Cutequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Er lagen leuke gourmetvleespakketjes bij de appiehad ineens enorme zin in gourmetten
Dus dat doen we dan maar vanaaf
Weet niet of het gezellig is (we eten met z'n 2en) maar ik had keuzestress en nu heb ik 3 soorten vleesch in plaats van maar 1quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
GezelligDenk niet dat dat hier aan zou slaan trouwens, duurt te lang en te KLEINE porties vleesch
Gezellig was ook het eerste wat bij mij op kwamquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet niet of het gezellig is (we eten met z'n 2en) maar ik had keuzestress en nu heb ik 3 soorten vleesch in plaats van maar 1
We hebben het wel vaker gedaan jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:15 schreef Myraela het volgende:
Gourmetten met z'n 2en zal best leuk zijn toch, lekker lang doen over je eten.
Die Sligro is echt killing qua mooie stukken vleesquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Sligro is echt killing qua mooie stukken vlees![]()
Gisteren een Wagyu biefstukje gescoord voor 's avonds
![]()
't Is een uitprobeerseltje hequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vond champignon kroketten echt een heel stuk minder lekker dan met rundvlees.
bedoeld als voorafjequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt wel leuk om bij een stuk vlees te serveren eigenlijk
Kan ookquote:
Haha geweldigquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
Ze gaat op de scanner/printer zitten als ze op de computerstoel wilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |