Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
quote:
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
tofen gewoon de muziek hard aanzetten dan houd je het gewoon voor jezelf
Hoefde maar 5 minuten te wachtenquote:
Ik wist dat jij ervoor wilde gaan dus gun je het van hartequote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het scheelde een paar seconden, of jij gooide roet in het eten.
ik liet hem speciaal voor jou openquote:
Dank jequote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ervoor wilde gaan dus gun je het van harte
Gefeliciteerd man![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik liet hem speciaal voor jou open
dream onquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu GF weer even inhalen en de eerste plek heroveren.
Hahahahaquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dream on![]()
ik heb er lang genoeg over gedaan om jouw in te halen
quote:
wat een gekut weer hierquote:
Over een maand kun je uitlopen, dan ben ik afhankelijk van hotelwifi'squote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dream on![]()
ik heb er lang genoeg over gedaan om jouw in te halen
je had wel een mooiere TT kunnen makenquote:
dan ben ik al stuk uitgelopenquote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een maand kun je uitlopen, dan ben ik afhankelijk van hotelwifi's.
daar heb je tegenwoordig toch van die kutdingen voorquote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?.
Ik heb de OP wat verfraaid.quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had wel een mooiere TT kunnen maken
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?.
Ik zou ook eens richting de 400 moeten gaanquote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik al stuk uitgelopen![]()
op naar de 750
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last van
Met zo'n kuttouwtje dat erg kut zit als je het verkut... verkeerd om erin stopt toch?quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
daar heb je tegenwoordig toch van die kutdingen voor
dat klinkt wel als een kutdingquote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met zo'n kuttouwtje dat erg kut zit als je het verkut... verkeerd om erin stopt toch?
Maandelijkse afsluiterquote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
daar heb je tegenwoordig toch van die kutdingen voor
Gauw, bagger deze vol, dan kun je hem misschien inhalenquote:
quote:
nou het gaat idd hard genoegquote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Gauw, bagger deze vol, dan kun je hem misschien inhalen...
u riepquote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Gauw, bagger deze vol, dan kun je hem misschien inhalen...
Zo beter dan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had wel een mooiere TT kunnen maken
Vlaaiquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
of zo'n kunststof ding voor hergebruik
je moet schijten ?quote:
nee dat heb ik al gedaan ik voel mij ambitieus vandaag dus ik wou voor twee vet belangrijke dingen gaanquote:
drank moet in een glas, niet in de taartquote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
whatever zolang er maar drank in zit
bier en tieten?quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nee dat heb ik al gedaan ik voel mij ambitieus vandaag dus ik wou voor twee vet belangrijke dingen gaan![]()
en heb je al iets belangrijks gedaan dan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nee dat heb ik al gedaan ik voel mij ambitieus vandaag dus ik wou voor twee vet belangrijke dingen gaan![]()
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dit ziet er uit als een droombaan
ik bestaquote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
en heb je al iets belangrijks gedaan dan?
quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef crv het volgende:
ik ga dat bestellen voor mijn zwager voor de kerst
quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef crv het volgende:
ik ga dat bestellen voor mijn zwager voor de kerst
whahahaquote:
friemelquote:
Volgende stap is uitbreiden de galerij opquote:Op maandag 25 november 2013 22:09 schreef DaMart het volgende:
Vitrine nummer vier hangt nu trouwens ook. Nu is de muur van de modelspoorkamer écht vol.
KGquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Even posten omdat jubileumtpoic
Nee, groter huis kopenquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende stap is uitbreiden de galerij op?
quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, groter huis kopen.
Maar ik heb nu weer wat ruimte voor extra materieel. Kan lekker variëren op de baan dus.
Zal zaterdag wel even wat rond laten rijden... met geluid.
verdieping eropquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende stap is uitbreiden de galerij op?
quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, groter huis kopen.
Maar ik heb nu weer wat ruimte voor extra materieel. Kan lekker variëren op de baan dus.
Zal zaterdag wel even wat rond laten rijden... met geluid.
quote:
Dan wordt het tijd ze te laten dansenquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staan al maanden zwijgend op een kast.
2 jaar is wel erg jaquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef friemelaar het volgende:
of je schutting flikkert zo om , in de thuin van de buurman![]()
Blijkt dat de palen tot net boven de grond zijn door gerot![]()
Wat een baggerzooi hebben ze me 2 jaar geleden verkocht bij Karwei
Volgens mij is je trein te lang voor het perron van Waldbrunnquote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voorproefje...
Dat kan inmiddels keer 4.
Heel goed.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staan al maanden zwijgend op een kast.
Drie wagons past netquote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is je trein te lang voor het perron van Waldbrunn...
Maar de trein in het filmpje had vier rijtuigen tochquote:
O jaquote:Op maandag 25 november 2013 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de trein in het filmpje had vier rijtuigen toch![]()
?
Ja, ik zag het ook!quote:Op maandag 25 november 2013 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de trein in het filmpje had vier rijtuigen toch![]()
?
Zal in 't weekend wel nieuw materiaal gaan halen, deze keer in een tuincentrum ofzow hopelijk blijft dat dan langer goedquote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 jaar is wel erg ja
Bij ons viel hij in de vijver
Buurman had een touw gespannen en hem daar tegenaan gezet, zag er niet uit en werkte natuurlijk ook niet, maar t vroor behoorlijk en we konden geen nieuwe schutting plaatsen toen. Nog een tijdje met een heel grote tuin gezeten toen. Tot t niet meer vroor dus...
quote:Op maandag 25 november 2013 22:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal in 't weekend wel nieuw materiaal gaan halen, deze keer in een tuincentrum ofzow hopelijk blijft dat dan langer goed
Wat was je gaan doen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk zijn mijn spieren morgen wat minder pijnlijk.De volgende keer toch een betere cooling down doen![]()
Gisteren had ik een wedstrijdje van 6km door de bossen (rennen)quote:
Ja, ging ik met opa en oma weleens wandelenquote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Strabrechtse Heide om preciezer te zijn, Dat zal je vast wel iets zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |