abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133668031
Kyara wat fijn dat je na zo'n snertdag een fijne nacht hebt gehad! Ik zie jullie al helemaal liggen (beetje gek klinkt dit, maar je snapt wat ik bedoel ;) ).
En ik kan me voorstellen dat die dag altijd raar blijft.

Oja de krampjes van Limomini. F was wat vroeg en ik heb vier volle maanden Infacol gegeven. Zo nu en dan stopten we even maar dan werden de krampjes al snel meer. Met Infacol had hij nergens last van. Hopelijk wordt het snel minder of kan een van de middeltjes iets voor je kleine betekenen! Ze zijn allemaal niet schadelijk gelukkig. Een bad wilde hier trouwens ook wel eens helpen in het begin voor het slapen 's avonds. (voor het voeden, trouwens)
pi_133668178
Kyara wat fijn van je nacht *O*

Wij hebben sinds een week gezinsuitbreiding ( schoonzus is bij ons komen wonen ) dus het is ineens erg druk en wennen in huis...
Wel makkelijk met oppas regelen, dus maandag zijn we lekker uit eten gegaan nadat we Lola op bed hadden gelegd O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_133668279
Jeetje wat een verandering Klumsy! Heftig, maar het heeft ook z'n voordelen inderdaad :)
Is dit blijvend of een voorlopige oplossing?
pi_133668423
Wat een verandering inderdaad. Hebben jullie een beetje de ruimte, zodat ieder een eigen plek heeft?

Mijn twee ML's zijn samen onder de douche geweest. Ze vindt dat heerlijk, beter dan badje. Nu ligt ze in haar wiegje en ik hoor af en toe nog maar een gilletje.. Ze moet er ook zo hard voor werken. Maar het is beter dan afgelopen maandag. Toen gaf ik de infacol om de voeding, maar zo werkt het blijkbaar niet. :') Stiekem vind ik het ook een beetje rotspul. Zo dik en die 'natuurlijke' sinaasappelsmaak. Maar als het haar helpt, dan hoor je mij niet! :)
pi_133668495
Dat vond ik ook in het begin, maar ik heb er later serieus wel eens over gedacht een bedankbrief naar de producent te sturen :')
  woensdag 27 november 2013 @ 10:00:18 #256
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133668597
Heftige verandering Klums, maar idd wel makkelijk wb oppas :+

Kyara wat héérlijk voor je! Lekker beetje bij kunnen komen na de drama dag+avond (:* voor de overlijdensdag van je vader).
Wat klink je verliefd als je over je meiden (en M.) praat O+

Loj, tekenen voor je nieuwe huis, tof! Veel plezier!

Hilz, goede uitdaging :D Succes, en sterkte voor je oma. Klinkt niet goed.. -O-

Wij hadden een goede nacht! Hadden T. (voor het eerst) wakker gemaakt voor een voeding om 23:00, hij viel halverwege de fles in slaap. In bed gelegd en hij kwam pas om 5:30 :o *O*

Dat ik om 4:00 uit automatisme naast z'n bed stond vergeet ik maar effe voor het gemak :'). En dan denken: Hee..hij huilt helemaal niet! :')
pi_133668737
Die onderste regel is ook heel herkenbaar :D Fijn zo'n goede nacht!

Klumsy, wat een veranderingen. Is het tijdelijk? Nou ja, ze zal wel niet voor de rest van haar leven bij jullie blijven wonen maar is het voor een paar weekjes of heeft het een langduriger karakter? Heeft zijn voor- en nadelen lijkt me.
pi_133668744
Ik mag toch hopen dat het tijdelijk is :P
Er komt alleen weinig tot geen initiatief vanuit haarzelf.... Gisteren is ze uiteindelijk wel naar de hypotheker geweest om eens te kijken wat voor hypotheek ze kan krijgen.
Ze staat niet ingeschreven, du huren is geen optie, ja vrije sector maar dat is hier niet te betalen.
Conclusie was dat als ze wat wil kopen dat ze dat voor het eind van het jaar moet doen ivm wijziging van regels waardoor ze per 1-1 minder mag lenen.
Vrijdag een bezichtiging, dus ben benieuwd....
Wat ik vooral erg jammer vind, is dat ze al heeft geroepen dat ze het fijn vind dat ze nu met de feestdagen niet alleen is. Wat ik goed snap, maar het zijn ook onze eerste feestdagen als gezinnetje en zou ook graag een van de 2 kerstdagen lekker met z'n 3en zijn. Maar eens kijken hoe we dat gaan brengen, want ze kan zichzelf best wel uitnodigen bij haar ouders vind ik!
pi_133668770
Haha herkenbaar GotC, ik was vanmorgen ook heel vroeg wakker, terwijl Lola lekker bij oma aan het logeren is... Dacht wat is het toch stil, wilde bijna gaan kijken of ze het nog wel deed :')
pi_133668849
Oeh Klumsy, dat lijkt me wel een situatie wat ook voor heel veel gesodemieter kan zorgen. Ik zou wel zorgen dat je heel duidelijk bent in je communicatie met wat je wel en niet van elkaar verwacht. Ik kan me zoooo goed voorstellen dat je graag de kerst met je gezinnetje wilt doorbrengen. Ik denk dat je beter duidelijk kunt zijn en dan maar een beetje bot als dat er irritaties en dingen gaan broeien.
pi_133669119
Wat Kyara zegt, ik zou dat zéker eerlijk zeggen. Heb je nog meer broers en zussen, die haar een dagje op kunnen vangen?
pi_133670089
Kyara gelukkig een fijne nacht na een zware dag! Hier heeft baby ook heerlijk geslapen, alleen om 3.30 even drinken. Heeft ons alledrie goed gedaan!

D'r verjaardag duurt nog even, ze scheelt een maand en een dag met jouwes als ik het goed heb! Maar wel al aftellen ieeee!

Klumsy wow heftig hoor. Ik vind het al arelaxed als er mensen een nachtje blijven slapen (wat ook nooit gebeurt) maar langere tijd in huis pffff. Wel goede afspraken maken en personal spade een beetje beschermen hè! Hartstikke leuk, bezoek, maar voor het slapen gaan mogen ze van mij weer weg ;)
pi_133670382
ik hou ook helemaal niet van mensen die zo lang blijven hangen :P
ik hou niet eens van onverwachts bezoek! laat staan dat ze ook nog een paar weken/maanden blijven :P
Maargoed het is even niet anders, als het niet gaat gaat ze maar bij haar vader zitten, dat is alleen een uur rijden van haar werk, maar als het niet ander is dan is het maar zo!
M. is er nu zelfs al een beetje klaar mee en het is zijn zus :+
Hopelijk is het huisje vrijdag wat, het komt uit de verhuur en staat al even te koop, dus grote kans dat ze er dan zo in kan :)
Maar zo niet dan moeten we inderdaad even om de tafelen over hoe zij nu denkt dat het allemaal moet gaan en wat haar plannen zijn...
Net ook de was van haar opgevouwen enzo, had aangeboden dat ze haar was bij de was kon gooien want of ik nou 3 of 4 wasjes doe maakt dan ook niet uit, maar ondertussen hangt het al 3 dagen droog aan de waslijn in de gang en loopt ze er inimaal 4 keer per dag langs en gaat er geen lampje branden om het mee te nemen naar haar kamer :')
Maargoed we hebben een drive in woning en gebruiken de beneden verdieping niet dus daar zit zij nu :)

ow en direct ben ik wel, ik moet alleen oppassen dat ik niet te direct blijf doen, want ik kan echt een botte trut zijn O-) Maar begin bijna te denken dat ze dat lekker vind, want ze gaat er geen een keer tegenin...

En wat een luxe, vandaag de hele dag voor mezelf O+
boven verdieping is schoon, stoofvlees slat lekker te pruttelen, wasje in de machine... zo lekker op de bank met een kop thee, chocolade en een wijvenfilm O+
pi_133670603
Ik ben diep diep diep teleurgesteld... Mijn kind heeft 5 jaar lang een geepie foto op zijn paspoort. Gelukkig is hij van zichzelf heul leuk O+

Edit: Sommige mensen hebben het directe bij het botte af misschien, nodig Klumsy. Stille hints komen niet aan dan
pi_133671007
een paspoort, nemen jullie die sowieso voor je kleintje, of pas als het nodig is...?

Vind het zo zonde om er nu al een aan te schaffen
pi_133671216
Het is erg verstandig op pas een paspoort aan te schaffen als je die nodig hebt.
Ik heb nagevraagd bij het gemeentehuis hoe het zat met de geldigheid omdat na een aantal jaar de foto misschien niet meer zo goed lijkt. Het is aan de douane ambtenaar te besluiten of de foto goed genoeg lijkt of niet... En mag het paspoort dan dus ook weigeren...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133671629
klumsy, ik heb momenteel zelf niet eens een paspoort :')
Goed dat je erover begint, ik ga even een afspraak maken :@
pi_133672438
Wizzy, succes met de uitdaging

ML had ik pas door na de post van Suiker :D

Loj, wat leuk dat jullie gaan tekenen. Spannend.

*O* jippie bruidsmeisje bij Suiker. Ik meld me ook aan

Shandaly wat heftig zulke dingen. Gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat

Hilz, dat is een hele drukke dag. :* voor je oma-oma

Spirit beterschap :*

Kyara :* voor de moeilijke dag
Maar O+ voor de ochtend. Klinkt zo ontzettend gelukkig

Klumsy wat een verandering. En ik hoop dat het huisje wat wordt. Want als ik het zo lees houden jullie dat niet al te lang vol. Mij lijkt niet meer dan logisch dat zij ook wat huishoudelijke taken op zich neemt (je bent geen hotel)

Limone samen douchen vind ik zo leuk. En ik hoop dat het infacol helpt bij haar :*

Gotc, die onderste regel. :D
Maar *O* voor de goede nacht

Ik heb voor Riley een id kaart aangevraagd, omdat we een paar weken later naar België op vakantie zouden gaan. Ze lijkt nu al niet meer :D

Vanmorgen om 6.15 stond ik naar Riley haar bedje (ik moet werken en zij naar het KDV) en lag zij nog heerlijk te pitten. Mevrouw wilde er eigenlijk niet uit. Dus heel rustig wakker gemaakt. Heerlijk geknuffeld en beneden de fles gegeven. O+
  woensdag 27 november 2013 @ 12:52:11 #269
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133672513
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:48 schreef klumsy het volgende:
een paspoort, nemen jullie die sowieso voor je kleintje, of pas als het nodig is...?

Vind het zo zonde om er nu al een aan te schaffen
Onze beide kinderen hebben een ID-kaart. We komen gemiddeld 3x per jaar in het buitenland maar blijven wel binnen Europa.

Kyara, klinkt als een cadeautje van je kids O+
pi_133672993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:39 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja heerlijk vind ik zo'n bed. Helaas ligt er bij mij nog een man in ;)

Ach wat sneu, 4 maanden. Het gaat me echt aan het hart. Maar orhiflor is een ander wondermiddel? Kan geen kwaad om dat ook te kopen.
Wondermiddel wil ik het niet noemen, maar hier werkte het heel goed en ik hoor er goede verhalen over. Niet goedkoop, wel effectief. Infakol werkte hier dus niet.
Als je fv geeft moet je orthiflor start gebruiken, bij bv gewoon orthiflor en die slik je dan zelf.

Suiker leuk al die bruidsmeisjes. Je mag Kyan wel lenen als bruidsjongen :D

Klumsy heftige verandering, fijn dat jullie dit voor haar doen. Ik heb ooit zelf weer 4 maanden terug moeten wonen bij mijn ouders met mijn vriend toen en hoe goede band ik ook met ze heb (gaan bv samen op vakantie) was dit toch wel een hele impact.

Hier hebben we voor beide kinderen een id i.v.m. vakantie naar het buitenland. Maar omdat we in maart naar Amerika gaan moet ik nog een paspoort voor ze regelen.

Balen lijkt me dat omen dat je ze wakker moet maken vanwege werk. Dat probleem hebben wij nou nooit. Wij zetten überhaupt geen wekkers meer sinds we kinderen hebben :D

En Kyara een goede nacht. Fijn na zo'n dag gisteren met ook nog een zware lading.
pi_133673001
Ik doe even een +1 op de post van Omen.. *lui*

Limone, vwb Infacol: onze kraam zei dat babies 's avonds de meeste last van krampjes hebben. Wij gaven het vanaf de laatste middagvoeding (16.00/17.00), tot en met de laatste nachtvoeding (03.00/04.00) en dan vanaf 's morgens niet meer. Ik denk dat het per baby verschilt hoe hij/zij erop reageert, maar dit werkte bij ons supergoed. Maargoed, het zal een kwestie van uitproberen zijn. Hoop dat jullie snel iets vinden!
  woensdag 27 november 2013 @ 13:23:12 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133673305
Hoi! Ik heb omens post even gescand, maarre... bruidsmeisjes voor Suiker? Moet ik je feliciteren?? :o :D
  woensdag 27 november 2013 @ 13:27:48 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133673419
Verder probeer ik steeds bij te lezen maar t is echt teveel om te onthouden op mobiel :@

Het enige waar ik nog wel op wilde reageren was Loj die toch maar niet naar de huisarts was gegaan. Ik vind dat -als buitenstaander- denk ik niet zo slim :{ Jullie functioneren al zo lang op zo weinig nachtrust dat 1 sessie van 2 uur een goede nacht lijkt, maar dat is het natuurlijk niet. Laatst elke halfuur... ik zou toch eens wat meer uit laten zoeken aan oortjes en keel enzo. Sorry als ik je voor het hoofd stoot, maar het is goedbedoeld! :*
pi_133673577
Dat heb ik niet mee gekregen, maar helemaal eens met LB!
  woensdag 27 november 2013 @ 13:37:22 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133673685
Mijn kind heeft een soepstengel weg zitten hakken terwijl ik een fruithap voor haar maakte, en heeft daarna ook nog de hoeveelheid van zo'n potje gegeten én nog aan de borst gedronken! :o :Y)

En nu ligt ze knockout, en vermoedelijk tjokvol, op mijn arm O+
pi_133673692
Hier gaan we paspoort voor baby laten maken wanneer we voor het eerst naar buitenland gaan, is namelijk nog niet gebeurd. Wel meteen paspoort en geen id-kaart voor het geval we komende 5 jaar naar verweg willen.

Succes met de krampjes allemaal, klinkt heel naar!
pi_133673755
Ohja soepstengels he. Mijnes vindt dat vooral een goed instrument om de kokhalsreflex te testen. :')
  woensdag 27 november 2013 @ 13:47:38 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133673955
Ohja, hier ook pas een paspoort als er aanleiding voor is. Hopelijk is dat volgend jaar voor een congres van mijn vriend in Engeland of een vakantie in O+ Italië O+
pi_133674775
Ik heb zo goed al kan bijgelezen nu kijken wat is blijven hangen.

spirit beterschap
*O* voor de nacht van kyara en gotc
klumsy zo he dat is even omschakelen. hopelijk is het huisje vrijdag iets voor haar.
lb wat heeft je meisje goed gegeten zeg.
limone wat sneu voor m die krampjes. je geeft bv toch? mijn schoonzus zei dat je dan beter geen chocolade kon eten want dat kon krampen geven, geen idee of het ook zo is.
hier heeft sac nog geen id-kaart of paspoort. dan moet nog wel voor de zomervakantie dus in mei ga ik dat wel regelen. Ean heeft er wel 1 maar ze lijkt helemaal niet meer op de babyfoto.

hier gisteren van 22 tot 03 en toen 06:45
  woensdag 27 november 2013 @ 14:18:30 #280
259886 pessie
pi_133674795
LB, ik heb ook zin om naar Italië te gaan :P hoever zuidelijk zouden we moeten voor 25 graden? :D
Nee, volgend jaar wil manlief naar de Franse Alpen, ik hoop het jaar erop weer Italië en O+ Rome O+
pi_133674936
Oh rome O+ mijn moeder neemt de oudste over een paar jaar mee naar rome. Ze hebben het nu al regelmatig over de romeinen.

En warm weer sowieso. Nog vier maanden tot de vakantie.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:34:58 #282
259886 pessie
pi_133675282
Ach, de komende jaren gaan we denk ik vooral voor de warmte en de zon op vakantie, ik denk dat cultuur vrij laag op het lijstje staat van onze kids :P. Ik ga een abonnement nemen op de zonnebank :')
pi_133675494
Nou moet zeggen dat yaro dat toch ook wek leuk vind. Op zijn manier en in zijn spanningsboog dus doen we daar vaak wel iets mee. Maar dit is wel geheel offtopic :P
  woensdag 27 november 2013 @ 14:43:58 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133675543
Maar wel interessant! :Y
pi_133675586
Wil er best over vertellen hoor. Ik hou van het praten over vakanties. Wat wil je weten :D
pi_133675690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef L-E het volgende:
Ohja soepstengels he. Mijnes vindt dat vooral een goed instrument om de kokhalsreflex te testen. :')
Oh echt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu de waarheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en LB, niks gemist hoor, er is geloof ik een feest ergens met thema bruidsmeisjes en suiker??
  woensdag 27 november 2013 @ 14:51:26 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133675761
Suiker _O- die tweede foto!!! :')
pi_133675765
Suiker die eerste foto's zijn leuk maar die laatste is het hem toch helemaal!!!
  woensdag 27 november 2013 @ 14:55:53 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133675892
Ik blijf er maar om grinniken :') sorry F! :@ :*
pi_133675917
Heerlijk die eetfoto's O+
Ik heb besloten dat ik vandaag een uurtje eerder weg ga van mijn werk (moet kunnen, heb genoeg uren extra gewerkt de laatste tijd) en dat ik eens ga kijken of een Primark echt al die ophef waard is...

Als ik vanavond voor 23:00 niets gepost heb, dan ben ik waarschijnlijk daar onder de voet gelopen...
pi_133675939
ik ben benieuwd shandaly ik wil er ook nog naar toe. maar met baby niet zo'n succes gok ik.
  woensdag 27 november 2013 @ 15:03:16 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133676087
:D succes shandaly!
pi_133676348
Ha Suikert, hij weet zijn mond inmiddels te vinden zie ik ^O^

Ik heb plaatsvervangend tandjespijn. Isa's bovenste twee voortanden staan op doorkomen.. Man wat een joekels :o Het doet alleen al pijn om naar te kijken!
Sarcasme. Herken het.
pi_133676455
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef Skoap het volgende:
Het is erg verstandig op pas een paspoort aan te schaffen als je die nodig hebt.
Ik heb nagevraagd bij het gemeentehuis hoe het zat met de geldigheid omdat na een aantal jaar de foto misschien niet meer zo goed lijkt. Het is aan de douane ambtenaar te besluiten of de foto goed genoeg lijkt of niet... En mag het paspoort dan dus ook weigeren...
Oh, lekker. M heeft ook zo'n babyfoto en lengte 62 cm op zijn ID kaart :')

Voor de meisjes trouwens geen ID kaart. Als we volgend jaar naar Frankrijk gaan misschien wel. Hoewel in de Schengenlanden een ID onder de 14 niet verplicht is en ze ook geen onderzoek doen naar ouder-kind relaties dus vraag me af of het wel echt noodzakelijk is.
  woensdag 27 november 2013 @ 15:16:45 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133676459
Ahh Isa ;(

Rustig aan doen kent ze niet echt he?? :o
pi_133676474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef L-E het volgende:
Dat heb ik niet mee gekregen, maar helemaal eens met LB!
+1. Op alles.
pi_133676513
Suiker :D

Arme Isa ;(
pi_133676592
Ik ga echt stuk om de foto van Suiker _O-

Veel plezier Shandaly en doe voorzichtig ;)
pi_133676643
Sterkte Shandaly.... ben benieuwd!
pi_133676684
Suiker! _O-

Spirit, toen hier die voortanden doorkwamen noemden we ze ook wel de slagtanden, ze leken wel gigantisch. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')