Hoeveel meer dan 10 jaar oud, want het was ook meer dan 10 jaar geleden dat we de gulden nog hadden.quote:Wat?
Griekse ruïne-achtige inboedel van meer dan 10 jaar oud.
Eerst lezen, dan vragen stellen Geraltquote:Ik weet niet zeker of de rekening in Euro's is of in Gulden, maar het verschil maakt tegenwoordig toch niet meer uit.
Ah sorry, omgeving dordrecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:30 schreef Voszje het volgende:
Misschien lees ik niet goed, maar waar is het op te halen? Evt. interesse in de kruik namelijk, omdat m'n ouders nogal Griekenlandfan zijn.
Dan is het niet hetzelfde geld dus..quote:Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef Geralt het volgende:
(...) Voor hetzelfde geld zijn dit guldenprijzen.
lol, zeer dubbelzinnig, tripplezinnig.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan is het niet hetzelfde geld dus..
Succes met de verkoop TS!
Helaas een beetje uit de richting. Succes met de verkoop!quote:
Jammer, maar bedanktquote:Op woensdag 27 november 2013 15:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Helaas een beetje uit de richting. Succes met de verkoop!
Laat maar wetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef Lalavy het volgende:
Grappige style. Keer wat anders! Echter jammer dat ik dit nu pas zie... een vriendin van me heeft net haar appartement ook beetje zo ingericht die had zeker interesse gehad anders.
Ik zal haar dit topic eens linken wellicht dat ze nog belang heeft bij iets kleins zoals die kruik of lampen!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef EggsTC het volgende:
Bieden staat vrij jonges, zo lelijk is het nou toch ook weer niet.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef EggsTC het volgende:
Wat is die typex onderaan de bon?quote:Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef EggsTC het volgende:
Te koop;
Wat?
Griekse ruïne-achtige inboedel van meer dan 10 jaar oud.
Van?
Topmerk: Divano & Divani
De staat
Het voordeel van deze set is dat het slechts één keer is neergezet en daarmee nooit verplaatst. Het heeft dus minimale schade. Behalve de "schade" die "hoort" vanwege de style. Alleen het tafelblad (glasplaat) heeft zichbare gebruikers-sporen (denk aan krasjes e.d.)
Waarom doe je dit weg?
Ik bied dit aan namens mijn ouders. Die gaan kleiner wonen en dit past er dan écht niet meer in. Als dat had gekund hadden ze het zeker meegenomen. Een uitzonderlijk mooie set voor de liefhebber.
Afmetingen?
Dressoir: (H)91cm (B)215cm (D)51cm
Spiegel: (H)148cm (B)81cm (D)10cm
Kast: (H)215cm (B)133cm (D)50cm
Tafel: (H)77cm (B)200cm (D)100cm
Dressoir & spiegel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kruik:
[ afbeelding ]
Rekening
[ afbeelding ]
De set heeft 2 ontbrekende zuilen, maar deze zijn ongeveer evenveel waard als de lampen die op het dressoir staan (deze zijn later aangeschaft). De prijs klopt dus ongeveer op de rekening van destijds. Ik weet niet zeker of de rekening in Euro's is of in Gulden, maar het verschil maakt tegenwoordig toch niet meer uit.
De set kostte bij elkaar dus zo'n slordige 25.000 euro/gulden. Gezien de uitstekende staat van de set (behalve de glasplaat van de tafel waar gebruikerssporen op te vinden zijn), zijn dit de vraagprijzen:
Vraagprijzen:
De hele set: 2500 euro
Losse verkoop:
Het dressoir: 1000 euro (incl lampen)
De spiegel: 350 euro
Eettafel: 750 euro
Wandkast: 750 euro (zonder beeldjes, wellicht in overleg over te nemen.)
Kruik: 50 euro
Let op: Alleen afhaal, deze set is loodzwaar, we zijn bereid te helpen inladen maar bezorgen is geen optie.
Bieden staat natuurlijk vrij, maar s.v.p. geen onzin biedingen, daar heeft niemand wat aan.
Wie gaat deze schitterende set voor deze bodemprijzen op de kop tikken?
Game on.
DEKKEND AFLEVERENquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Wat is die typex onderaan de bon?
Dat is geen typex denk ik. Maar ik zal t ns nakijken als ik bij mn ouders ben.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Wat is die typex onderaan de bon?
whehehe, ik heb dit gekeken voordat ik ging ontbijten en heb de rest van de dag geen trek meer, de teringquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, ik heb dit gekeken voordat ik ging ontbijten en heb de rest van de dag geen trek meer, de tering
vraag eens rond op t kampquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef EggsTC het volgende:
KICK!
Nog steeds te koop men
Wellicht nieuwe mensen hier die interesse hebben. Hele kekke set jongens.
quote:Op maandag 2 november 2015 11:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kolere heb je deze meuk nou nog niet naar de stort gebracht?
inderdaad, is vast nog niet verkochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |