Het is supermakkelijk! (alleen die nekboord moet ik dus even op puzzelen mbv mijn moeder)quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:34 schreef -Spring het volgende:
Jouw draken zijn ook wel ontzettend cool, Be! De staart is heel gaaf ook iid!
mooi, asy! Voor zulke dingen zou ik graag willen kunnen breien. Is het de tweed?
+1!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef Mineola het volgende:
Superleuk burdie! Die naamslingerIk zou dat zó bestellen!
6 maanden speling (2+ voor 1,5 jarige) is ook wel erg krap.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:17 schreef ohnee het volgende:
Nederlanders zijn toch de grootste mensen ter wereld? kleding uit Spanje wat mn schoonouders expres al groter hadden gekocht (2+ jaar) past mn dame van nog geen 1,5 al bijna niet meer. En die is toch niet overdreven groot ofzo.
Wel toffe trui. En ach, nu kunnen beide kinders er van genieten ^^ (had zelf vroeger een hekel aan zelfgebreide kriebeltruien. brrr. Hopelijk hebben ze tegenwoordig minder kriebelige wol)
Burdie wat een toffe zelfgemaakte decoraties!! <3
Harry heeft nog niet geklaagd over kriebelig. Als hij dat wel gaat doen, doe ik er een shirtje met lange mouwen onder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:17 schreef ohnee het volgende:
Nederlanders zijn toch de grootste mensen ter wereld? kleding uit Spanje wat mn schoonouders expres al groter hadden gekocht (2+ jaar) past mn dame van nog geen 1,5 al bijna niet meer. En die is toch niet overdreven groot ofzo.
Wel toffe trui. En ach, nu kunnen beide kinders er van genieten ^^ (had zelf vroeger een hekel aan zelfgebreide kriebeltruien. brrr. Hopelijk hebben ze tegenwoordig minder kriebelige wol)
Burdie wat een toffe zelfgemaakte decoraties!! <3
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Fee-nix het volgende:
Deze al gezien? Ik lag dubbel!![]()
Gelukkig zijn de projectjes hier veel geslaagder.
briljant!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
In het kader van beter goed gejat... Deze kwam van de week langs op facebook en ik vond hem zo tof dat ik hem nagemaakt heb:
[ afbeelding ]
Hier heb ik het idee vandaan.
goed gelukt zeg!quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef Asyniur het volgende:
Eigenlijk was het bedoeld voor de jongste, maar de Franse 2-jarigen zijn blijkbaar wat groter (of mijn 4-jarige is wat aan de kleine kant)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach wij doen er hier niet aan papa krijgt de knusel die bij de gastouder is gemaakt en opa en oma vinden de knutsels geweldig dus tja of ik koop iets of Jan maakt ietsquote:
Wat een leuke tips!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
Superleuk Becky!!
En idd, dan kun je dat ook echt hoor![]()
En kijk anders eens naar deze boeken, daar staan veel patronen en stap-voor-stap uitlegdingen bijveel van die patronen kun je jaren mee vooruit.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rs/9200000009897367/
http://www.bol.com/nl/p/zo-geknipt/9200000011500474/
http://www.bol.com/nl/p/homemade-mini-couture/9200000009855968/
Ik heb ze hier ook staan, je kunt ze eventueel ook van mij lenen anders. Ik moet deze zomer toch nog stage lopen dus heb geen tijd ze te gebruiken
oei euhm. in allebei staan patronen voor jongens maar ik heb ze ff niet zo vers op mn netvliesquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wat een leuke tips!Welk van deze boeken vind jij het leukst voor een/mijn jongen?
Nee gek, doe geen moeite! Dan kijk ik zelf wel even op bol naar de inkijkexemplaren!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
oei euhm. in allebei staan patronen voor jongens maar ik heb ze ff niet zo vers op mn netvliesik kijk alleen naar de meidenpatronen xD
wacht ik schiet wat plaatjes, kun je zelf kijken
ik vind het ook wel wat voor jou die patroontjes, t heeft een beetje een retro-inslagquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:52 schreef mefke79 het volgende:
Ah, Mignonne, thanks, dan ga ik daar eens in kijken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:57 schreef mefke79 het volgende:
Die short! Echt ideaal voor mijn smalle-kontloze-kleuter. Thanks!
thanx!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wat schattig zeg!
En als je dit kan onder begeleiding dan kan je echt volgens mij wel een eenvoudige overgooier maken hoor!
thanx ik ga ze vanavond eens bekijken, die Home made mini couture is volgens mij wel tof. Lenen hoeft niet hoor, ik wil ze gewoon zelf hebben hebben hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
Superleuk Becky!!
En idd, dan kun je dat ook echt hoor![]()
En kijk anders eens naar deze boeken, daar staan veel patronen en stap-voor-stap uitlegdingen bijveel van die patronen kun je jaren mee vooruit.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rs/9200000009897367/
http://www.bol.com/nl/p/zo-geknipt/9200000011500474/
http://www.bol.com/nl/p/homemade-mini-couture/9200000009855968/
Ik heb ze hier ook staan, je kunt ze eventueel ook van mij lenen anders. Ik moet deze zomer toch nog stage lopen dus heb geen tijd ze te gebruiken
Ik heb de machine van de Lidl gekocht toen de mijne vorig jaar de geest gaf en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Prima machine, veel functies en hij kan ook best een dik pak stof aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
thanx!
Dat lukt wel maar ik heb niet zo'n geweldige naaimachine (waarvan ook nog eens een knop stuk is). Ik moet eens kijken naar iets nieuws, tips anyone?
hahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef Gulara het volgende:
Die tweede foto kan zo in de vogue! Wat een sfeerplaatje zeg.![]()
ik wil ook wel zo'n rok![]()
+1!! (op allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef Gulara het volgende:
Die tweede foto kan zo in de vogue! Wat een sfeerplaatje zeg.![]()
ik wil ook wel zo'n rok![]()
Patroon?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:16 schreef Gulara het volgende:
Oh LB wat een leukerd!Toch niet zo forgotten die naaiskills.
Mignonne zijn het oudste en jongste op de foto's of alleen jongste?
Ik heb bedacht dat ik ook maar eens creatief moet gaan doen en een paar harembroekjes voor m'n kind moet maken. Ik vond een redelijk foolproof beschrijving. Dus hopelijk kan ik m'n naaiskills upgraden van 'een knoop aannaaien' naar dit.
Same here! Ik ben al plannen aan het bedenken voor onderweg op vakantie. We hebben zo'n standaard autostoelding, maar die gebruiken ze eigenlijk niet echt en zoiets zou zeker voor Oscar met zijn auto-obsessie ideaal zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef trui het volgende:
wat leuk, laziness! dat autotasje vind ik 'n briljant idee.
Ja ik wil voor O. nu zoiets maken. Spelen en opbergen tegelijk. Heel handig in een restaurant ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Same here! Ik ben al plannen aan het bedenken voor onderweg op vakantie. We hebben zo'n standaard autostoelding, maar die gebruiken ze eigenlijk niet echt en zoiets zou zeker voor Oscar met zijn auto-obsessie ideaal zijn.
Maar dan een groter formaat die hij dan op kan rollen als we hem uit de auto halen en dan de bandjes gebruiken om hem dicht te strikken ofzo.
*verder denkt...
Al een paar jaar geleden van dekkersstoffen.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ook leuke appeltjesstof trouwens, waar heb je die vandaan?
Ah, dankje! Weer een site om op te slaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Al een paar jaar geleden van dekkersstoffen.nl
Deze hebben ze niet meer maar wel andere appeltjes weer.
Oh ja, die zijn leuk! Maar dan doe ik dat mss op de achterkant en dan de vakjes aan de voorkant. Dan kan het rij-vlak wat groter zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik wil voor O. nu zoiets maken. Spelen en opbergen tegelijk. Heel handig in een restaurant ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een pdf o.i.d van een jumpsuit patroonquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:12 schreef Burdie het volgende:
Ik wil binnenkort een romper/jumpsuit-achtig pakje gaan naaien voor Kuiken. Iemand nog tips om op te letten of leuke patronen?
En heeft iemand hier ervaring met het zelf maken van een Waldorf-pop/zonnekindpop?
Noh! Die moet ik ook hebben.. Toch maar eens mn skills verbeteren zodat als J ouder is hij ook zo iets tof heeft! Hoe kom je toch op zulke ideeen, pinterest? Of heb je een enorm creatief brein!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik wil voor O. nu zoiets maken. Spelen en opbergen tegelijk. Heel handig in een restaurant ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |