Klopt, dan ligt de nieuwe Mario in de winkels!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
VRIJDAG den 29ste start de NEXT GENERATION![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet? Wat vervelend nou! Hij staat hier gewoon in de kast!
Als het kan, dan zou het wel 2 dagen later Zijn, maar gewoon even bellen. Want zou ook fout op de site kunnen staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef JeaHM het volgende:
Heeft iemand ervaring met Amazon.de? Als ik daar een ps4 wil bestellen staat hij op de releasedatum thuis geleverd word. Weet iemand of ze in Duitsland gewoon beschikbaar zijn? En of Duitse Amazon ook op releasedag levert in Nederland.
Ja maar Amazon had die PS4's echt debiel verpakt :/ ik zou daar niet zo snel bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef JeaHM het volgende:
Heeft iemand ervaring met Amazon.de? Als ik daar een ps4 wil bestellen staat hij op de releasedatum thuis geleverd word. Weet iemand of ze in Duitsland gewoon beschikbaar zijn? En of Duitse Amazon ook op releasedag levert in Nederland.
Zij sturen vanuit Hong Kong, vandaar de lange verzendtijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand ervaringen met wowHD.nl ? Er staat dat na release het 4 tot 10 dagen kan duren, komen die spellen van de fuckin maan ofzo daar? Wel lekker cheap maar ik wil wel een spel hebben vrijdag...
jip goede ervaring, lever tijd is alleen wel lang iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand ervaringen met wowHD.nl ? Er staat dat na release het 4 tot 10 dagen kan duren, komen die spellen van de fuckin maan ofzo daar? Wel lekker cheap maar ik wil wel een spel hebben vrijdag...
Ze zullen alles nu wel dubbel zo goed verpakken en het ging niet om Amazon Duitslandquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar Amazon had die PS4's echt debiel verpakt :/ ik zou daar niet zo snel bestellen
Die scoort iedereen toch? 14 dagen PS Plus, toch even bij de Intertoys die 37,50 shit halen. Of kan je ook per maand laten afschrijven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
mijjn eerste ps4 games gescoord, resogun en contrast met psplus
Hoe dan? Ik zie ze op de site nog niet staan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
Ja ik weet nog van niks, heb geen andere console alleen een stel PC's. Heeft dat ding trouwens wireless of alleen UTP ? Ik moet nog gaan bestuderen of er verschillende bundels bestaan, anders pak ik gewoon de duurste mee.quote:
Ook in amsterdam zullen ze uitverkocht zijn doordat stadsmensen ze besteld hebben. Ik vrees dat jij naar de boerendorpe moet om een ps4 te bemachtigen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Waar kan je wel gewoon de winkel instappen en een PS4 doos meepakken op vrijdag ?
Ik heb natuurlijk niet gereserveerd want ik ben geen boer op het platteland die alles laat bezorgen, een echte kerel gaat naar de winkel zelf. En hoe zit dat met dat online gedoe, wat moet je daarvoor kopen of beabonneren ?
Die heeft iedereen, mits PS Plus. Maar goed, wie er geen PS Plus heeft moet er maar snel aan, beste deals ooit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
Dit heb je al eens eerder gevraagd, op dezelfde boerse toon volgens mijquote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Waar kan je wel gewoon de winkel instappen en een PS4 doos meepakken op vrijdag ?
Ik heb natuurlijk niet gereserveerd want ik ben geen boer op het platteland die alles laat bezorgen, een echte kerel gaat naar de winkel zelf. En hoe zit dat met dat online gedoe, wat moet je daarvoor kopen of beabonneren ?
Let wel op, die 14 dagen Plus kun je alleen registreren met een geldige creditcard.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die scoort iedereen toch? 14 dagen PS Plus
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Let wel op, die 14 dagen Plus kun je alleen registreren met een geldige creditcard.
Zeer jammer iddquote:Op woensdag 27 november 2013 07:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?
Maak een virtuele aan dan!quote:Op woensdag 27 november 2013 07:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?
Heb ik al maar gebruik hem eigenlijk nooit en ik snap het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |