abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133657929
Ass. Stiekem de kamer insluipen voor een foto van je slapende baby *)
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:57:12 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133657974
Wat betreft banen en uren. Volgens mijn zus (werk begeleider, ik k zeg altijd dat zij mensen aan een baan helpt, en dat is eigenlijk ook zo) is het zo dat mensen die full time willen zeggen dat er alleen part time werk te vinden is en dat mensen die part time willen zeggen dat er alleen full time werk te vinden is. Zal vast een kern van waarheid inzitten.

As, stoere vent van je! Even lang uit de buik als erin. En ik heb een tsticker waar ik elke maandag even kijk hoever die is zodat ik het niet vergeet :P
pi_133658060
Ja As nu willen we een foto ook!;)
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:59:40 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133658096
Waar blijft de foto? oO<
pi_133658160
Ik had dit speciaal uitgerekend en in mijn agenda gezet, maar een beetje drukke dag vandaag gehad, dus het was er gewoon niet van gekomen.

En dat is ook zeker zo denk ik pessie. Het zal ook wel afhangen van het werkgebied. In de zorg kom je ook niet makkelijk fulltime aan de slag. En ik kan echt wel voor 24 uur werken vinden, maar ik wil niet meer op de groep staan. En dat wat ik wel wil doen, word eigenlijk altijd intern vervult. Dus het is gewoon lastig. En eigenlijk een luxe probleem want ik heb wel soort van werk, alleen niet op regelmatige basis. En ik mis gewoon een teamband omdat ik soms even iets anders wil dan mama zijn. Even op andere gebieden gewaardeerd worden. En ik weet dat ik dat in mijn werk nu ook word, alleen hoor ik het nooit terug, omdat ik overal en nergens werk.
pi_133658284
u vraagt wij draaien
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:03:11 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133658306
Lekker aan het tukken O+
pi_133658388
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef pessie het volgende:
Wat betreft banen en uren. Volgens mijn zus (werk begeleider, ik k zeg altijd dat zij mensen aan een baan helpt, en dat is eigenlijk ook zo) is het zo dat mensen die full time willen zeggen dat er alleen part time werk te vinden is en dat mensen die part time willen zeggen dat er alleen full time werk te vinden is. Zal vast een kern van waarheid inzitten.
Dat zal ook wel een beetje aan het vakgebied liggen. Er zijn ook wel banen hoor. Maar niet zoveel :)
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:05:39 #209
259886 pessie
pi_133658427
As, daar ben ik over aan het sparren met mijn zus. Stiekem ben ik iemand die de boel "gewoon" wil regelen. Of dat achter de schermen of ervoor is maakt mij niet uit. Maar goed, volgend voorjaar gaan we hier verder mee. Er zijn een paar cursussen die ik dan kan gaan doen om gerichter geschikt te zijn voor de arbeidsmarkt. Voor hetzelfde geld ben ik nog 3 jaar thuis, kan ik nog 3 jaar voor MN kinderen zorgen.
pi_133658428
Leuke foto As!

Nou, de dame slaapt en mijn avond is ook voorbij. Welterusten allemaal!
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:07:13 #211
259886 pessie
pi_133658491
Haha as, gewoon webcam foto :P ik zeg: plakboekfoto!
pi_133658507
Weltrusten Kyara, ik duim voor een goede nacht.

Je zit verder niet op de schopstoel pessie? Dat scheelt wel heel veel. Hier probeer ik ook nog steeds mijn eigen bedrijf van de grond te krijgen (budgetcoach), maar dat zit weinig schot in helaas.
pi_133658533
Ja dat is dan wel ideaal met de webcam, lekker spieken zonder ze te storen :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:08:29 #214
259886 pessie
pi_133658555
Wat is een schopstoel?
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:08:48 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133658572
Slaap lekker Kyara, hoop dat je iig een paar uurtjes kan slapen :*
pi_133658666
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:08 schreef pessie het volgende:
Wat is een schopstoel?
Ik bedoel daarmee dat je moet werken financieel gezien. Bij ons is het nu ook zo dat het niet noodzakelijk is dat ik een vaste baan heb voor 24 uur. Zolang ik 1 of 2 diensten per maand werk via het uzb krijgen we het financieel elke maand rond. Dus het is niet noodzakelijk. Als ik jou verhaal zo lees is het dus niet noodzakelijk dat je sept. 2014 ga werken, dus kan je wel kijken naar iets wat je leuk vind.
pi_133658682
Ik ga mijn dag ook uitmaken. Vriendje nachtdienst, dikbil nog een beetje volproppen en dan mijn luiken sluiten!
pi_133659291
Ik lees hier een hele discussie over gastouder/kdv.

Wij zitten bij een gastouder, qua kosten was het handiger, en ik heb bij haar gewoon een enorm goed gevoel. Zij is nu zelf door ziekte uitgeschakeld en haar dochter doet het nu, en dat voelt ook goed. Ze hebben een apart gedeelte van het huis voor de opvang. Ze zijn nu zelfs goedgekeurd om als kinderopvang verder te gaan, en ik ben wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Ik heb het idee dat ze dezelfde ideeen heeft als wij over onze kinderen, en de oudste voelt zich er gewoon ook heel goed.
pi_133659336
Slaap lekker allemaal! :z

Hier ligt er een te snikken in zijn slaap en hij is ook al twee keer half wakker geworden :? Volkomen nieuw voor ons! Hij is wel direct te troosten met een aai over de bol en de speen. Dus dat komt vast goed vannacht.

As wat een schetige foto.

Het is echt een luxe als je niet per se hoeft te werken, dat geeft zoveel adem. Hier is het wel een basis die we anders kwijt zijn, als ik niet in de winkel zou werken zou het zomaar kunnen dat we een maand nul euro verdienen. Dat is in de praktijk nooit zo maar het kan. Dat is iets spannender dan ik fijn vind.

Tally dat klinkt echt raar en onhandig, hopelijk vind je gauw iets anders en kun je je in elk geval even op je opleiding storten.
pi_133659591
Ja dat is zeker fijn suiker. Wij konden deze keuze ook alleen maken omdat mijn man dus een vast inkomen hebben. We hebben jaren terug bewust gekozen voor een iets goedkoper huis (wel eensgezinswoning) zodat we zo goed als op 1 salaris kunnen rondkomen. Dat lukt in de praktijk niet helemaal, maar 1 of 2 diensten werk ik altijd wel. En voor de kinderen werkte ik fulltime en hebben we goed kunnen sparen zodat we ook nog wel e.e.a. kunnen opvangen.

Wat sneu dat hij zo in zijn slaap aan het snikken is. Iets van een nare droom suiker? Hopelijk slaapt hij zo weer en stukje rustiger. Ik vind dat snikken altijd zo zielig.

Vanavond was de kapper hier en Kyan is ook even in de kappersstoel geweest, echt alleen een beetje bij knippen. maar het was bedtijd en hij was moe, dus tegen het einde was hij een beetje aan het huilen. Riep Yaro "mevrouw knip hij vind het echt niet leuk hoor, hij moet naar bed laat hem nou maar met rust" O+ zo lief dat hij voor zijn kleine broertje op komt O+
pi_133659816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:51 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Grappig om te lezen. Hier had ik het juist anders om. Omdat ik helemaal gek werd van het verhaaltje uit het boekje. De kraam ingeruild voor iemand met meer ervaring. Voor de volgende keer bij intake ga ik aangeven dat ik iemand wil met veel ervaring ipv net van school. Niet alleen geen stagiaire.
Oh, maar ik wilde helemaal niet dat die met 20 jaar ervaring wegging! ;( Maar ze moest. Het tekstboek-verhaaltje vond ik ook wel irritant. Er mocht vooral erg veel niet.

Hoe lang hebben baby's eigenlijk last van krampjes? :@

Wat ligt-ie daar lekker As! Heerlijk een bed met zoveel ruimte voor jou alleen ;)
pi_133660031
Dat kan heel erg wisselen limone. Mijn kinderen hadden heel veel last van krampjes. Bij de oudste duurde dat zeker tot 4 maanden, vanaf 1 week af ongeveer.

Bij de jongste zijn we vrij snel begonnen met orhiflor start en dat werkte heel snel, waardoor we na een week amper nog krampjes hadden gelukkig.

In zo'n groot bed kan je vooral heel veel bewegen, hij ziet gedurende de nacht dan ook alle hoeken en zijkanten :D
pi_133660038
Suiker ik hoop dat vannacht goed gast :*

Ass lieve foto. En blijft een bijzondere dag even lang uit als in de buik

Welterusten iedereen. Ik ga ook slapen. :*
pi_133661087
Welterusten tegen iedereen wat naar bed gaat!
Ik was na mijn vraag over de vaste voeding eens verder gaan Googlen en ik heb een app gevonden van het voedingscentrum, hij heet gezond groeien! Misschien dat jullie er ook wat aan hebben :)
pi_133661356
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef As1981 het volgende:

Vanavond was de kapper hier en Kyan is ook even in de kappersstoel geweest, echt alleen een beetje bij knippen. maar het was bedtijd en hij was moe, dus tegen het einde was hij een beetje aan het huilen. Riep Yaro "mevrouw knip hij vind het echt niet leuk hoor, hij moet naar bed laat hem nou maar met rust" O+ zo lief dat hij voor zijn kleine broertje op komt O+
Oooh As, wat ontzettend lief! *smelt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')