natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je baard heb je toch nog wel??
Ik nietquote:
watquote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
(Al ruim een jaar niet meer zelfs)
quote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ja, ik had er even genoeg van, maar dat was met alles eigenlijk toen. Misschien komt ie nog een keer terug, maar vooralsnog niet..quote:
een baard komt wanneer ie moet komenquote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had er even genoeg van, maar dat was met alles eigenlijk toen. Misschien komt ie nog een keer terug, maar vooralsnog niet..
Ik heb er nooit een gehad...quote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
waar gaat het heen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik zo maar weer even een doos inpakken. Verhuizing is al over 2 weken
Andere flat hier in de stad. Nog steeds begeleid, maar nu is het echt definitief een flatje voor mij alleen. Nu zou er in theorie iemand bij kunnen komen,al zou dat in de praktijk waarschijnlijk niet zijn gebeurd.quote:
tofquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Andere flat hier in de stad. Nog steeds begeleid, maar nu is het echt definitief een flatje voor mij alleen. Nu zou er in theorie iemand bij kunnen komen,al zou dat in de praktijk waarschijnlijk niet zijn gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |