Een beugel is natuurlijk nooit een prachtwerk in je bek.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die filenames van die Emoji png's in jouw fotoboek.![]()
[..]![]()
![]()
Maar ga je het hierbij laten zitten? Wat zeggen je ouders er bijvoorbeeld van?
[..]
Doodvermoorden die kwakzalvers.
Stel je niet aan zegquote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beugel is natuurlijk nooit een prachtwerk in je bek.
Met andere woorden met lelijke materialen kun je ook niet echt wat moois maken.
Dat neemt niet weg dat ik het maar een slechte ortho vind. Die assistenteik moest steeds in iets happen. En ik mocht niet loslaten... Maar dat ding zat potverdorie IN mijn tandvlees te snijden.
Was echt lijden maar mijn mindstate was " wees een grote meid"
Maar mijn moeder zegt: " jij wil het... "
Ik herhaal: Wacht maar tot ze die dingen gaan aandraaienquote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar dat ding zat potverdorie IN mijn tandvlees te snijden. Was echt lijden
Valt mee toch...eerste 2 daagjes kun je niet normaal eten, maar daarna voelt 't weer normaal.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik herhaal: Wacht maar tot ze die dingen gaan aandraaien
Degene die dit zeggen zijn er het ergst aan toe.quote:Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef darkmond het volgende:
Al die FOK!-ers hier zeg...al weken droog in hun zolderKl*te leven zeg
Heb je al een broodje pindakaas gegeten met je nieuwe beugel in?quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
Mensen houdt het on topic ik vind het serieus een interessant onderwerp. Hoor graag de meningen en ervaringen van andere.
HI-HA-HOquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
Mensen houdt het on topic ik vind het serieus een [b]interessant onderwerp. [/b]Hoor graag de meningen en ervaringen van andere.
Spinazie is beter.quote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je al een broodje pindakaas gegeten met je nieuwe beugel in?
heb ik je nou teleurgesteld?quote:Op maandag 25 november 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou nou Aldo, dit had ik niet van je verwacht.
Dat gevoel ken ik, maar dat vind ik wel lekker al kun je amper bijten op dingen. Echt pudding eet-leventje.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik herhaal: Wacht maar tot ze die dingen gaan aandraaien
Ik heb gewoon even tijd nodig om te wennen aan je duistere kant...quote:Op maandag 25 november 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik je nou teleurgesteld?
quote:Op maandag 25 november 2013 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even tijd nodig om te wennen aan je duistere kant...
Past wel bij je aidslipquote:Op maandag 25 november 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, maar dat vind ik wel lekker al kun je amper bijten op dingen. Echt pudding eet-leventje.
Als ik nu een keer me een beetje down voel heb ik wel geen lekker eten dat me een beetje opvrolijkt. Maar uh. Heb daar toen ook wel eens een nacht van wakker gelegen als het echt zat te trekken! ( dus leuk is het niet idd, denk je wel " progress"
Ik vind meer vervelend dat je zo'n eet-smoelkrijgt. ( Alles blijft hangen) Bah.
Gewoon lekker spinazie eten met draadjesvlees.quote:Op maandag 25 november 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, maar dat vind ik wel lekker al kun je amper bijten op dingen. Echt pudding eet-leventje.
Als ik nu een keer me een beetje down voel heb ik wel geen lekker eten dat me een beetje opvrolijkt. Maar uh. Heb daar toen ook wel eens een nacht van wakker gelegen als het echt zat te trekken! ( dus leuk is het niet idd, denk je wel " progress"
Ik vind meer vervelend dat je zo'n eet-smoel krijgt. ( Alles blijft hangen) Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |