wel een punt. Vaak is het lastig om een artikel fatsoenlijk toe te voegen of een lokale prijs toevoegen die vervolgens niet werkt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Deze bug word voorlopig niet opgelost (geen budget)
Deze foto zag ik net ook op de AGF groepquote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
agf veilingkist vandaag binnengekregen.
Helaas was dat de conclusie na een gesprek met iemand op het hoofdkantoor die de frustratie van ij betreffende dit en een ander punt maar al te goed begreep.quote:
Ik weet hoe het werkt, maar voor de wat minder vermogende collega's is dit niet te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Een artikel toevoegen werkt als volgt.
Voeg het artikel tijdelijk toe.
Saneer vervolgens het artikel weer
Voeg het artikel toe en ken een facing toe.
Indien het artikel nog een facing uit het verleden heeft dien je deze ook aan te passen. Wat je daarna via Facings t.b.v. Replenishent weer eventueel terug kan zetten.
Deze bug word voorlopig niet opgelost (geen budget)
I know. De eerste keer dat ik dit ging doen heb ik het briefje ook uitgeprint en bij de PC maar gehangen dacht hem standaard nodig te hebben, maar als je het geregeld doet weet je het wel uit je hoofd.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, maar voor de wat minder vermogende collega's is dit niet te doen.
Het gebeurt ook nog wel regelmatig dat het systeem crasht als je op toevoegen druktquote:Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
I know. De eerste keer dat ik dit ging doen heb ik het briefje ook uitgeprint en bij de PC maar gehangen dacht hem standaard nodig te hebben, maar als je het geregeld doet weet je het wel uit je hoofd.
Maar ben het met je eens, voor een collega die wat minder in systemen thuis is een onmogelijk opgave.
Tegenwoordig neem ik niet de moeite meer om een juiste rubriek te zoeken alwaar ik via "contact" mijn vraag kan stellen. Kost veel te veel tijd, en àls je überhaupt al de juiste rubriek weet te vinden duurt het net zo lang voordat je een antwoord krijgt...quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zou het niet via die pagina doen maar even een leidinggevende aan te schieten die vervolgens een SSC'tje kan maken. Dan komt het, als het goed is, direct op juiste afdeling terecht.
Je vraagt heeft betrekking op replenishment, het formulier dat je hebt gebruikt is alleen bedoeld voor het aanmelden van storingen aan je DIGI. Gelieve je vraag opnieuw te stellen in de daarvoor bestemde categorie.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef joey_k het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem ik niet de moeite meer om een juiste rubriek te zoeken alwaar ik via "contact" mijn vraag kan stellen. Kost veel te veel tijd, en àls je überhaupt al de juiste rubriek weet te vinden duurt het net zo lang voordat je een antwoord krijgt...
Ik zoek gewoon 99/999 en dan bij het derde zoekresultaat stel ik de vraag. Laat ze bij het ssc maar uitzoeken waar mijn vraag naartoe moet.
Ik kan mijn tijd beter besteden....
Is prima, mij maakt het niet uit. Alleen jij wilt (snel) antwoord op je vraag en dan moet jij ook even wat moeite doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef joey_k het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem ik niet de moeite meer om een juiste rubriek te zoeken alwaar ik via "contact" mijn vraag kan stellen. Kost veel te veel tijd, en àls je überhaupt al de juiste rubriek weet te vinden duurt het net zo lang voordat je een antwoord krijgt...
Ik zoek gewoon 99/999 en dan bij het derde zoekresultaat stel ik de vraag. Laat ze bij het ssc maar uitzoeken waar mijn vraag naartoe moet.
Ik kan mijn tijd beter besteden....
Je wordt het snelst geholpen als: krijgt het snelst een (bruikbaar) antwoord als:quote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is prima, mij maakt het niet uit. Alleen jij wilt (snel) antwoord op je vraag en dan moet jij ook even wat moeite doen.
Zo denk ik er dan weer over.
HALLO WAAR IS DE VRACHTWAGEN?!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je wordt het snelst geholpen als:
A.) Je vraag in de juiste categorie dan wel kennisitem is gesteld,
B.) Je vraagstelling duidelijk is en
C.) Je alle benodigde gegevens vermeld
(En als je dan ook nog een beetje vriendelijk bent komt het helemaal goed)
WE HADDEN ALTIJD VAN DIE ZWARTE BAKJES BIJ ONS OP DE AFDELING WAAROM KRIJGEN WE DIE NIET MEER DIE WAREN JUIST ZO HANDIGquote:
Fixed, niet genoeg vraagtekens.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
HALLO WAAR IS DE VRACHTWAGEN??????????!
JA HALLO ONZE SCHROBMACHINE IS AL DRIE WEKEN STUK EN HEBBEN HEM AL VIER KEER AANGEMELD BIJ JOHNSON MAAR DIE KOMEN ALSMAAR NIET WAARDOOR WIJ AL WEKEN DE WINKEL NIET KUNNEN SCHROBBEN EN NU MOET IK DAT DUS MET EEN DWEIL DOEN KUNNEN JULLIE ER VOOR ZORGEN DAT ZE MOET SPOED ONZE KANT OPKOMEN WANT DIT KAN ZO NIET LANGER MOET OOK UREN BESPAREN VAN MIJN BAAS MAAR DAT GAAT NU NATUURLIJK NIETquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
WE HADDEN ALTIJD VAN DIE ZWARTE BAKJES BIJ ONS OP DE AFDELING WAAROM KRIJGEN WE DIE NIET MEER DIE WAREN JUIST ZO HANDIG
FIJN DAG
Zelfs klacht.nl is nog beschaafderquote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
JA HALLO ONZE SCHROBMACHINE IS AL DRIE WEKEN STUK EN HEBBEN HEM AL VIER KEER AANGEMELD BIJ JOHNSON MAAR DIE KOMEN ALSMAAR NIET WAARDOOR WIJ AL WEKEN DE WINKEL NIET KUNNEN SCHROBBEN EN NU MOET IK DAT DUS MET EEN DWEIL DOEN KUNNEN JULLIE ER VOOR ZORGEN DAT ZE MOET SPOED ONZE KANT OPKOMEN WANT DIT KAN ZO NIET LANGER MOET OOK UREN BESPAREN VAN MIJN BAAS MAAR DAT GAAT NU NATUURLIJK NIET
GR GR
'waarom krijgen wij geen brie binnen dat is juist wat de klanten willen'quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
JA HALLO ONZE SCHROBMACHINE IS AL DRIE WEKEN STUK EN HEBBEN HEM AL VIER KEER AANGEMELD BIJ JOHNSON MAAR DIE KOMEN ALSMAAR NIET WAARDOOR WIJ AL WEKEN DE WINKEL NIET KUNNEN SCHROBBEN EN NU MOET IK DAT DUS MET EEN DWEIL DOEN KUNNEN JULLIE ER VOOR ZORGEN DAT ZE MOET SPOED ONZE KANT OPKOMEN WANT DIT KAN ZO NIET LANGER MOET OOK UREN BESPAREN VAN MIJN BAAS MAAR DAT GAAT NU NATUURLIJK NIET
GR GR
Ik verzin deze even hier ter plekke, maar de strekking moge duidelijk zijn. Geen interpunctie en een lekker warrig verhaalquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zelfs klacht.nl is nog beschaafder[ afbeelding ]
Die van mij zijn niet verzonnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik verzin deze even hier ter plekke, maar de strekking moge duidelijk zijn. Geen interpunctie en een lekker warrig verhaal
Dat snap ik, maar ik deed een aanname dat het niet heel veel zou afwijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik verzin deze even hier ter plekke, maar de strekking moge duidelijk zijn. Geen interpunctie en een lekker warrig verhaal
Heb geen zin om de pareltjes in mijn mail op te zoekenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet verzonnen.
Ik krijg mijn mail maar niet goed in gesteld dat ik hem via de site kan bekijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb geen zin om de pareltjes in mijn mail op te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |