quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, dacht ff de helft van je leven ofzo
100quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud ben je van plan te worden?
er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh boefiesvandaag laatste vergadering @ work, ik voorspel taart en slap gelul
ik was liever n dagje vrij geweestquote:
dat denk ik wel vakerquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was liever n dagje vrij geweest
ach, na december ben ik tot nader order vrijquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, na december ben ik tot nader order vrij
ohw, dat is wel minder goed nieuws..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, na december ben ik tot nader order vrij
krijg wel doorbetaald en er wordt gekeken voor n nieuwe werkplek.. kan ergerquote:
goeie dealquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg wel doorbetaald en er wordt gekeken voor n nieuwe werkplek.. kan erger
De gammele staat waarin mijn lichaam zich nu vaak al verkeert, geeft me weinig hoop dat te halenquote:
jah maar IK ben nog jong en heb nog ambitiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De gammele staat waarin mijn lichaam zich nu vaak al verkeert, geeft me weinig hoop dat te halen
hoe gaat dat spreekwoord ook alweer met krakende dingen die t langst blijven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De gammele staat waarin mijn lichaam zich nu vaak al verkeert, geeft me weinig hoop dat te halen
nooit gehoordquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Krakende wagens lopen het langst! Yay Google
ik ben dan ook oldskoolquote:
hoe old?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben dan ook oldskool
nietquote:
Ja, als je wagen kapot is, moet je lopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Krakende wagens lopen het langst! Yay Google
of op tijd laten apkkeurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je wagen kapot is, moet je lopen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of op tijd laten apkkeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |