Is dat een schande ofzo? Die ouders hebben twee keuzes: of dokken en bidden dat hun dochter ooit de juiste mentaliteit krijgt of accepteren dat hun dochter over een aantal jaartjes op de straat zwerft.quote:
Maar nu krijg je alles van je ouders. Je moet toch een beetje leren zelfstandig te zijn, je bent al 21quote:
Thanksquote:Op maandag 25 november 2013 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snap ik. Mooie lippen en witte tanden heb je (srs), maar ze hebben er wel een rommeltje van gemaakt. Ben benieuwd wat een tandarts hier zelf van zegt.
Volgens mij is ze veel te verwend. Als je niet eens werkt en alles maar van je ouders krijgt toegeschoven. Ze mogen best wel wat strenger zijn en bijvoorbeeld zeggen dat als ze een nieuwe jas wil of iets dergelijks ze daar zelf voor moet gaan werken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is dat een schande ofzo? Die ouders hebben twee keuzes: of dokken en bidden dat hun dochter ooit de juiste mentaliteit krijgt of accepteren dat hun dochter over een aantal jaartjes op de straat zwerft.
Daar is het na 21 jaar al te laat voor. Opvoeden heeft in de jonge jaren nog nut.quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij is ze veel te verwend. Als je niet eens werkt en alles maar van je ouders krijgt toegeschoven. Ze mogen best wel wat strenger zijn en bijvoorbeeld zeggen dat als ze een nieuwe jas wil of iets dergelijks ze daar zelf voor moet gaan werken.
Ik denk wel dat ik ga afvallen ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:11 schreef remievandezande het volgende:
Zeg Meloewa?
Kan je door deze beugel nu minder goed een frietje kapsalon eten?
Ja maar ze kunnen dus wel gewoon de opleiding vergoeden waar de overheid dat niet meer doet op een gegeven moment. Ik heb ook voor mijn eigen zuipvakanties moeten werken (alhoewel voor m'n examen kreeg ik die grotendeels cadeauquote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij is ze veel te verwend. Als je niet eens werkt en alles maar van je ouders krijgt toegeschoven. Ze mogen best wel wat strenger zijn en bijvoorbeeld zeggen dat als ze een nieuwe jas wil of iets dergelijks ze daar zelf voor moet gaan werken.
Oh dan is het een terechte klachtquote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik ga afvallen ja.
Ze zeggen dat je ook geen kauwegigum mag eten.... DUS WEL GEDAAN. #swekkquote:Op maandag 25 november 2013 15:11 schreef remievandezande het volgende:
Zeg Meloewa?
Kan je door deze beugel nu minder goed een frietje kapsalon eten?
Ja dat is waar, het heeft nu niet zoveel zin meer.quote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar is het na 21 jaar al te laat voor. Opvoeden heeft in de jonge jaren nog nut.
Waarom zou je 2x een beugel willen? Het hoort na de 1e keer gewoon recht te zitten nadat je dat draad achter je tanden hebt gehad..quote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef vera166 het volgende:
Omg maak me niet bang ik wil ook opnieuw een beugel
jij had ook een overbeet he ?quote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef vera166 het volgende:
Omg maak me niet bang ik wil ook opnieuw een beugel
En geen drop maar dat doe ik ook alleen blijft kauwgom wel soms zitten #badboy #swekquote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je ook geen kauwegigum mag eten.... DUS WEL GEDAAN. #swekk
Dit idd.quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Waarom zou je 2x een beugel willen? Het hoort na de 1e keer gewoon recht te zitten nadat je dat draad achter je tanden hebt gehad..
Als jij serieus bent met je opleiding en je ouders betalen dat dan kan ik dat begrijpen, als je 1 of 2x de verkeerde studie kiest ook, maar Meloewa is al iets van 6x van opleiding veranderd. Als ouder zijnde moet je op een gegeven moment ook een grens trekken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen dus wel gewoon de opleiding vergoeden waar de overheid dat niet meer doet op een gegeven moment. Ik heb ook voor mijn eigen zuipvakanties moeten werken (alhoewel voor m'n examen kreeg ik die grotendeels cadeau), maar als ik iets nodig heb voor m'n studie of kamer krijg ik het gewoon. Lijkt me de beste aanpak als ouders.
Misschien probeert hun tandarts hun een beugel aan te praten. Heb ik ook een keer gehad dat zo'n ortopeed in opleiding mij een beugel probeerde aan te praten.quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Waarom zou je 2x een beugel willen? Het hoort na de 1e keer gewoon recht te zitten nadat je dat draad achter je tanden hebt gehad..
Kaken zijn pas volgroeid als je uit de pubertijd bent!quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vieze hyenaquote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Misschien probeert hun tandarts hun een beugel aan te praten. Heb ik ook een keer gehad dat zo'n ortopeed in opleiding mij een beugel probeerde aan te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |