quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, dacht ff de helft van je leven ofzo
100quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud ben je van plan te worden?
er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh boefiesvandaag laatste vergadering @ work, ik voorspel taart en slap gelul
ik was liever n dagje vrij geweestquote:
dat denk ik wel vakerquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was liever n dagje vrij geweest
ach, na december ben ik tot nader order vrijquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, na december ben ik tot nader order vrij
ohw, dat is wel minder goed nieuws..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, na december ben ik tot nader order vrij
krijg wel doorbetaald en er wordt gekeken voor n nieuwe werkplek.. kan ergerquote:
goeie dealquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg wel doorbetaald en er wordt gekeken voor n nieuwe werkplek.. kan erger
De gammele staat waarin mijn lichaam zich nu vaak al verkeert, geeft me weinig hoop dat te halenquote:
jah maar IK ben nog jong en heb nog ambitiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De gammele staat waarin mijn lichaam zich nu vaak al verkeert, geeft me weinig hoop dat te halen
hoe gaat dat spreekwoord ook alweer met krakende dingen die t langst blijven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De gammele staat waarin mijn lichaam zich nu vaak al verkeert, geeft me weinig hoop dat te halen
nooit gehoordquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Krakende wagens lopen het langst! Yay Google
ik ben dan ook oldskoolquote:
hoe old?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben dan ook oldskool
nietquote:
Ja, als je wagen kapot is, moet je lopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Krakende wagens lopen het langst! Yay Google
of op tijd laten apkkeurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je wagen kapot is, moet je lopen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of op tijd laten apkkeuren
dat ik gister een probleempje had omdat de garage mijn apk niet op tijd kon doenquote:
Ik ben het jaren terug gewoon vergeten, duur grapjequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat ik gister een probleempje had omdat de garage mijn apk niet op tijd kon doen
ik krijg altijd van een kaartje in mn brievenbus, altijd handigquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben het jaren terug gewoon vergeten, duur grapje
Er is een ploeg offline gegaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik mis toch een persoon of 10 wat zich niet meer meld, en het jammere is dat de oude garde weg blijft
Pepernotenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:30 schreef Barreltje het volgende:
morguh KG!
en Lola![]()
ik heb geen drol zin in werken vandaag
EDIT : en de pepernoten zijn ook al op
Haiquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:30 schreef Barreltje het volgende:
morguh KG!
en Lola![]()
ik ben al 2 uur aan het werkquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
PepernotenDaar is het me echt te vroeg voor
Succes met werken
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:30 schreef Barreltje het volgende:
morguh KG!
en Lola![]()
Succes met de rest van je dag danquote:
dan jassen we er vandaag gewoon een paar topics doorheenquote:
Tsjaaaaaaakkaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan jassen we er vandaag gewoon een paar topics doorheen
houden die huilerds ook een keer op met zeuren dat het zo rustig is hier!
waarom kan hij niet met de directie praten dan??quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Succes met de rest van je dag dan
Leuke situatie op werk, investeerder wil alleen nog met mij praten en wil nu wel een lening geven maar alleen als ik regel dat hij huis directie mag leeghalen als onderpandGaat gezellig worden
Ondanks een gebrek aan werkzin, ga ik mezelf wel een schop onder mijn kont verkopen om flink wat te doen hoor. Dan is de dag ook zo voorbij. .... hoop ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan jassen we er vandaag gewoon een paar topics doorheen
houden die huilerds ook een keer op met zeuren dat het zo rustig is hier!
dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:30 schreef Barreltje het volgende:
morguh KG!
en Lola![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |