ze informeren de klanten iig goed...kan je van MM online niet zeggen, daar moet je zelf achter de info aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
"Raak niet in (Dual)Shock"
Geniaal
Je krijgt een sms als je hem kan ophalen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ze informeren de klanten iig goed...kan je van MM online niet zeggen, daar moet je zelf achter de info aan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even een screencap omdat ik als een gek zit te DUALSHOCKEN hier whehehhe
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef videonatic het volgende:
Krijgen preorders hem donderdag al?
Waarom zou dat zijn? Staat toch overduidelijk in het mailtje dat je het vrijdag krijgt (tenminste, bol.com).quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef videonatic het volgende:
Krijgen preorders hem donderdag al?
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn? Staat toch overduidelijk in het mailtje dat je het vrijdag krijgt (tenminste, bol.com).
Nou ja, als ie eerder komt is het toch alleen maar mooi? PSN Store is sinds gisteren online, dus je kunt de PSN Plus games ook al downloaden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:25 schreef videonatic het volgende:
[..]
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef HostiHawaii het volgende:
PS3 verkocht voor 150, nier op de zwarte markt voor 300. Net genoeg voor een PS4 + game.
Kan een mens leven op 1 long? Want dan bestel ik meteen nog een Dualshock 4 en extra games erbij.
Heb geen mail gehad van bol, fmlquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even een screencap omdat ik als een gek zit te DUALSHOCKEN hier whehehhe
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb geen mail gehad van bol, fml.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb geen mail gehad van bol, fml.
Haha ik ook, gewoon vrijdag alle winkels af gaan, brn ik even blij dat ik vrij ben van schoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nu verwachte ik ook geen mail, aangezien ik hem pas 3 weken geleden besteld heb
Zou je er daar 200 dollar voor moeten betalen per game?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef VulpX het volgende:
Dit is door Playstation Brazilië getweet:
[ afbeelding ]
Nieuwe Crash game wordt wel steeds aannemelijker zo.
Ik ga dat sowieso doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga mijn ps4 misschien donderdag om 23:59 ophalen
Alleen jammer dat je dan lekker lang mag wachten voordat Zavvi je spellen heeft geleverd...quote:Buy a PlayStation 4 DualShock Controller, 2 selected Games and get a 1 year PlayStation Plus Card for £24.99. Add all of the products to the basket and the discount will be applied automatically.
Jij hebt hem echt al in je mail gehad? Op de site van BS zie ik wel al een track trace, maar nog niet in de mail.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:25 schreef videonatic het volgende:
[..]
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |