abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2013 @ 22:49:09 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_133627469

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 25 november 2013 @ 22:49:24 #2
378682 JohnBercow
pi_133627480
Hier weer verder *O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133627485
Sepo gemacht.
pi_133627540
Op het moment dat ik geen toeslag meer krijg, ben ik per direct weg. :9~ Kerstlunch kennen ze hier overigens niet en laatste personeelsfeest is ook al een tijdje geleden.
pi_133627552
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat hele Doen & Laten is gewoon een verkapte kostenbesparing. Stel je voor dat je iets voor je medewerkers doet. Dat moet je niet willen :')
Stel je voor........
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

De lunchverstrekking heeft ook te maken met het feit dat het loon in natura is volgens mij.
Het zal maar dan maken ze er van mijn part een reden voor waardoor het duidelijk is dat ze er dus belasting over moeten betalen. Het avondeten moeten ze dat ook over tenslotte.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_133627554
De belastingdienst :')

Maar goed, het is natuurlijk best wel triest als je opeens alle leuke dingetjes af gaat schaffen.
pi_133627576
quote:
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Waarom niet gewoon

quote:
OudeBok - Caissière A - Amsterdam
Zoals de rest?

En Janneke mist trouwens. :P
  maandag 25 november 2013 @ 22:52:00 #8
378682 JohnBercow
pi_133627596
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Stel je voor........

[..]

Het zal maar dan maken ze er van mijn part een reden voor waardoor het duidelijk is dat ze er dus belasting over moeten betalen. Het avondeten moeten ze dat ook over tenslotte.
Reden 32 - Lunch?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133627605
Omdat ik caissière vrouwelijk vind?
pi_133627632
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef exelletor het volgende:
Omdat ik caissière vrouwelijk vind?
Maar de functieomschrijving is toch letterlijk "Caissière A/B"?
pi_133627633
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Stel je voor........

[..]

Is de BTW niet aftrekbaar voor intern verbruik?
pi_133627634
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Reden 32 - Lunch?
Bijvoorbeeld als ze dat zo goed speceficeren dat ze weten dat daar iets over betaald moeten worden. Regel het gewoon.
pi_133627674
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef mujentas het volgende:

[..]

Is de BTW niet aftrekbaar voor intern verbruik?
Ja maar omdat het personeelsverstrekking is moeten ze er belasting over betalen.
pi_133627743
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja maar omdat het personeelsverstrekking is moeten ze er belasting over betalen.
Die 6% moet je dan maar voor je personeel over hebben vind ik.
  maandag 25 november 2013 @ 22:57:11 #15
378682 JohnBercow
pi_133627808
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:

[..]

Gaat hier niet om BTW hè, maar om loonbelasting.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133627833
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

En nu?
En nu gaat hij komende zomer touren over de boulevard, gewillige chicka's verleiden en foekie foekie doen.
pi_133627962
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gaat hier niet om BTW hè, maar om loonbelasting.
Ik hoorde trouwens dat er ook geen krant en tijdschriften meer in de kantine mogen liggen :')
  maandag 25 november 2013 @ 23:03:21 #18
378682 JohnBercow
pi_133628021
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik hoorde trouwens dat er ook geen krant en tijdschriften meer in de kantine mogen liggen :')
Wij verstrekken een krant (De Gelderlander). Geen andere kranten en er mogen geen tijdschriften uit de winkel worden gepakt tijdens de pauze. Het is anders niet meer te controleren wat wel of niet betaald is.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133628071
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het werkt allemaal wel anders. Je hebt namelijk de werkkostenregeling.

Ik ben me vanwege onze discussie hier nu even aan het verdiepen in de werkkostenregeling (de reden waarom dit allemaal gebeurd in mijn ogen), Zie onder dat er dus iets niet klopt op het aspect tussendoortjes/ fruit wat dus ook niet meer mag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133628330
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Het werkt allemaal wel anders. Je hebt namelijk de werkkostenregeling.

Ik ben me vanwege onze discussie hier nu even aan het verdiepen in de werkkostenregeling (de reden waarom dit allemaal gebeurd in mijn ogen), Zie onder dat er dus iets niet klopt op het aspect tussendoortjes/ fruit wat dus ook niet meer mag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de maaltijdvergoeding gaat naar 4,45?

http://www.belastingdiens(...)rstrekkingen_tabel_8

Overigens kun je ontbijt nog wel vrij vergoeden tot een bepaald bedrag, dus waarom de lunch niet :?
pi_133628726
Ik vind 7,50 al weinig, gelukkig letten ze hier nooit op. Maar gezien het feit dat het gewoon in CAO is vastgelegd, kan AH het niet opeens naar beneden bijschroeven.
pi_133628832
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dus de maaltijdvergoeding gaat naar 4,45?

http://www.belastingdiens(...)rstrekkingen_tabel_8

Overigens kun je ontbijt nog wel vrij vergoeden tot een bepaald bedrag, dus waarom de lunch niet :?
Nee er word gepraat over normbedragen waarover belasting betaald moet worden. Daarnaast kijk je bij vrije vergoedingen en verstrekkingen wat allemaal word vervangen door de werkkostenregeling.
Het is niet volledig mijn materie maar daarnaast is zoals ik het lees bij een meer dan zakelijk belang (sowieso sprake van als de werknemer tussen 17 en 20 niet thuis kan eten) een maaltijd weer niet belast.
pi_133628870
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef exelletor het volgende:
Ik vind 7,50 al weinig, gelukkig letten ze hier nooit op. Maar gezien het feit dat het gewoon in CAO is vastgelegd, kan AH het niet opeens naar beneden bijschroeven.
In de CAO staat geen bedrag. Alleen een maaltijd van redelijke kwaliteit.
pi_133629155
Trouwens, even een irritatie tussendoor. Omdat je nu tijdelijk je Air Miles kunt inwisselen tegen een heel erg kleine korting op je boodschappen, maken de kassa's een raar Air Miles geluid elke keer de klant voor meer dan 20 eur aan boodschappen heeft. ;( De nieuwe melding "Bied nieuwe bonuskaart aan!" is ook heel irritant. Hoe kan ik er uberhaupt eentje aanbieden, als ik ze niet bij de kassa heb liggen. |:(
pi_133629200
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, even een irritatie tussendoor. Omdat je nu tijdelijk je Air Miles kunt inwisselen tegen een heel erg kleine korting op je boodschappen, maken de kassa's een raar Air Miles geluid elke keer de klant voor meer dan 20 eur aan boodschappen heeft. ;( De nieuwe melding "Bied nieuwe bonuskaart aan!" is ook heel irritant. Hoe kan ik er uberhaupt eentje aanbieden, als ik ze niet bij de kassa heb liggen. |:(
Je hebt promotie gemaakt tot bliepmiep?
  maandag 25 november 2013 @ 23:30:19 #26
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_133629255
Wat is dat hele doen&laten eigenlijk?
BAM dit is 3KB
pi_133629273
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef mujentas het volgende:
Je hebt promotie gemaakt tot bliepmiep?
Iets met all-round medewerker. :') Maandag is het (bijna) altijd feest met bijdraaien. :Y
  maandag 25 november 2013 @ 23:31:18 #28
378682 JohnBercow
pi_133629298
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef Loll het volgende:
Wat het al zegt. Alles wat je als winkel en als werknemer moet doen en laten. Hoewel het vooral laten is.

Gaat met name over integriteit
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133629324
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef Loll het volgende:
Maakt deel uit van IDB(iedere dag beter). Komt op neer dat de onnodige dingen weggelaten worden(zoals dus de kerstlunch, drinken na vullen etc), maar wel dat de dingen die essentieel zijn nog wel gebeuren.
pi_133629378
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:

[..]

Maakt deel uit van IDB(iedere dag beter). Komt op neer dat de onnodige dingen weggelaten worden(zoals dus de kerstlunch, drinken na vullen etc), maar wel dat de dingen die essentieel zijn nog wel gebeuren.
De leuke dingen worden als onnodig beschouwd :)
  maandag 25 november 2013 @ 23:34:16 #31
304381 Loll
pi_133629428
Hmmm maar wie bepaalt dan wat essentieel is en wat niet ik vind een kerst lunch anders erg essentieel.
BAM dit is 3KB
pi_133629480
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Loll het volgende:
Hmmm maar wie bepaalt dan wat essentieel is en wat niet ik vind een kerst lunch anders erg essentieel.
Mensen van HK uiteraard. Hoofdkantoor Zaandam dus.
pi_133629486
quote:
Het hoofdkantoor.

Die kerstborrel in zaandam is wat mij betreft net zo essentieel als een kerstlunch.
pi_133629491
quote:
Die horen bij iedere kassa nog steeds te liggen....
  maandag 25 november 2013 @ 23:35:40 #35
378682 JohnBercow
pi_133629496
quote:
De regels zijn vastgesteld in Zaandam. Uiteindelijk is het aan de SM om de afweging te maken in hoeverre de kerstlunch onder het "regime" van doen en laten valt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133629521
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het maakt geen deel uit van IDB.
pi_133629545
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
Die horen bij iedere kassa nog steeds te liggen....
Het kernwoord: horen. :7
pi_133629569
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef ikbenschipper het volgende:
Het maakt geen deel uit van IDB.
Dan haal ik het door elkaar, oeps. :D
pi_133629589
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

De regels zijn vastgesteld in Zaandam. Uiteindelijk is het aan de SM om de afweging te maken in hoeverre de kerstlunch onder het "regime" van doen en laten valt.
Dat maakt de hele regelgeving nog steeds euh "doen of laten". Wat er eigenlijk word gezegd. let erop dat je er zelf niet (significant) beter van word, dan is het namelijk fraude.
pi_133629601
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het kernwoord: horen. :7
Gewoon meenemen in de "evaluatie" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:38:22 ]
pi_133629622
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan haal ik het door elkaar, oeps. :D
In het kader van IDB zal op den duur terug gaan komen dat we voor de medewerker niet IDB worden omdat we dit allemaal schrappen. Maar dat duurt nog even voordat dat naar voren komt.
pi_133629632
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat maakt de hele regelgeving nog steeds euh "doen of laten". Wat er eigenlijk word gezegd. let erop dat je er zelf niet (significant) beter van word, dan is het namelijk fraude.
Gelukkig doen wij niet mee aan die onzin :)
pi_133629860
Ik heb trouwens wel een nieuwe issue. Ik zorgde ieder jaar voor een gezellige Nieuwjaarsborrel op een externe locatie (lees kroeg, alcohol kan dan wel). Met de nieuwe wetgeving per 1-1-2014 ben ik een beetje aan het nadenken wat wijsheid is. Het in de kroeg doen word aanzienlijk lastiger, ik hoor al diverse kroegen praten om maar een minimum leeftijd van 18 te eisen.

Zat nu dus te denken om misschien maar iets met bowlen te gaan doen op een zondag eind van de dag. Men kan een biertje drinken maar ook de minderjarige kunnen er in ieder geval naar binnen. Ik denk dat het wel iets minder "leuk" ervaren gaat worden dan een zaterdagavond zoals ik de afgelopen 2 jaar heb gedaan maar zo blijft het wel voor iedereen bereikbaar.

Of zeggen jullie doe het gewoon hetzelfde als anders, regel dat ze wel naar binnen mogen en dan kunnen ze gewoon meedoen en geef even door wie er onder de 18 zijn, het zullen er niet veel zijn maar toch...
pi_133629960
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik heb trouwens wel een nieuwe issue. Ik zorgde ieder jaar voor een gezellige Nieuwjaarsborrel op een externe locatie (lees kroeg, alcohol kan dan wel). Met de nieuwe wetgeving per 1-1-2014 ben ik een beetje aan het nadenken wat wijsheid is. Het in de kroeg doen word aanzienlijk lastiger, ik hoor al diverse kroegen praten om maar een minimum leeftijd van 18 te eisen.

Zat nu dus te denken om misschien maar iets met bowlen te gaan doen op een zondag eind van de dag. Men kan een biertje drinken maar ook de minderjarige kunnen er in ieder geval naar binnen. Ik denk dat het wel iets minder "leuk" ervaren gaat worden dan een zaterdagavond zoals ik de afgelopen 2 jaar heb gedaan maar zo blijft het wel voor iedereen bereikbaar.

Of zeggen jullie doe het gewoon hetzelfde als anders, regel dat ze wel naar binnen mogen en het word dus "fris" voor hun....
Ga naar Katwijk, die gaan de leeftijdsgrens niet verhogen :)

http://nos.nl/artikel/578(...)eeftijd-katwijk.html
pi_133629975
Wij hebben geen nieuwjaarsborrel. :)
pi_133629995
Mja, misschien is Katwijk wat ver weg :P
pi_133630014
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef mujentas het volgende:
Mja, misschien is Katwijk wat ver weg :P
Niet voor jou. :)
  maandag 25 november 2013 @ 23:49:00 #48
378682 JohnBercow
pi_133630031
quote:

Of zeggen jullie doe het gewoon hetzelfde als anders, regel dat ze wel naar binnen mogen en dan kunnen ze gewoon meedoen en geef even door wie er onder de 18 zijn, het zullen er niet veel zijn maar toch...
Ik zou zeggen bespreek het met die kroeg. Voor hem ook weer omzet. Wellicht dat je met hem kan bespreken dat je iets van polsbandjes regelt en zelf zorgt voor een (waterdichte) ID controle
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630066
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef exelletor het volgende:

[..]

Niet voor jou. :)
Klopt, maar ik zoek dan ook geen plek voor een nieuwjaarsborrel :P

Ga naar Scheveningen om met z'n allen de nieuwjaarsduik te doen ^O^
  maandag 25 november 2013 @ 23:53:15 #50
378682 JohnBercow
pi_133630212
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zoek dan ook geen plek voor een nieuwjaarsborrel :P

Ga naar Scheveningen om met z'n allen de nieuwjaarsduik te doen ^O^
En de volgende dag kan de winkel dichtblijven omdat iedereen longpleuris heeft opgelopen
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 25 november 2013 @ 23:54:33 #51
304381 Loll
pi_133630262
quote:

Hoe zit het bij ah met het betalen van personeels feestjes ?
BAM dit is 3KB
pi_133630273
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En de volgende dag kan de winkel dichtblijven omdat iedereen longpleuris heeft opgelopen
Dat valt ook wel weer mee.

Wij zouden gaan paintballen als eindejaarsuitje, maar dat gaat niet meer door ;(

Ik had net zo'n zin om de ASM bont en blauw te schieten _O_
  maandag 25 november 2013 @ 23:55:23 #53
378682 JohnBercow
pi_133630286
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 23:54 schreef Loll het volgende:

[..]

Hoe zit het bij ah met het betalen van personeels feestjes ?
Vanuit AH krijgt het filiaal tweemaal per jaar een bijdrage voor een personeelsavond (nee dat is geen vergadering). En daarnaast kan het filiaal natuurlijk zelf geld inzamelen via de PV of voor deelname aan de activiteit een kleine vergoeding vragen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630352
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanuit AH krijgt het filiaal tweemaal per jaar een bijdrage voor een personeelsavond (nee dat is geen vergadering). En daarnaast kan het filiaal natuurlijk zelf geld inzamelen via de PV of voor deelname aan de activiteit een kleine vergoeding vragen.
Was Fit&Fun niet gewoon gratis en vrijblijvend, op locatie na?
  maandag 25 november 2013 @ 23:58:54 #55
378682 JohnBercow
pi_133630391
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:57 schreef exelletor het volgende:

[..]

Was Fit&Fun niet gewoon gratis en vrijblijvend, op locatie na?
Wat heeft Fit&Fun hiermee te maken? (niet dat ik mij daar overigens ooit maar een seconde in verdiept heb :') )
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630547
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat heeft Fit&Fun hiermee te maken? (niet dat ik mij daar overigens ooit maar een seconde in verdiept heb :') )
Toen we nog personeelfeestjes hadden, maakten ze van een personeelsfeest een Fit&Fun activiteit van met aan het einde maar een goedkope bbq op een boerderij. Overigens zaten op die Fit&Fun foldertjes wel leuke dingen, bijv. mountainbiken. Niet dat daar wat van is gekomen, hoe erg onze ASM het promootte. |:(
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:04:44 #57
378682 JohnBercow
pi_133630578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:03 schreef exelletor het volgende:

[..]

Toen we nog personeelfeestjes hadden, maakten ze van een personeelsfeest een Fit&Fun activiteit van met aan het einde maar een goedkope bbq op een boerderij. Overigens zaten op die Fit&Fun foldertjes wel leuke dingen, bijv. mountainbiken. Niet dat daar wat van is gekomen, hoe erg onze ASM het promootte. |:(
Hmm. Oké, nog nooit van gehoord. Zal me van de week eens inlezen en kijken of dat nog steeds zo is. Wij willen als PV wel eens een keer wat anders organiseren dan bowlen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:03 schreef exelletor het volgende:

[..]

Klinkt goed. Jammer dat het niet door is gegaan.
pi_133630611
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:04 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hmm. Oké, nog nooit van gehoord. Zal me van de week eens inlezen en kijken of dat nog steeds zo is. Wij willen als PV wel eens een keer wat anders organiseren dan bowlen.
Ik wil nog wel eens een keer bootcamp doen als teambuilding zeg maar. Ik denk alleen niet dat er veel animo voor zal zijn :')
pi_133630634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:05 schreef mujentas het volgende:
Klinkt goed. Jammer dat het niet door is gegaan.
Dingen als survivelen/mountainbiken moet je met een kleine groep doen, niet met alle 150 medewerkers. :) Maar teambuilding etc als personeelsfeest/uitje was opzich ook wel grappig.
pi_133630684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dingen als survivelen/mountainbiken moet je met een kleine groep doen, niet met alle 150 medewerkers. :) Maar teambuilding etc als personeelsfeest/uitje was opzich ook wel grappig.
Natuurlijk alleen met de houdbaar afdeling. De rest regelt zijn eigen uitjes maar :7
pi_133630696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:
Natuurlijk alleen met de houdbaar afdeling. De rest regelt zijn eigen uitjes maar :7
Hehehe. :s)
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:10:03 #63
378682 JohnBercow
pi_133630721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hoe ziet het uitje van jullie kwaliteitsteam er dan uit?

SPOILER
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630785
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hoe ziet het uitje van jullie kwaliteitsteam er dan uit?

SPOILER
Nou, dat zal ik je zeggen.

Het kwaliteitsteam bestaat uit 1 persoon en het team heeft elke vrijdagavond een uitje naar de kinderdisco hier bij de Groenoordhallen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:13:03 #65
378682 JohnBercow
pi_133630800
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nou, dat zal ik je zeggen.

Het kwaliteitsteam bestaat uit 1 persoon en het team heeft elke vrijdagavond een uitje naar de kinderdisco hier bij de Groenoordhallen.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:14:50 #66
378682 JohnBercow
pi_133630838
Anyway, het was mij weer een waar genoegen :O :W
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dan gaat hij in zijn trainingsbroek naar de disco en vervolgens blijft hij de hele avond in de hoek staan. Maandagochtend heeft hij altijd hele verhalen :7
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:15:32 #68
378682 JohnBercow
pi_133630854
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:14 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dan gaat hij in zijn trainingsbroek naar de disco en vervolgens blijft hij de hele avond in de hoek staan. Maandagochtend heeft hij altijd hele verhalen :7
Hoe oud is die kerel en wat doet hij op de kinderdisco :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:15:35 #69
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133630855
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:15:50 #70
346939 Janneke141
pi_133630860
En SM's die moeilijk gaan doen over de kerstlunch hebben het niet begrepen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:16:07 #71
378682 JohnBercow
pi_133630865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef Janneke141 het volgende:
Waar is het plaatje?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133630869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hoe oud is die kerel en wat doet hij op de kinderdisco :')
21 en het is zo'n disco voor verstandelijk beperkten :')
pi_133630870
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zie niks.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:16:36 #74
346939 Janneke141
pi_133630875
Ninja-edit O-)
pi_133631083
Amsterdam Overtoom
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:29:35 #76
346939 Janneke141
pi_133631151
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:26 schreef mujentas het volgende:
Amsterdam Overtoom
:Y

Je kent 'm?

Volgende keer post ik het zoekplaatje weer overdag, iets meer concurrentie ;)
pi_133631162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:Y

Je kent 'm?

Volgende keer post ik het zoekplaatje weer overdag, iets meer concurrentie ;)
Nee, maar er zaten weinig aanknopingspunten in ;(
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:30:53 #78
346939 Janneke141
pi_133631179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:30 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nee, maar er zaten weinig aanknopingspunten in ;(
Dan heb je snel gegoogled.
pi_133631311
Volgens mij is mijn OM verantwoordelijk voor 30 van de mails in mijn vakantie..... :)

Hadden begrotingsinput e-mail. Het lijkt erop dat de uren voor schapverzorging nu echt zijn gearriveerd.
De indirecte uren stijgen bij alle winkels (tenzij ze omzetklasse dalen) met zo'n 8uur. Iets anders kan ik mij nog niet bedenken i.i.g.

Onze winkel heeft zijn oude omzetklasse weer terug (gelukkig) waardoor we alleen al 12 uur indirect aan tl-leiding terug krijgen! Vorig jaar op 400 euro er onder gegaan nu er waarschijnlijk net boven. Nu even hopen dat het in de definitieve begroting zo blijft :)
pi_133631416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:36 schreef ikbenschipper het volgende:
Volgens mij is mijn OM verantwoordelijk voor 30 van de mails in mijn vakantie..... :)

Hadden begrotingsinput e-mail. Het lijkt erop dat de uren voor schapverzorging nu echt zijn gearriveerd.
De indirecte uren stijgen bij alle winkels (tenzij ze omzetklasse dalen) met zo'n 8uur. Iets anders kan ik mij nog niet bedenken i.i.g.

Onze winkel heeft zijn oude omzetklasse weer terug (gelukkig) waardoor we alleen al 12 uur indirect aan tl-leiding terug krijgen! Vorig jaar op 400 euro er onder gegaan nu er waarschijnlijk net boven. Nu even hopen dat het in de definitieve begroting zo blijft :)
Onze hele winkelgroep zit fors onder het plan omzet de laatste maand. Filialen met -10% zijn geen uitzondering, is het bij jullie ook zo?
pi_133631484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:41 schreef exelletor het volgende:

[..]

Onze hele winkelgroep zit fors onder het plan omzet de laatste maand. Filialen met -10% zijn geen uitzondering, is het bij jullie ook zo?
Landelijke trend, wij doen het als winkel beter dan die trend maar zitten wel lager. Ik kan je zeggen dat de plannen niet veel lager zullen worden waarschijnlijk
pi_133633716
Jezus, Waarom is Plaza zo sloom :')
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:38:52 #83
378682 JohnBercow
pi_133633780
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:33 schreef d4v1d het volgende:
Jezus, Waarom is Plaza zo sloom :')
Ga je dat nou elke keer dat op Plaza zit hier vragen?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133633787
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ga je dat nou elke keer dat op Plaza zit hier vragen?
Nee :(
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:40:41 #85
378682 JohnBercow
pi_133633799
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:39 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee :(
Dan is het goed
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133634134
AH_Plaza_iOS twitterde op zondag 24-11-2013 om 13:33:07 Versie 1.0 van de app is verstuurd naar de App Store. Verwachte release in App Store: 01-12-2013 reageer retweet
Was de app niet overgedragen naar AH zelf? Nu released die hem toch zelf :o
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:57:35 #87
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_133635145
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar de functieomschrijving is toch letterlijk "Caissière A/B"?
Klopt, daarom staat 'ie er ook achter! Ik heb het er alleen tussen gezet om genderverwarring tegen te gaan ;).

quote:
Die nieuwe melding is extreem vervelend.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_133636052
quote:
Klacht Albert Heijn: chocolade kruidnoten smaken naar koffie

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 22

chocolade kruidnoten smaken naar koffie. dit is niet chill. dit kan niet door de beugel, ook niet door me slokdarm, het is niet te vrete. verder ondervind ik ook emotionele schade, aangezien mijn herinneringen aan de geweldige chocolade kruidnoten totaal zijn verandert :( bovendien ben ik al eerder voorgelogen door uw bedrijf over een foute inhoud van een product. zo zat er paardenvlees in de lasagne en het zal mij niets verbazen als het nog ergens anders in had gezeten.

Gewenste oplossing
onbeperkte chocolade kruidnoten die niet naar koffie smaken tot het einde van het kruidnotenseizoen.
Ach meid toch! Wat erruggg!! :D!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 10:38:40 ]
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:40:22 #89
378682 JohnBercow
pi_133636109
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ach meid toch! Wat erruggg!! :D!
:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133636302
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_bij_wallmart.html Ben toch blij dat ik niet in Wallmart werk :') _O-
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:52:04 #91
378682 JohnBercow
pi_133636392
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_bij_wallmart.html Ben toch blij dat ik niet in Wallmart werk :') _O-
http://www.peopleofwalmart.com/
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133636677
quote:

Van binnen moet ik hierom huilen -O-
pi_133637957
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef d4v1d het volgende:
Zeker nog nooit bij de Action geweest in het weekend :')
pi_133637968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:52 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zeker nog nooit bij de Action geweest in het weekend :')
Zullen we dat maar zo houden? :D
pi_133642876
AGF veilingkist al binnen??
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:55:30 #96
378682 JohnBercow
pi_133642973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:51 schreef Questionmarks het volgende:
AGF veilingkist al binnen??
Nope
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133646001
Te veel winkels wouden er één :P
pi_133646162
Hier heb ik hem ook nog niet gezien, maar goed, ze hebben nog paar dagen de tijd.
pi_133646779
Misschien dat jullie hier even een antwoord op kunnen verzinnen;

Wat is het voordeel voor Albert Heijn bij het all-in uurloon?
pi_133646893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:08 schreef mujentas het volgende:
Misschien dat jullie hier even een antwoord op kunnen verzinnen;

Wat is het voordeel voor Albert Heijn bij het all-in uurloon?
Als medewerker: hoger 'uurloon'. In principe verandert er niets natuurlijk, maar het lijkt alsof je meer geld verdient.
pi_133646912
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als medewerker: hoger 'uurloon'. In principe veranderd er niets natuurlijk, maar het lijkt alsof je meer geld verdiend.
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk, welk voordeel heeft het voor de hoge heren in Zaandam?
pi_133646948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als medewerker: hoger 'uurloon'. In principe veranderd er niets natuurlijk, maar het lijkt alsof je meer geld verdiend.
Verandert. Verdient. Maar je hebt wel gelijk hoor :* Voor de werkgever kan ik verder geen voordelen bedenken.Het cumulatieve deel aan loon wat uitbetaald wordt loopt sneller op dan wanneer vakantiegeld etc. later wordt uitbetaald, dus daar zit ook geen voordeel voor AH.

Wellicht dat het minder administratieve last betekent voor de salarisstrookjesverwerker (Scrabble!), maar ook dat kan ik me niet voorstellen.
pi_133647775
In de VS kunnen ze zo verschrikkelijk preuts doen en dan zie je die vreselijke Wallmarkt-filmpjes. Hoe is dat te rijmen?
pi_133648359
Plan is om in het eerste halfjaar van 2014 jaar te verbouwen. Mooi man. :)
pi_133648484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef einschtein het volgende:
Plan is om in het eerste halfjaar van 2014 jaar te verbouwen. Mooi man. :)
De bedoeling was dat dit jaar de eerste paal in de grond zou gaan van de nieuwe winkel, maar het is nu eind november en ik zie het niet meer gebeuren :P
pi_133648580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

De bedoeling was dat dit jaar de eerste paal in de grond zou gaan van de nieuwe winkel, maar het is nu eind november en ik zie het niet meer gebeuren :P
Verbouwing of nieuwe winkel?

Wij hebben al ruim 20 jaar geen echte nieuwe indeling gekregen. We hadden een vorig filiaal, toen zijn we over gegaan naar dit filiaal waarmee het meeste allemaal is hergebruikt/meegegaan. :')
pi_133648596
Bij ons hebben ze laatst de doorgelekte plafondplaten vervangen. :)
pi_133648616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Verbouwing of nieuwe winkel?

Wij hebben al ruim 20 jaar geen echte nieuwe indeling gekregen. We hadden een vorig filiaal, toen zijn we over gegaan naar dit filiaal waarmee het meeste allemaal is hergebruikt/meegegaan. :')
Nieuwe winkel, van 800m2 naar 2800m2. Volgens het DNAH Large principe als ik het goed heb begrepen.
pi_133648653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:15 schreef exelletor het volgende:
Kijk, dat zijn pas investeringen ^O^
pi_133648683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef mujentas het volgende:
Nieuwe winkel, van 800m2 naar 2800m2. Volgens het DNAH Large principe als ik het goed heb begrepen.
Wordt wel een stukje groter zo. :)
pi_133648714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:15 schreef exelletor het volgende:
Ah, kijk, ziet het plafond er weer wit uit. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat is ook een flinke groei, poeh.
pi_133648733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wordt wel een stukje groter zo. :)
Plus een parkeergarage met voldoende ruimte. Nu is er bijna geen mogelijkheid om je auto fatsoenlijk in de buurt de parkeren. De hele buurt gaat zo'n beetje op de schop en er komt ook een soort van winkelcentrum. Er komen ook een hoop nieuwe woningen.

Nu zijn we meer een mandjeswinkel, maar we willen ook klanten met grote boodschappen aantrekken. Dat zijn de klanten waar je geld op verdient :P
pi_133648793
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef einschtein het volgende:
Ah, kijk, ziet het plafond er weer wit uit. :D
Nee, de vieze platen mochten we houden. :D
pi_133648859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef mujentas het volgende:
Nu zijn we meer een mandjeswinkel, maar we willen ook klanten met grote boodschappen aantrekken. Dat zijn de klanten waar je geld op verdient :P
Denk dat er meer marge zit op een frinkandelbroodje en een blikje energy dan bijv. op een pak boter.
  dinsdag 26 november 2013 @ 18:25:58 #115
346939 Janneke141
pi_133648920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Denk dat er meer marge zit op een frinkandelbroodje en een blikje energy dan bijv. op een pak boter.
Precies. En alle kant-en-klaar maaltijden in een centrumwinkel in een studentenstad.
pi_133648996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Misschien wel, maar je moet natuurlijk ook kijken naar de OPK en wat je daar aan overhoudt. Van een d4v1d'je zal dat verhoudingsgewijs natuurlijk niet zo veel zijn. Van een gezin met 4 kinderen dat de wekelijkse boodschappen haalt zal dit wel veel zijn.
pi_133649005
Weet iemand waar dat formulier stond op een nieuwe MVP kaart aan te vragen? Mijn barcode scant slecht namelijk.
pi_133649433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand waar dat formulier stond op een nieuwe MVP kaart aan te vragen? Mijn barcode scant slecht namelijk.
Bij mijn regelingen -> personeelsvoordeel. Daar staat ergens een veelgestelde vragen pagina. Bovenaan dan staat het linkje.

Uit mn hoofd..
pi_133649672

Niet volgens worp, maar super strak.

Foto komt van groep "teamleiders AH" op Facebook.
pi_133649718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:52 schreef Fivel het volgende:
[ afbeelding ]

Best een leuk effect, die witte pakken met verschillende kleuren opdrukken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 18:54:58 ]
pi_133649809
quote:
[ afbeelding ]

AH! Daar was/zijn die rode stroken voor :D

We hadden ze binnen gekregen en niemand wist waar het voor was, behalve dan 'voor de WORP vruchtensappen'.
pi_133649817
Hier maar iets van 6 meter voor sappen groot + kleine verpakkingen en vind het echt niet uitzien met de nieuwe WORP. Zeker nu, omdat wij nog de helft van de oude verpakkingen van Euroshopper hebben...
pi_133649824
Eén TL gaat week 4 weg en er is binnen de regio geen TL dat kan opvullen dus we zullen het intern moeten gaan oplossen.

Nu hebben we nog 2 TL's over, terwijl 1 daarvan puur voor avonden/zaterdag is.
pi_133649868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:58 schreef einschtein het volgende:
Eén TL gaat week 4 weg en er is binnen de regio geen TL dat kan opvullen dus we zullen het intern moeten gaan oplossen.

Nu hebben we nog 2 TL's over, terwijl 1 daarvan puur voor avonden/zaterdag is.
Op VKK neem ik aan?
pi_133649916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:00 schreef exelletor het volgende:

[..]

Op VKK neem ik aan?
Excuus. Klopt, ja.
pi_133649987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:01 schreef einschtein het volgende:
Excuus. Klopt, ja.
Een extra mannetje(bijv. ASM of jou) op zaterdag neerzetten - probleem opgelost.
pi_133650061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Een extra mannetje(bijv. ASM of jou) op zaterdag neerzetten - probleem opgelost.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Wij laden/lossen HB om 3:30, 3:45, 4:00. Vanaf 6:00 moet er gevuld worden en dan zal er ook een TL aanwezig moeten zijn. Die TL is dan rond 12:00 vrij. En om die ene TL iedere dag zo vroeg te laten beginnen, zal ie niet aan kunnen. Sowieso zal hij het niet aankunnen om bij zijn reguliere taken óók nog eens het rooster te kunnen maken.

De TL die overblijft voor ochtend/dag is ook bijna ieder jaar rond kerst toevallig ziek. Zegt dat genoeg, offeh? :+
pi_133650190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Wij laden/lossen HB om 3:30, 3:45, 4:00. Vanaf 6:00 moet er gevuld worden en dan zal er ook een TL aanwezig moeten zijn. Die TL is dan rond 12:00 vrij. En om die ene TL iedere dag zo vroeg te laten beginnen, zal ie niet aan kunnen. Sowieso zal hij het niet aankunnen om bij zijn reguliere taken óók nog eens het rooster te kunnen maken.

De TL die overblijft voor ochtend/dag is ook bijna ieder jaar rond kerst toevallig ziek. Zegt dat genoeg, offeh? :+
Gelukkig was jij in de race voor promotie toch?
pi_133650316
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:11 schreef mujentas het volgende:

[..]

Gelukkig was jij in de race voor promotie toch?
Het enige wat ik hoor de afgelopen 2 dagen is óf "He, nu x weg gaat, ga jij toch niet met hem mee, he?" óf "Als x eind januari weg gaat, neem jij dan gewoon zijn rol over? óf "Zeg, waar is jouw teamleiders kleding?". :P
pi_133650408
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Het enige wat ik hoor de afgelopen 2 dagen is óf "He, nu x weg gaat, ga jij toch niet met hem mee, he?" óf "Als x eind januari weg gaat, neem jij dan gewoon zijn rol over? óf "Zeg, waar is jouw teamleiders kleding?". :P
Eerdaags rijdt Einschtein als hosselkoning rond in zijn eigen Jaguar XJ :Y
pi_133650492
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef mujentas het volgende:

[..]

Meh, ik geef geen antwoord op de 'wordt jij nou TL' of 'wil je het wel?'-vragen. :P
pi_133651139
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er veel beter uit dan wanneer het SRP-gevuld is (zoals volgens de worp). Vooral nu al die AH-basic 1,5ltr pakker van die opstaande draaidoppen hebben, waardoor je die niet fatsoenlijk 2 hoog kunt neerzetten :')

Over al dat WORP-materiaal. Ik heb alleen de AH-basic vloersticker op de grond geplakt. De rest vond ik wel best. Terwijl die meter niet eens helemaal voor AH-basic ingetekend is, maarja :')

Blijf het marketingtechnisch overigens een slimme truc vinden, hoor. Als ik naar de verpakkingen kijk, denk ik dat de AH-basic producten goedkoper te produceren zijn dan de Euroshopper producten (kijk bijvoorbeeld naar die 10paks 0,2ltr vruchtensapjes. Die zijn aan de achterkant helemaal onbedrukt :D ). En AH legt nu eindelijk eens de focus op op het prijsbeeld van AH. Ten eerste veel transparanter dan die achterlijke prijsverlagingen en ongetwijfeld ook nog eens veel effectiever.
pi_133651247
Even de sappen worp in een andere winkel gezien, Het zal bij ons wel minder breed komen aangezien ze daar 7 meter hebben en wij 3. Maar ik liep er nog niet warm van.

Als ik zo kijk hebben de DNAH en XL winkels dat probleem dat er meer ruimte tussen zit bij de sappen worp niet.
pi_133651324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef einschtein het volgende:

[..]

Meh, ik geef geen antwoord op de 'wordt jij nou TL' of 'wil je het wel?'-vragen. :P
Ze willen wat betreft teamleiders (VK) toch volledig toe naar KPT'ers? Het verbaast me dat ze mij nog niet gevraagd hebben. Niet dat ik er belang bij heb :P Extra gezeik voor dat euro'tje extra in het uur. Nee, bedankt. En qua uren zit ik toch al aan m'n max. wat ik aankan i.c.m. studie.
pi_133651588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ze willen wat betreft teamleiders (VK) toch volledig toe naar KPT'ers? Het verbaast me dat ze mij nog niet gevraagd hebben. Niet dat ik er belang bij heb :P Extra gezeik voor dat euro'tje extra in het uur. Nee, bedankt. En qua uren zit ik toch al aan m'n max. wat ik aankan i.c.m. studie.
Niet volledig. Dat is namelijk niet realistisch in grotere winkels en dat heeft AH ook wel ingezien.

We vinden wel dat we meer KPT en LPT (HBO Duaal of BBL;ers) in de functie moeten hebben en iets minder FT.

Afhankelijk van je leeftijd is het verschil veel of weinig. Als voorbeeld iemand die benoemd word op zijn 18de gaat er zo'n 4,25 meer per uur door verdienen (excl. all-inn)
pi_133651642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Niet volledig. Dat is namelijk niet realistisch in grotere winkels en dat heeft AH ook wel ingezien.

We vinden wel dat we meer KPT en LPT (HBO Duaal of BBL;ers) in de functie moeten hebben en iets minder FT.

Afhankelijk van je leeftijd is het verschil veel of weinig. Als voorbeeld iemand die benoemd word op zijn 18de gaat er zo'n 3,5 euro meer per uur door verdienen (excl. all-inn)
Groei je als TL ook nog door in je salaris na je 23e? Lijkt me sterk dat dat niet zo is eerlijk gezegd, maar als ik de salaristabellen op Plaza zie, lijkt het daar niet op...
pi_133651668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Groei je als TL ook nog door in je salaris na je 23e? Lijkt me sterk dat dat niet zo is eerlijk gezegd, maar als ik de salaristabellen op Plaza zie, lijkt het daar niet op...
De max als teamleider is ongeveer 13,20
pi_133651794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

En dat heeft met wat te maken? Leeftijd? Functie-jaren als TL?
pi_133651835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt toch nog bijna 3eu/uur met wat ik nu verdien als 23-jarige sr. medewerker VK. Toch maar eens informeren. Het lijkt me stiekem ook wel wat om een 50-jarig jubileum bij AH vol te maken :') Lijkt me toch wel dat er de komende jaren genoeg leuke functies moeten vrijkomen voor een WO-opgeleide (economisch).
pi_133651852
nog even snel de functietabel erbij gepakt

Uur salaris Minimum 9,17
Uur salaris Maximum 13,06
Norm-trede bij C-Beoordeling 0,49

Minimum uurloon (schaal D VGL-CAO)
Leeftijd
<19 jaar 9,17
20 jaar 9,32
21 jaar 10,38
22 jaar 11,45
23 jaar 11,92

Ben trouwens weg naar een vriend nu voor AJAX - BARCA :) De wedstrijd die we gaan winnen :P
pi_133651892
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef einschtein het volgende:

[..]

En dat heeft met wat te maken? Leeftijd? Functie-jaren als TL?
Jaarlijkse Beoordeling. Zie mijn post hierboven.

En nu echt weg
pi_133653178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef ikbenschipper het volgende:

Uur salaris Minimum 9,17

Leeftijd
<19 jaar 9,17
20 jaar 9,32
21 jaar 10,38
22 jaar 11,45
23 jaar 11,92

Ben trouwens weg naar een vriend nu voor AJAX - BARCA :) De wedstrijd die we gaan winnen :P
Ik zit aan m'n max dus helaas.

Succes met de wedstrijd, ik denk 0-2.. Ja, ben een Feyenoorder ;)
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:33:54 #143
378682 JohnBercow
pi_133653345
Wat is in jullie winkel het beleid met betrekking tot het gebruik van de Bonus Mastercard?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133653614
quote:
Toch niet met een SM van een winkel naar de wedstrijd :o?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat is in jullie winkel het beleid met betrekking tot het gebruik van de Bonus Mastercard?
Bij mij in de winkel wordt er niet zo moeilijk gedaan, als een klant er geen heeft dan wordt hij bijna altijd wel gebruikt.
pi_133654253
quote:
Als de klant geen bonuskaart heeft, altijd scannen.
pi_133654521
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
Als de klant geen bonuskaart heeft, altijd scannen.
Hier hetzelfde, alleen gebruiken wij een nummer ipv fysieke mastercard.

quote:
Sowieso denken dat Ajax dit gaat winnen. :')
pi_133655509
quote:

Uur salaris Minimum 9,17

Leeftijd
<19 jaar 9,17
20 jaar 9,32
21 jaar 10,38
22 jaar 11,45
23 jaar 11,92

Scheelt toch al gauw ¤3 hiero.
pi_133655543
quote:
Wij blijven gewoon een code gebruiken wanneer een klant geen kaart heeft.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:22:48 #149
378682 JohnBercow
pi_133655834
Goed, dat was dus ook bij ons het beleid. Dat is blijkbaar van de een op de andere dag veranderd waardoor ik vandaag - terecht - een klant helemaal over de zeik had.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:24:49 #150
346939 Janneke141
pi_133655930
Begrijpelijk misschien, maar terecht is het natuurlijk niet. Wel benieuwd wie er verzonnen heeft om het beleid te veranderen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:29:46 #151
378682 JohnBercow
pi_133656281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
Begrijpelijk misschien, maar terecht is het natuurlijk niet. Wel benieuwd wie er verzonnen heeft om het beleid te veranderen.
Als je als filiaal al jaren die kaart scant en het vervolgens niet meer doet (terwijl andere filialen in de omgeving het nog wel doen) dan vind ik dat die klant een terechte klacht heeft en dat hij zich daar flink boos om kan maken. Het heeft natuurlijk met een stukje service te maken wat je aan de klant verleent.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133656553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als je als filiaal al jaren die kaart scant en het vervolgens niet meer doet (terwijl andere filialen in de omgeving het nog wel doen) dan vind ik dat die klant een terechte klacht heeft en dat hij zich daar flink boos om kan maken. Het heeft natuurlijk met een stukje service te maken wat je aan de klant verleent.
Ah ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht gelezen te hebben dat de mastercard was gescant ipv zijn eigen kaart :')
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:37:21 #153
378682 JohnBercow
pi_133656722
Sinds deze week hebben we Cronuts op de bake-off afdeling, een combinatie tussen een croissant(deeg) en een donut. Schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig. Heb er vandaag eentje op maar vond er geen zak aan. Best smakeloos.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133658526
AH-hip. :')

dinsdag 26 november 2013 @ 22:19:47 #155
378682 JohnBercow
pi_133659115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef exelletor het volgende:
AH-hip. :')

[ afbeelding ]
Zo hip, dat ze er een raadplaatje van maken :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133659806
ikbenschipper zal toch niet diegene zijn die van de tribune is afgepleurd, he. :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:37:34 #157
378682 JohnBercow
pi_133660225
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:
ikbenschipper zal toch niet diegene zijn die van de tribune is afgepleurd, he. :P
:P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133660927
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef mujentas het volgende:

[..]

Samen met een stuk antiek wat achter de kassameubel hoort :7
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:55:50 #159
378682 JohnBercow
pi_133661211
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Samen met een stuk antiek met PKK wat achter de het kassameubel hoort :7
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133661383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik wou nog enigszins nachtmerries voorkomen..
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:00:43 #161
304381 Loll
pi_133661452
quote:

[..]

Samen met een stuk antiek van het kwaliteit team :7
BAM dit is 3KB
pi_133661729
Ik denk dat d4v1d een gilf bedoelt :')
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:20:42 #163
378682 JohnBercow
pi_133662403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat d4v1d een gilf bedoelt :')
Die kunnen ook PKK hebben
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133663393
quote:

[..]

He, er is al een mevrouw Einschtein en dat is geen antiek. :(
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:49:11 #165
304381 Loll
pi_133663535
Ikbenschipper is toch niet uit de f-side gevallen?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:49:36 #166
378682 JohnBercow
pi_133663541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:49 schreef Loll het volgende:
Ikbenschipper is toch niet uit de f-side gevallen?
Akelig stil hier
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:52:40 #167
304381 Loll
pi_133663651
Dat vond ik dus ook al, al meer als 12 seconden niet gereageerd op een post.
BAM dit is 3KB
pi_133663710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Loll het volgende:
Dat vond ik dus ook al, al meer als 12 seconden niet gereageerd op een post.
Schijnt dat hij er nog wel erg aan toe was aangezien hij met de lifeliner is afgevoerd.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:55:35 #169
304381 Loll
pi_133663735
Hij is toch met een ambu afgevoerd? http://www.nu.nl/binnenla(...)jdens-wedstrijd.html
BAM dit is 3KB
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:57:00 #170
378682 JohnBercow
pi_133663774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef Loll het volgende:
Hij is toch met een ambu afgevoerd? http://www.nu.nl/binnenla(...)jdens-wedstrijd.html
Op Twitter gaan de geruchten dat hij aan zijn verwondingen overleden is.

Ambulances zouden ook nog tegen elkaar aan gebotst zijn.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133663808
Ik las traumahelicopter op powned.

Maar ja powned :')
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:59:28 #172
378682 JohnBercow
pi_133663833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
Ik las traumahelicopter op powned.

Maar ja powned :')
Die was inderdaad opgeroepen. Maar die ambu's kunnen wat makkelijker ter plaatse komen. De heli kan natuurlijk wel op het veld landen maar dat zullen Blatter en Platini cs. wel niet leuk vinden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:59:49 #173
304381 Loll
pi_133663845
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Nog geen update beschikbaar over slachtoffer <a href="https://twitter.com/search?q=%23arena&src=hash">#arena</a> tijdens <a href="https://twitter.com/search?q=%23ajabar&src=hash">#ajabar</a>. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct!</p>— Politie Amsterdam eo (@Politie_Adam) <a href="https://twitter.com/Politie_Adam/statuses/405458905360117762">November 26, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Traumahelikopter is wel opgeroepen.
BAM dit is 3KB
  woensdag 27 november 2013 @ 00:00:41 #174
304381 Loll
pi_133663868
GVD wat doe ik nu weer fout
BAM dit is 3KB
  woensdag 27 november 2013 @ 00:00:52 #175
378682 JohnBercow
pi_133663875
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef Loll het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Nog geen update beschikbaar over slachtoffer <a href="https://twitter.com/search?q=%23arena&src=hash">#arena</a> tijdens <a href="https://twitter.com/search?q=%23ajabar&src=hash">#ajabar</a>. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct!</p>— Politie Amsterdam eo (@Politie_Adam) <a href="https://twitter.com/Politie_Adam/statuses/405458905360117762">November 26, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Traumahelikopter is wel opgeroepen.
Ja die HTML werkt prima
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133663914
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Die was inderdaad opgeroepen. Maar die ambu's kunnen wat makkelijker ter plaatse komen. De heli kan natuurlijk wel op het veld landen maar dat zullen Blatter en Platini cs. wel niet leuk vinden.
Die ambu's rijden ook niet het veld op. :) Wel triest dat ze tegen elkaar zijn aangereden.
pi_133663917
quote:

[..]

Het gaat natuurlijk niet om wat Blatter leuk vindt, maar om een mensenleven :')
pi_133663929
quote:

[..]

Zijn ook geweest, het MMT. Alleen niet met trauma, maar met de auto.
  woensdag 27 november 2013 @ 00:03:09 #179
304381 Loll
pi_133663945
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef exelletor het volgende:

[..]

Die ambu's rijden ook niet het veld op. :) Wel triest dat ze tegen elkaar zijn aangereden.
Ha ha dat meen je niet zijn ze echt tegen elkaar aan gereden?
BAM dit is 3KB
pi_133663960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ambu is de binnenring op gereden. Dus niet het veld op, wat wel mogelijk is, maar aan de ring binnen het stadion.
  woensdag 27 november 2013 @ 00:03:34 #181
378682 JohnBercow
pi_133663962
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet om wat Blatter leuk vindt, maar om een mensenleven :')
Zo bedoel ik ook het ook niet. Meer van "als het om geld gaat boeit het die heren niets". Kijk naar die arbeiders in Qatar waar dagelijks doden vallen bij de bouw van stadions voor het WK.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133663977
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:

[..]

Schijnt dat hij er nog wel erg aan toe was aangezien hij met de lifeliner is afgevoerd.
Zwaargewond, hoofdletsel. Niet met LL afgevoerd, die was er niet eens...
pi_133663996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo bedoel ik ook het ook niet. Meer van "als het om geld gaat boeit het die heren niets". Kijk naar die arbeiders in Qatar waar dagelijks doden vallen bij de bouw van stadions voor het WK.
Daarvoor moet je bij de rijke sheikh's zijn. :)
  woensdag 27 november 2013 @ 00:05:34 #184
378682 JohnBercow
pi_133664013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:

[..]

Daarvoor moet je bij de rijke sheikh's zijn. :)
Die rijke sheikh's waarvoor Blatter heeft gekozen. Omdat: Geld.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133664053
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Die rijke sheikh's waarvoor Blatter heeft gekozen. Omdat: Geld.
Daarvoor hebben wij eerst wel twee andere WK's in twee landen die, volgens sommigen, ook niet bepaald met mensenrechten en arbeidsomstandigheden bezig houden. :D
  woensdag 27 november 2013 @ 00:08:48 #186
378682 JohnBercow
pi_133664087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef exelletor het volgende:

[..]

Daarvoor hebben wij eerst wel twee andere WK's in twee landen die, volgens sommigen, ook niet bepaald met mensenrechten en arbeidsomstandigheden bezig houden. :D
Oftewel; Blatter kiest voor het geld. Wie het meeste bied krijgt het WK.

Maar goed, tijd om te gaan slapen :O :W
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133664097
Yups, hier ook. Slaapse.
pi_133664109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef exelletor het volgende:

[..]

Een spelletje is belangrijker dan mensenrechten en arbeidsomstandigheden hoor :')
  woensdag 27 november 2013 @ 00:10:05 #189
304381 Loll
pi_133664114
Truste
BAM dit is 3KB
pi_133664233
Julie zijn wel eensgezind, allemaal tegelijk slapen :9
pi_133664304
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef mujentas het volgende:
Julie zijn wel eensgezind, allemaal tegelijk slapen :9
:N
pi_133664420
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ik zit aan m'n max dus helaas.

Succes met de wedstrijd, ik denk 0-2.. Ja, ben een Feyenoorder ;)
Voor de Europese plaatsen hoop ik dat we er veel inleveren en Feyenoord net naast Europees voetbal grijpt hierdoor. Ik ben in Europa altijd voor de Nederlandse ploegen.

Helaas voor jou was het 2-1 :)
quote:
Op verzoek gebruik je hem, maar niet actief aanbieden. Dat is overigens ook AH Beleid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Nee, Gewoon bij vrienden kijken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, alleen gebruiken wij een nummer ipv fysieke mastercard.

Nooit actief gebruiken alleen op verzoek
quote:
[..]

Sowieso denken dat Ajax dit gaat winnen. :')
Dat hebben ze wel gedaan :)

Als je een verzoek van een klant krijgt mag je de masterkaart gebruiken. Het verzoek is om dit niet actief te doen (goed dit waren de reacties op pagina 6 op naar 7)
pi_133664505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

OP VERZOEK. Niet actief!!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:
Nee hoor :) Zoals ik melde ging ik bij vrienden kijken :P. Overigens als ik om 8 uur de deur uit gaat ben je ook normaal wel erg laat al. Hoe krijgt iemand dat trouwen voor elkaar.....

Volgens mij moeten we maar eens een AH topic meeting hebben :D
pi_133664607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

OP VERZOEK. Niet actief!!!

[..]

Nee hoor :) Zoals ik melde ging ik bij vrienden kijken :P. Overigens als ik om 8 uur de deur uit gaat ben je ook normaal wel erg laat al. Hoe krijgt iemand dat trouwen voor elkaar.....

Hij was iets te uitbundig aan het feesten, vernam ik.

Strak plan. :D :Y
pi_133664696
quote:
Moet ik de inkopper zelf maken? -O-
pi_133664794
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Moet ik de inkopper zelf maken? -O-
GEEN frikandelbroodjes en Energy
pi_133664848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

GEEN frikandelbroodjes en Energy
pi_133664879
Mooi. Ik was toch al niet van plan te komen hoor :(
pi_133664908
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Hoezo dat dan?
pi_133664923
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Autistisch

Gr gr
pi_133664943
Ja, ik besef me hoe tegenstrijdig dat is :')
pi_133664963
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:53 schreef d4v1d het volgende:
Ja, ik besef me hoe tegenstrijdig dat is :')
Denk niet dat het iemand iets uitmaakt hoor.
pi_133665370
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Nah. :{w
  woensdag 27 november 2013 @ 07:09:01 #204
378682 JohnBercow
pi_133666786
quote:

Goed idee!
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 27 november 2013 @ 07:11:40 #205
378682 JohnBercow
pi_133666798
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Autistisch

Gr gr
Juist een extra reden om te komen :D, kom je nog eens een keertje ergens anders dan je zolderkamer :)14.gif

Meeting is niet compleet zonder d4v1d!

Meetinglocatie: Het SSC? :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133667035
Of een biertje drinken in het innovatiecafe ;)

Gefeliciteerd met de overwinning trouwens schipper, dik verdiend.
  woensdag 27 november 2013 @ 09:21:32 #207
378682 JohnBercow
pi_133667948
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:59 schreef SausDip het volgende:

Ik zeg kerstborrel in het Atrium :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133667964
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik zeg kerstborrel in het Atrium :D
Prima! :D
pi_133667983
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:59 schreef SausDip het volgende:
Ja want op het HK mogen ze nog wel een biertje drinken :(
quote:
Dank je, dat is die zeker, al heb ik denk ik wel 45 minuten lang met een enorm verhoogde hartslag zitten kijken.
  woensdag 27 november 2013 @ 09:38:33 #210
378682 JohnBercow
pi_133668268
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:22 schreef einschtein het volgende:

[..]

Prima! :D
Zouden we welkom zijn?

Immers, als ze willen dat HK medewerkers 2 dagen in de winkel gaan meeewerken, dan kan het natuurlijk geen kwaad als winkel medewerkers op het HK gaan rondlopen

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnBercow op 27-11-2013 09:44:45 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133668356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zouden we welkom zijn?

Immers, als ze willen dat HK medewerkers 2 dagen in de winkel gaan meeewerken, dan kan het natuurlijk geen kwaad als winkel medewerkers op het HK gaan rondlopen
Wij natuurlijk wel.

Zij bij ons, wij bij hun. Tja, wij kiezen dan net de datum van de borrel uit. Lulliiiig. :7
  woensdag 27 november 2013 @ 09:50:57 #212
378682 JohnBercow
pi_133668432
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:45 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij natuurlijk wel.

Zij bij ons, wij bij hun. Tja, wij kiezen dan net de datum van de borrel uit. Lulliiiig. :7
Dus FOK!-meeting op 18 december in Zaandam :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133668463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dus FOK!-meeting op 18 december in Zaandam :P
Ik ben mening dat de hoogste in rang hiero dat moet regelen.

He, succes ikbenschipper. *;
  woensdag 27 november 2013 @ 09:54:03 #214
378682 JohnBercow
pi_133668475
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

^O^

Moet hij natuurlijk even op positie 1 (met prioriteit 1) van zijn ToDo-list plaatsen. Kan hij dat morgen bij binnenkomst meteen even regelen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133668561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:54 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

^O^

Moet hij natuurlijk even op positie 1 (met prioriteit 1) van zijn ToDo-list plaatsen. Kan hij dat morgen bij binnenkomst meteen even regelen
Jij snapt het. :P
pi_133668726
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:11 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Meetinglocatie: Het SSC? :P

Als jij daar gelukkig van wordt. :P
pi_133668728
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ben die mening toch niet toebedeeld. Maar sinds wanneer zitten we in het leger?
  woensdag 27 november 2013 @ 10:07:55 #218
378682 JohnBercow
pi_133668761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:06 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ben die mening toch niet toebedeeld. Maar sinds wanneer zitten we in het leger?
Aan de bezuinigingen te zien op alles binnen AH lijken we net op het Ministerie van Defensie :P

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnBercow op 27-11-2013 10:21:28 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133668973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:07 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Aan de bezuinigingen op alles binnen AH lijken we net op het Ministerie van Defensie :P
:')
  woensdag 27 november 2013 @ 10:24:08 #220
378682 JohnBercow
pi_133669090

Moeten we hier nou serieus iets op gaan aanvullen of was dat niet het doel :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133669184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]

Moeten we hier nou serieus iets op gaan aanvullen of was dat niet het doel :P
Met een watermeloen natuurlijk :')
  woensdag 27 november 2013 @ 10:32:07 #222
378682 JohnBercow
pi_133669244
Als we de meeting in het Atrium doen kan d4v1d daar gewoon Frikadelbroodjes kopen in de AH to Go die daar zit *G* *O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133669291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Als we de meeting in het Atrium doen kan d4v1d daar gewoon Frikadelbroodjes kopen in de AH to Go die daar zit *G* *O*
Weet je hoe belachelijk duurder de AH to GO is :')

Als ik mijn bitcoins nu weer inwissel heb ik van de winst een gratis frikandelbroodje :D :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 10:35:06 ]
pi_133669304
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Weet je hoe belachelijk duurder de AH to GO is :')
Jij was toch een rijke tata?
pi_133669321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jij was toch een rijke tata?
Ik blijf een hollander die het goedkoop wil. :6
pi_133669340
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik blijf een hollander die het goedkoop wil. :6
Die kroketbroodjes van de Togo zijn ook wel goed te nassen :)
pi_133669508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die kroketbroodjes van de Togo zijn ook wel goed te nassen :)
Zullen vast niet verschillen van de kroketbroodjes in de normale winkel, vond ze matig.
pi_133669525
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zullen vast niet verschillen van de kroketbroodjes in de normale winkel, vond ze matig.
Je moet ze ook gelijk eten als ze uit de oven komen o|O
pi_133669922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je moet ze ook gelijk eten als ze uit de oven komen o|O
Ja, ik ga ze even om 7 uur 's ochtends halen... Dan slaap ik gelukkig nog :P
pi_133670069
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja, ik ga ze even om 7 uur 's ochtends halen... Dan slaap ik gelukkig nog :P
Ik was even vergeten dat jij niet voor 10.00 uur begint.

Maar jullie bakken maar 1 keer per dag?
pi_133670105
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat jij niet voor 10.00 uur begint.

Maar jullie bakken maar 1 keer per dag?
Vast wel. Heb alleen geen idee wanneer nog meer :')
pi_133670676
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Vast wel. Heb alleen geen idee wanneer nog meer :')
Dat hoor jij te weten als grootafnemer frikandelbroodjes o|O
  woensdag 27 november 2013 @ 16:05:43 #233
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_133678057
Waar vraag je een nieuwe voordeelkaart aan? De brief maakt het niet veel duidelijker. En hoe zit het met de nieuwe bonuskaart? Hier heb ik er maar 1 van ontvangen i.p.v. 2 bij de vorige.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_133678086
quote:
5s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef Woods het volgende:
Waar vraag je een nieuwe voordeelkaart aan? De brief maakt het niet veel duidelijker. En hoe zit het met de nieuwe bonuskaart? Hier heb ik er maar 1 van ontvangen i.p.v. 2 bij de vorige.
Je krijgt er ook maar één, een tweede kun je aanvragen maar kost je geld.

Ik zal op zoek gaan hoe je een nieuwe kaart kan aanvragen.
pi_133678221
quote:
Lijkt erop dat je het via een winkelPC moet aanvragen of door een teamleider. Gaat via de 'FORM' button of door op het linkje 'Aanvraag formulier nieuwe Bonuskaart' te klikken op de volgende pagina:
AH Plaza > Persoonlijk > Mijn Regelingen NL > Medewerkersvoordeel > MVP Algemeen.
  woensdag 27 november 2013 @ 16:11:54 #236
378682 JohnBercow
pi_133678241
quote:
Dat klopt. Je krijgt er nog maar 1, omdat het nu een persoonlijke bonuskaart is waarop je persoonlijke aanbiedingen kunt krijgen. Als je dus meerdere mensen een kaart met hetzelfde nummer geeft dan zijn de aanbiedingen niet meer persoonlijk.

Nieuwe aanvragen gaat via een formulier op Plaza. Waar je die kan vinden weet ik zo even 1, 2, 3 niet. Collega D4v1d had laatst ook een nieuwe kaart besteld maar kreeg er eentje met een andere barcode. We weten nu nog niet of beide kaarten actief blijven als zijnde de medewerkers voordeelkaar.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133679537
Vanavond de IDB.

"En, Einschtein, wat denk jij dat anders moet?"
pi_133679898
quote:
De nieuwe kaart die je aanvraagt zal een nieuwe barcode hebben. Ik ben er nog niet uit of ze beide nog blijven werken.. :P
pi_133680072
Wil ik m'n nieuwe bonusnummer invoeren bij ah.nl/appie krijg ik dit.

:')__!

Gedubbelcheckt, het nummer heb ik goed overgetypt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 17:12:03 ]
pi_133680376
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
Wil ik m'n nieuwe bonusnummer invoeren bij ah.nl/appie krijg ik dit.

[ afbeelding ]

:')__!

Gedubbelcheckt, het nummer heb ik goed overgetypt.
Stuur anders even een ssc om te vragen hoe het precies zit. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.
pi_133680400
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Stuur anders even een ssc om te vragen hoe het precies zit. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Hoe de fuck werkt ssc? :') Ik zit nooit aan die winkelcomputer :P Ik ga wel even langs de facebook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 17:22:03 ]
pi_133680444

_O_!
  woensdag 27 november 2013 @ 17:23:55 #243
346939 Janneke141
pi_133680464
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe de fuck werkt ssc? :')
Simpel. Je stelt een vraag en krijgt antwoord op iets anders.
pi_133680470
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe de fuck werkt ssc? :') Ik zit nooit aan die winkelcomputer :P Ik ga wel even langs de facebook.
Als medewerker heb je niets te zoeken bij het webcare team.

Vraag het anders even aan je leidinggevende.
pi_133680486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Simpel. Je stelt een vraag en krijgt antwoord op iets anders.
:D!
pi_133680496
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als medewerker heb je niets te zoeken bij het webcare team.

Vraag het anders even aan je leidinggevende.
Ik doelde de Werken bij Albert Heijn pagina, niet die voor de klanten :P
pi_133680538
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik doelde de Werken bij Albert Heijn pagina, niet die voor de klanten :P
Ik denk niet dat je dan de juiste persoon bereikt

En een linkje naar die Facebook post?
pi_133680558
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

En een linkje naar die Facebook post?
https://www.facebook.com/(...)osts/569569513116240

Die?

Vraag het zaterdag wel even na dan
pi_133680632
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef mujentas het volgende:

Met SSC wel dan?
pi_133680634
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die?

Mja, hij heeft wel een punt. Vaak is het lastig om een artikel fatsoenlijk toe te voegen of een lokale prijs toevoegen die vervolgens niet werkt.
pi_133680660
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die?

Ik zou het niet via die pagina doen maar even een leidinggevende aan te schieten die vervolgens een SSC'tje kan maken. Dan komt het, als het goed is, direct op juiste afdeling terecht.
pi_133680688
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Met SSC wel dan?
Waarschijnlijk wel, al is de kans natuurlijk groot dat het een paar dagen duurt voordat die is gevonden.
pi_133680697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dan komt het, als het goed is, direct op juiste afdeling terecht.
Na al die ervaringen hier in 't topic.. Geloof je dat nou zelf? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 17:31:56 ]
pi_133680719
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Na al die ervaringen hier.. Geloof je dat nou zelf? :D
Je hebt meer kans via het SSC dan via Facebook. :P

En het komt vast op de juiste afdeling terecht, maar of het antwoord goed zal zijn. :D Tevens zijn er best goede afdeling, zoals AH Transport. Prima mensen.
pi_133680770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

En het komt vast op de juiste afdeling terecht, maar of het antwoord goed zal zijn. :D Tevens zijn er best goede afdeling, zoals AH Transport. Prima mensen.
Replenishment ook goede ervaringen mee. Altijd wel snel met reageren.
pi_133680784
Ik heb nog last van mn hak :') Reed er Dinsdag met een volle liter-kar tegenaan.. Dacht dat t vanzelf wel weg zou gaan.
pi_133680820
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog last van mn hak :') Reed er Dinsdag met een volle liter-kar tegenaan.. Dacht dat t vanzelf wel weg zou gaan.
Ik heb je symptomen even gegoogled en ik vrees dat het een amputatie wordt.
pi_133680835
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik heb je symptomen even gegoogled en ik vrees dat het een amputatie wordt.
Mag ik mn voet dan mee terug naar huis als souvenir?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 17:35:14 ]
pi_133680906
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik mn voet dan mee terug naar huis als souvenir?
Nee.
  woensdag 27 november 2013 @ 17:38:35 #260
346939 Janneke141
pi_133680954
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Replenishment ook goede ervaringen mee. Altijd wel snel met reageren.
Klopt, als je tenminste niet te ingewikkelde vragen stelt. en Logistiek ook altijd prima.
Ook al werken ze daar wel ergens langs elkaar heen.

Softwareproblemen waren altijd een drama, zeker in MEDW of R&R.
  woensdag 27 november 2013 @ 18:22:57 #261
378682 JohnBercow
pi_133682354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

Transport en Re zijn inderdaad prima. Laatst heb ik wel 2,5 week moeten wachten op een antwoord van Learning Services. Sommige CAM's zijn ook best wel snel. Hangt natuurlijk ook van de eerste-lijner af, of die het naar de juiste persoon of afdeling doorstuurt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133683348

agf veilingkist vandaag binnengekregen.
pi_133683592
Mooie kist, maar een onlogische plek?
pi_133683972
Achter de foto is de agf afdeling! waar m we hem eigenlijk willen staan 2 banca's, ook willen we een 2e kist en dan dus op de plek van de banca's,

Weet niet of het mogelijk is een 2e kist te krijgen?
pi_133685711
DNAH schaphouders. :9
Dezelfde metrage aan maaltijdpakketten. :9

Maareuh....

Amstel Radler maar random in de actiestraat gepleurd(die hebben wij niet eens :D )
Dividers bij SRP :'(
Jullie vloer :N
Geen veilingkist schets gevolgd ;(
Jullie wijnpresentatie :r
Dozen Lay's uitdeelzakken in de actiestraat :|W
pi_133686025
Tja we willen heel graag een nieuwe winkel, het is een hele oude.

Achter de pilaar hebben we een Amstel opgebouwd, omdat dat bij ons zo hard gaat. We willen de kist ook op een andere plek hebben maar dat komt nog wel.

Peren liggen bij ons op de actiekop, dus mandarijnen maar er in!

Wijn kop is om te huilen inderdaad, maar dat vind ik deze week van alle koppen. Ik ga er morgen naar kijken en veranderen. :)
pi_133686085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef Questionmarks het volgende:

Achter de pilaar hebben we een Amstel opgebouwd, omdat dat bij ons zo hard gaat. We willen de kist ook op een andere plek hebben maar dat komt nog wel.
Wat doen ze bij het PAD dan? ~O>
pi_133686215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wat doen ze bij het PAD dan? ~O>
Daar staat het ook, maar anders blijf je bezig en we hebben al zo weinig magazijnruimte! Zal morgen eens een foto maken van magazijn, kan iedereen even meehuilen hahaha
pi_133686280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Questionmarks het volgende:
Daar staat het ook, maar anders blijf je bezig en we hebben al zo weinig magazijnruimte! Zal morgen eens een foto maken van magazijn, kan iedereen even meehuilen hahaha
Ik zal er van genieten, hoewel het bij ons door enorme hoeveelheid bulk week/maand restanten ook aardig vol staat. :D
pi_133688986
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef mujentas het volgende:

[..]

Mja, hij heeft wel een punt. Vaak is het lastig om een artikel fatsoenlijk toe te voegen of een lokale prijs toevoegen die vervolgens niet werkt.
Een artikel toevoegen werkt als volgt.

Voeg het artikel tijdelijk toe.
Saneer vervolgens het artikel weer
Voeg het artikel toe en ken een facing toe.

Indien het artikel nog een facing uit het verleden heeft dien je deze ook aan te passen. Wat je daarna via Facings t.b.v. Replenishent weer eventueel terug kan zetten.

Deze bug word voorlopig niet opgelost (geen budget)
  woensdag 27 november 2013 @ 21:07:22 #271
378682 JohnBercow
pi_133689073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133689083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]

agf veilingkist vandaag binnengekregen.
Deze foto zag ik net ook op de AGF groep :P
pi_133689089
Zo, avondje IDB achter de rug. Prima georganiseerd, de regio-manager was er én iemand van P&O.

Het resultaat mag er zijn. Alle punten die mij en de andere dwars zaten zijn verteld, opgeschreven en is een mogelijke oplossing bij opgeschreven.
pi_133689221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Helaas was dat de conclusie na een gesprek met iemand op het hoofdkantoor die de frustratie van ij betreffende dit en een ander punt maar al te goed begreep.
pi_133689787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Een artikel toevoegen werkt als volgt.

Voeg het artikel tijdelijk toe.
Saneer vervolgens het artikel weer
Voeg het artikel toe en ken een facing toe.

Indien het artikel nog een facing uit het verleden heeft dien je deze ook aan te passen. Wat je daarna via Facings t.b.v. Replenishent weer eventueel terug kan zetten.

Ik weet hoe het werkt, maar voor de wat minder vermogende collega's is dit niet te doen.
pi_133689835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Het budget gaat waarschijnlijk richting het doorsukkelen met Plaza :')
pi_133689904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt, maar voor de wat minder vermogende collega's is dit niet te doen.
I know. De eerste keer dat ik dit ging doen heb ik het briefje ook uitgeprint en bij de PC maar gehangen dacht hem standaard nodig te hebben, maar als je het geregeld doet weet je het wel uit je hoofd.

Maar ben het met je eens, voor een collega die wat minder in systemen thuis is een onmogelijk opgave.
  woensdag 27 november 2013 @ 21:23:22 #278
346939 Janneke141
pi_133689990
Bij AH To Go werkt dat overigens ook niet.
pi_133690011
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

I know. De eerste keer dat ik dit ging doen heb ik het briefje ook uitgeprint en bij de PC maar gehangen dacht hem standaard nodig te hebben, maar als je het geregeld doet weet je het wel uit je hoofd.

Maar ben het met je eens, voor een collega die wat minder in systemen thuis is een onmogelijk opgave.
Het gebeurt ook nog wel regelmatig dat het systeem crasht als je op toevoegen drukt :P
  woensdag 27 november 2013 @ 23:21:38 #280
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_133696130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik zou het niet via die pagina doen maar even een leidinggevende aan te schieten die vervolgens een SSC'tje kan maken. Dan komt het, als het goed is, direct op juiste afdeling terecht.
Tegenwoordig neem ik niet de moeite meer om een juiste rubriek te zoeken alwaar ik via "contact" mijn vraag kan stellen. Kost veel te veel tijd, en àls je überhaupt al de juiste rubriek weet te vinden duurt het net zo lang voordat je een antwoord krijgt...

Ik zoek gewoon 99/999 en dan bij het derde zoekresultaat stel ik de vraag. Laat ze bij het ssc maar uitzoeken waar mijn vraag naartoe moet.
Ik kan mijn tijd beter besteden.... o|O
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -&gt; [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
  woensdag 27 november 2013 @ 23:25:07 #281
378682 JohnBercow
pi_133696277
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef joey_k het volgende:

[..]

Tegenwoordig neem ik niet de moeite meer om een juiste rubriek te zoeken alwaar ik via "contact" mijn vraag kan stellen. Kost veel te veel tijd, en àls je überhaupt al de juiste rubriek weet te vinden duurt het net zo lang voordat je een antwoord krijgt...

Ik zoek gewoon 99/999 en dan bij het derde zoekresultaat stel ik de vraag. Laat ze bij het ssc maar uitzoeken waar mijn vraag naartoe moet.
Je vraagt heeft betrekking op replenishment, het formulier dat je hebt gebruikt is alleen bedoeld voor het aanmelden van storingen aan je DIGI. Gelieve je vraag opnieuw te stellen in de daarvoor bestemde categorie.

Gr gr
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133696622
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef joey_k het volgende:

[..]

Is prima, mij maakt het niet uit. Alleen jij wilt (snel) antwoord op je vraag en dan moet jij ook even wat moeite doen.

Zo denk ik er dan weer over.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:34:56 #283
378682 JohnBercow
pi_133696737
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

Is prima, mij maakt het niet uit. Alleen jij wilt (snel) antwoord op je vraag en dan moet jij ook even wat moeite doen.

Zo denk ik er dan weer over.
Je wordt het snelst geholpen als: krijgt het snelst een (bruikbaar) antwoord als:
A.) Je vraag in de juiste categorie dan wel kennisitem is gesteld,
B.) Je vraagstelling duidelijk is en
C.) Je alle benodigde gegevens vermeld
(En als je dan ook nog een beetje vriendelijk bent komt het helemaal goed)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133696762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je wordt het snelst geholpen als:
A.) Je vraag in de juiste categorie dan wel kennisitem is gesteld,
B.) Je vraagstelling duidelijk is en
C.) Je alle benodigde gegevens vermeld
(En als je dan ook nog een beetje vriendelijk bent komt het helemaal goed)
HALLO WAAR IS DE VRACHTWAGEN?!
  woensdag 27 november 2013 @ 23:37:27 #285
378682 JohnBercow
pi_133696869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een perfect voorbeeld van een goede SSC
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133696959
quote:

[..]

Als je er nog even een groet inder zet ziet die er prima uit.
pi_133697013
quote:

[..]

WE HADDEN ALTIJD VAN DIE ZWARTE BAKJES BIJ ONS OP DE AFDELING WAAROM KRIJGEN WE DIE NIET MEER DIE WAREN JUIST ZO HANDIG

FIJN DAG
pi_133697044
En nee, 'FIJN DAG' was expres. True story. ;(
pi_133697071
quote:

[..]

HALLO WAAR IS DE VRACHTWAGEN??????????!
Fixed, niet genoeg vraagtekens.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:41:29 #290
378682 JohnBercow
pi_133697096
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

WE HADDEN ALTIJD VAN DIE ZWARTE BAKJES BIJ ONS OP DE AFDELING WAAROM KRIJGEN WE DIE NIET MEER DIE WAREN JUIST ZO HANDIG

FIJN DAG
JA HALLO ONZE SCHROBMACHINE IS AL DRIE WEKEN STUK EN HEBBEN HEM AL VIER KEER AANGEMELD BIJ JOHNSON MAAR DIE KOMEN ALSMAAR NIET WAARDOOR WIJ AL WEKEN DE WINKEL NIET KUNNEN SCHROBBEN EN NU MOET IK DAT DUS MET EEN DWEIL DOEN KUNNEN JULLIE ER VOOR ZORGEN DAT ZE MOET SPOED ONZE KANT OPKOMEN WANT DIT KAN ZO NIET LANGER MOET OOK UREN BESPAREN VAN MIJN BAAS MAAR DAT GAAT NU NATUURLIJK NIET

GR GR
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133697141
IK MIS EEN HELEBOEL BONUSKAARTJES KUNNEN JULLIE DIE STUREN?!?!
pi_133697148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

JA HALLO ONZE SCHROBMACHINE IS AL DRIE WEKEN STUK EN HEBBEN HEM AL VIER KEER AANGEMELD BIJ JOHNSON MAAR DIE KOMEN ALSMAAR NIET WAARDOOR WIJ AL WEKEN DE WINKEL NIET KUNNEN SCHROBBEN EN NU MOET IK DAT DUS MET EEN DWEIL DOEN KUNNEN JULLIE ER VOOR ZORGEN DAT ZE MOET SPOED ONZE KANT OPKOMEN WANT DIT KAN ZO NIET LANGER MOET OOK UREN BESPAREN VAN MIJN BAAS MAAR DAT GAAT NU NATUURLIJK NIET

GR GR
Zelfs klacht.nl is nog beschaafder :')14.gif
pi_133697178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

GR GR
'waarom krijgen wij geen brie binnen dat is juist wat de klanten willen'
  woensdag 27 november 2013 @ 23:44:08 #294
378682 JohnBercow
pi_133697210
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zelfs klacht.nl is nog beschaafder :')[ afbeelding ]
Ik verzin deze even hier ter plekke, maar de strekking moge duidelijk zijn. Geen interpunctie en een lekker warrig verhaal
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133697257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik verzin deze even hier ter plekke, maar de strekking moge duidelijk zijn. Geen interpunctie en een lekker warrig verhaal
Die van mij zijn niet verzonnen. :')
  woensdag 27 november 2013 @ 23:45:10 #296
378682 JohnBercow
pi_133697263
KRIJG IK NOG EEN KEER ANTWOORD VAN JULLIE?!?!?!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133697276
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik deed een aanname dat het niet heel veel zou afwijken :P
  woensdag 27 november 2013 @ 23:45:29 #298
378682 JohnBercow
pi_133697278
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef einschtein het volgende:

[..]

Die van mij zijn niet verzonnen. :')
Heb geen zin om de pareltjes in mijn mail op te zoeken :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133697388
HALLO WAAR ZIJN DE BLAUWE BORDJES VOOR DE KASSA?!

MVG
pi_133697454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Heb geen zin om de pareltjes in mijn mail op te zoeken :P
Ik krijg mijn mail maar niet goed in gesteld dat ik hem via de site kan bekijken.

Alle stappen doorlopen maar ergens gaat het fout. :P
  woensdag 27 november 2013 @ 23:50:28 #301
378682 JohnBercow
pi_133697515
Ducht
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')