quote:Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Die stof van dat jurkje... is dat IKEA gordijnstof? Ik ken het ergens van..
quote:
Wat een leuk resultaat al zegquote:Op maandag 25 november 2013 11:24 schreef Burdie het volgende:
Oh, mijn foto is wel erg bewogen zie ik nu.
Geeft niet, de lamp is toch nog niet af, betere foto's volgen dus nog.
Ik heb hem in maatje 104 gemaakt, en hij is echt nog zeer aan de grote kant. Die van jou is ook gaaf geworden!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:07 schreef laziness het volgende:
Leuk Laiv! Vooral juist een witte rits bij dat geel.
Ik heb 'm ookPatroon valt bepaalt niet klein trouwens. Dit is maat 98.
[ link | afbeelding ]
Geen idee hou groot die van jou nu is maar O. is 102cm en het zit in de breedte ook flink ruim. Als ik er genoeg verstand van had zou ik hem in zijn geheel wat aanpassen bij een volgende keer.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb hem in maatje 104 gemaakt, en hij is echt nog zeer aan de grote kant. Die van jou is ook gaaf geworden!
dankjewelquote:Op maandag 2 december 2013 04:08 schreef martine1984 het volgende:
Migonne wat mooi! Vind jou altijd zo crea bea. Dat mutsje is die gehaakt? Wil zo'n soort muts maken voor mn zoontje. Lijkt me erg fijn voor hem in de draagdoek. Waar heb je het patroon vandaan?
Gelukkig zijn we hier wel heel lief. Moeten we je helpen afdalen of vind je zelf de weg terug? Al ben je ook van harte welkom hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 04:22 schreef Poolbal het volgende:
ik ben in het verkeerde deel van Fok beland...
Helaas, zit alleen in Grunn, maar wat een leuke website zeg!quote:Op maandag 2 december 2013 08:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier wel heel lief. Moeten we je helpen afdalen of vind je zelf de weg terug? Al ben je ook van harte welkom hoor.
Wat leuk allemaal Mignonne. Ik weet niet of die winkel bij jou ook zit maar in Groningen zit Søstrene Grene en die verkopen echt leuke koffertjes. Voor wéhnêg ook nog.
Nee, die zit alleen in Groningen! Maar inderdaad erg leuke koffertjes daar. Ik heb er vorige week nog mee in mijn handen gestaan, ondertussen peinzend over een eventuele bestemming. Maar die kon ik helaas niet 1-2-3 verzinnen, dus ik heb dat niet gekocht. Wel nog wat andere dingen natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 08:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier wel heel lief. Moeten we je helpen afdalen of vind je zelf de weg terug? Al ben je ook van harte welkom hoor.
Wat leuk allemaal Mignonne. Ik weet niet of die winkel bij jou ook zit maar in Groningen zit Søstrene Grene en die verkopen echt leuke koffertjes. Voor wéhnêg ook nog.
Erg is dat hè.quote:Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee, die zit alleen in Groningen! Maar inderdaad erg leuke koffertjes daar. Ik heb er vorige week nog mee in mijn handen gestaan, ondertussen peinzend over een eventuele bestemming. Maar die kon ik helaas niet 1-2-3 verzinnen, dus ik heb dat niet gekocht. Wel nog wat andere dingen natuurlijkwant het is net Ikea, je kunt er niet in- en uitlopen zonder iets te kopen.
Die slofjesquote:Op zondag 8 december 2013 09:43 schreef Dot. het volgende:
Singer is de laatste jaren schijnbaar niet meer zo goed als vroeger. Heb je geen naaiwinkel bij je in de buurt? Die hebben vaak ook gereviseerde staan voor een mooie prijs![]()
Ik heb slofjes gemaakt voor Arie van een bolletje MerinoEr komen nog sierknoopjes op en klittenband, maar die moet ik nog halen. Hopelijk heb ik nog genoeg over om ook een mutsje te maken, want ik had de laatste bol in de winkel...
[ link | afbeelding ]
Ik ga ze ook gewoon bij mijn jongen aantrekkenquote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die slofjes![]()
Nu wil ik een meisje en zulke slofjes, te zoet en lievig en alles!!
http://www.craftsy.com/pa(...)titch-booties-baby/5quote:Op zondag 8 december 2013 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Heb je ook gelijk in trouwens. Ik wacht nu al met smart op de foto's! (en heb je voor mij een linkje waar het patroon te bestellen is? Kan ik oma voorbereiden wat er verwacht wordt)
wat leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aangezien alles uitgepakt is kom ik nog even mijn rammelaartje voor T_A_P's nieuwe mini showen:
[ link | afbeelding ]
Mijn borduurskills kunnen nog wat oefening gebruiken
Edit: en nu photobucket wel mee wil werken ook nog maar een stukje van de sjaal:
[ link | afbeelding ]
Yup, van hele toffe zachte merinowol.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:24 schreef trui het volgende:
leuke rammelaar, ophelia! en is dat de Queen Anne Lace scarf? mooi!
De eerste twee rondjes heb ik een keer of drie uitgehaald voor het kwartje viel, maar eigenlijk valt het heel erg mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
wat leuk![]()
En de sjaalen het patroon lijkt wel hogere wiskunde
Euhm...laat ik zo zeggen dat ik het oorspronkelijk anders gepland had. Maar die combi was te dik en eigenlijk is dit ook veel leuker. Geluk bij een ongelukquote:Op zondag 22 december 2013 11:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Theeleuter, leuk zeg! Ook de stof als biesbandje bij de bovenkant.
nu wil ik ook een dochterquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
lekker warm Spring!
Ik heb een jurkje gemaakt, en ben er helemaal weg van!
[ afbeelding ]
Erg mooi!!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
lekker warm Spring!
[ afbeelding ]
Och... *smelt*quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
lekker warm Spring!
[ afbeelding ]
Daar kun je terecht trots op zijn! Mooi hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
lekker warm Spring!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |