Arnhem, kwartiertje fietsen naar schoolquote:
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamerquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Arnhem, kwartiertje fietsen naar school
Laat maar weten wanneer de housewarming is dan.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Arnhem, kwartiertje fietsen naar school
Ik ben mijn ouders spuugzat.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is je school ver weg van waar je nu woont dan of ben je je ouders 'zat'
8 m2quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamer![]()
Klinkt zo goedkoop
In Rotterdam krijg je er niks voor. Ja, als je staand wil slapen heb je misschien net genoeg.quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamer![]()
Klinkt zo goedkoop
Oh dearquote:
Nou ja, 3x.2.70 bijvoorbeeld kan nog wel te doen zijnquote:
Als uitwonende krijg ik dan 250 ofzo aan tegemoetkoming. Plus ik ga dan meer werken. Ben het echt zat hierquote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Is het financieel wel te doen though? Ik roep wel dat het goedkoop is maar dat ligt natuurlijk meer aan je inkomen
Ik dacht ook dat je al snel minimaal 350-400 voor een kamer kwijt was in NLquote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Muto het volgende:
[..]
In Rotterdam krijg je er niks voor. Ja, als je staand wil slapen heb je misschien net genoeg.
Nee geen woonkamer.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
_NIET_ doen tenzij je een grote woonkamer hebt of zo. Daar word je echt gek van.
waar dan?quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
Ik heb een kamer gevonden voor 225 euro in de maand incl
Klotequote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als uitwonende krijg ik dan 250 ofzo aan tegemoetkoming. Plus ik ga dan meer werken. Ben het echt zat hier
Je hebt toch wel foto's gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen woonkamer.
Ik weet echt niet hoe groot dat is tbh hahaha
Dat is écht klein. Ik neem aan dat je een tweepersoonsbed wil? Dan ben je al bijna een kwart van je kamer kwijt. Plus dat je bruikbaar oppervlak verliest door kasten en een deur, dan houd je echt héél weinig over.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen woonkamer.
Kan ze nog een beetje vechten als ze de deur uit gaatquote:
Ze is vrij grootquote:Op maandag 25 november 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ze nog een beetje vechten als ze de deur uit gaat
Opgelostquote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Oke ik doe het niet
Was weer een uitspatting.
Alteveer.quote:
Verstandig. Je zou echt gek worden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Oke ik doe het niet
Was weer een uitspatting.
Je zou niet meer zo vriendelijk zijn.quote:
Ja.. plus alleen uitwonende stufi is echt weinig om van te leven. Ook uitwondende stufi + werkquote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Daar word je echt gestoord van als je er volledig moet wonen.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil al JAREN het huis uitquote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
Plusss, daarbij dat ik denk dat Sof gewoon in die leeftijd zit dat je ouders bijna altijd kut zijn
Oke ik zie het voor me.quote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tweepersoonsbed is 2 bij 1,80 ongeveer. Dat is dus (bijna) van muur tot muur en de helft van de lengte. Dan moet er nog een bureau, kasten, en stoel in. Zie je 't al voor je?
dit valt mij ook opquote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Echt waar meid, kijk hier eens in de sc hoeveel er beweren dat hun ouders moordenaars zijn en hoeveel der zeggen uit huis te willen.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Echt waar meid, kijk hier eens in de sc hoeveel er beweren dat hun ouders moordenaars zijn en hoeveel der zeggen uit huis te willen.
Goed zo.quote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik zie het voor me.
Laat maar
Wijze Crack. Die heeft ervaring hiermee.quote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
Plusss, daarbij dat ik denk dat Sof gewoon in die leeftijd zit dat je ouders bijna altijd kut zijn
Inderdaad. Ik ben nu 22 en nu echt totaal geen problemen. Maar tussen mijn 16e en 18e vond ik echt veel dingen kut en was ik het vaak met ze oneens. Maar dat gaat vanzelf over. Althans, ik relativeer veel meer en laat veel meer dingen van me afglijden. Ik kan echt niet lang ergens meezitten/boos zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
En dat klinkt nu maar kut om te horen dat het je leeftijd is.. maar over 3 jaar spreek ik je misschien wel weer.
Ik heb dit ook, en ik was nog een redelijk makkelijke puber.quote:Op maandag 25 november 2013 22:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben nu 22 en nu echt totaal geen problemen. Maar tussen mijn 16e en 18e vond ik echt veel dingen kut en was ik het vaak met ze oneens. Maar dat gaat vanzelf over. Althans, ik relativeer veel meer en laat veel meer dingen van me afglijden. Ik kan echt niet lang ergens meezitten/boos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |