ik hou ook helemaal niet van mensen die zo lang blijven hangen

ik hou niet eens van onverwachts bezoek! laat staan dat ze ook nog een paar weken/maanden blijven

Maargoed het is even niet anders, als het niet gaat gaat ze maar bij haar vader zitten, dat is alleen een uur rijden van haar werk, maar als het niet ander is dan is het maar zo!
M. is er nu zelfs al een beetje klaar mee en het is zijn zus

Hopelijk is het huisje vrijdag wat, het komt uit de verhuur en staat al even te koop, dus grote kans dat ze er dan zo in kan
Maar zo niet dan moeten we inderdaad even om de tafelen over hoe zij nu denkt dat het allemaal moet gaan en wat haar plannen zijn...
Net ook de was van haar opgevouwen enzo, had aangeboden dat ze haar was bij de was kon gooien want of ik nou 3 of 4 wasjes doe maakt dan ook niet uit, maar ondertussen hangt het al 3 dagen droog aan de waslijn in de gang en loopt ze er inimaal 4 keer per dag langs en gaat er geen lampje branden om het mee te nemen naar haar kamer

Maargoed we hebben een drive in woning en gebruiken de beneden verdieping niet dus daar zit zij nu

ow en direct ben ik wel, ik moet alleen oppassen dat ik niet te direct blijf doen, want ik kan echt een botte trut zijn

Maar begin bijna te denken dat ze dat lekker vind, want ze gaat er geen een keer tegenin...
En wat een luxe, vandaag de hele dag voor mezelf

boven verdieping is schoon, stoofvlees slat lekker te pruttelen, wasje in de machine... zo lekker op de bank met een kop thee, chocolade en een wijvenfilm
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+