en stemde er mee in om opgegeten te wordenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Topdag. Een docent die niet op komt dagen, een investeerder die toch nog twee weken na moet denken over een lening die NU nodig is, ik ben weer lekker bezig![]()
Het is kut maar aan de andere kant fijn dat er eindelijk bericht is, kan ik weer in actie komenquote:
dat kan ik begrijpenquote:Op maandag 25 november 2013 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is kut maar aan de andere kant fijn dat er eindelijk bericht is, kan ik weer in actie komenDat afwachten maakt me helemaal gek
Gelijk een vlammende mail gestuurd waardoor de directeur een hartverzakking heeft gekregen en denkt dat die investeerder nu weg gaat lopen. Maar ik geloof dat ik dat wel kan makenquote:Op maandag 25 november 2013 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ik begrijpen![]()
ik kan daar ook niet zo tegen
even het vuur aanwakkerenquote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelijk een vlammende mail gestuurd waardoor de directeur een hartverzakking heeft gekregen en denkt dat die investeerder nu weg gaat lopen. Maar ik geloof dat ik dat wel kan maken
Hetquote:
dat staat er tochquote:
Een heel bericht en alleen "Het" komt door?quote:
Treinwifi of fok verneukt mijn berichtenquote:
ik zie hetquote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Treinwifi of fok verneukt mijn berichten
centjesquote:
héquote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
centjes![]()
![]()
zoveel valt daar niet aan te verneuken
Treinwifiquote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Treinwifi of fok verneukt mijn berichten
natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je baard heb je toch nog wel??
Ik nietquote:
watquote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
(Al ruim een jaar niet meer zelfs)
quote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ja, ik had er even genoeg van, maar dat was met alles eigenlijk toen. Misschien komt ie nog een keer terug, maar vooralsnog niet..quote:
een baard komt wanneer ie moet komenquote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had er even genoeg van, maar dat was met alles eigenlijk toen. Misschien komt ie nog een keer terug, maar vooralsnog niet..
Ik heb er nooit een gehad...quote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
waar gaat het heen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik zo maar weer even een doos inpakken. Verhuizing is al over 2 weken
Andere flat hier in de stad. Nog steeds begeleid, maar nu is het echt definitief een flatje voor mij alleen. Nu zou er in theorie iemand bij kunnen komen,al zou dat in de praktijk waarschijnlijk niet zijn gebeurd.quote:
tofquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Andere flat hier in de stad. Nog steeds begeleid, maar nu is het echt definitief een flatje voor mij alleen. Nu zou er in theorie iemand bij kunnen komen,al zou dat in de praktijk waarschijnlijk niet zijn gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |