Dat zal ook wel een beetje aan het vakgebied liggen. Er zijn ook wel banen hoor. Maar niet zoveelquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef pessie het volgende:
Wat betreft banen en uren. Volgens mijn zus (werk begeleider, ik k zeg altijd dat zij mensen aan een baan helpt, en dat is eigenlijk ook zo) is het zo dat mensen die full time willen zeggen dat er alleen part time werk te vinden is en dat mensen die part time willen zeggen dat er alleen full time werk te vinden is. Zal vast een kern van waarheid inzitten.
Ik bedoel daarmee dat je moet werken financieel gezien. Bij ons is het nu ook zo dat het niet noodzakelijk is dat ik een vaste baan heb voor 24 uur. Zolang ik 1 of 2 diensten per maand werk via het uzb krijgen we het financieel elke maand rond. Dus het is niet noodzakelijk. Als ik jou verhaal zo lees is het dus niet noodzakelijk dat je sept. 2014 ga werken, dus kan je wel kijken naar iets wat je leuk vind.quote:
Oh, maar ik wilde helemaal niet dat die met 20 jaar ervaring wegging!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:51 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Grappig om te lezen. Hier had ik het juist anders om. Omdat ik helemaal gek werd van het verhaaltje uit het boekje. De kraam ingeruild voor iemand met meer ervaring. Voor de volgende keer bij intake ga ik aangeven dat ik iemand wil met veel ervaring ipv net van school. Niet alleen geen stagiaire.
Oooh As, wat ontzettend lief! *smelt*quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef As1981 het volgende:
Vanavond was de kapper hier en Kyan is ook even in de kappersstoel geweest, echt alleen een beetje bij knippen. maar het was bedtijd en hij was moe, dus tegen het einde was hij een beetje aan het huilen. Riep Yaro "mevrouw knip hij vind het echt niet leuk hoor, hij moet naar bed laat hem nou maar met rust"zo lief dat hij voor zijn kleine broertje op komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |