Toen wel, nu geen ideequote:
Pics van zijn zusje zekerquote:
Mijn moeder 19quote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder was 18 toen ik geboren werd.
Ik heb wel een foto geloof ikquote:
Ik was 18 toen mijn moeder geboren werd.quote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
andere tijdquote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, integenstelling tot de jouwe heeft mijn moeder in elk geval geen adamsappel.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
andere tijd
zwart-wit tv, paard en wagen en zulks
Ja ach, mijn schoonzusje was 24 en ook erg pauper. Leeftijd zeg niet heel veelquote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
18 is randje. De mensen die ik ken die jonger zijn met kinderen zijn over het algemeen erg pauper.
hey joh doe eens normaalquote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, integenstelling tot de jouwe heeft mijn moeder in elk geval geen adamsappel.
Wel een hele zwakke comeback dit. Het is maar goed dat je je niet mocht bemoeien met het stukje creativiteit in de ludieke presentatie.quote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, integenstelling tot de jouwe heeft mijn moeder in elk geval geen adamsappel.
Dat is ook wel aan je hoofd te zien ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Konijn.quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een hele zwakke comeback dit. Het is maar goed dat je je niet mocht bemoeien met het stukje creativiteit in de ludieke presentatie.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook wel aan je hoofd te zien ja.
Oh, er was iets grappigs aan die opmerking... Ik zal hem nog eens lezen en zien of ik het kan vinden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Sorry Don, dit was een grapje dat ik niet kon laten.
Boeie..quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van konijn, ik moet dan denken aan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |