leuk!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef -Spring het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, Lot. Wel een leuk idee!
Ik heb vandaag deze voor de kleinzoon van onze buren gemaakt:
[ afbeelding ]
Met zo'n "parelpen" of 3-verf kan je dikke lijnen maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef Lijnloos het volgende:
Flock op flock schijnt wel te kunnen ja, maar zwarte lijntjes lijken me een hele grote uitdaging. Misschien kun je dat beter met zon textielstift doen. Weet alleen niet hoe uitwasbaar dat is en hoelang het dus mooi blijft.
wat ontzettend leuk! is daar een patroon van? (niet dat ik kan hakenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef -Spring het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, Lot. Wel een leuk idee!
Ik heb vandaag deze voor de kleinzoon van onze buren gemaakt:
[ afbeelding ]
Edit: en L wilde er ook één:
[ afbeelding ]
Ohwwwwwwwwwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben ook eens crea bezig geweest
ja maar ik wil van die leuke beestjes haken en dat kan ik nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:00 schreef trui het volgende:
jij kunt toch prima haken? ik herinner me die omhaakte poef van je!
wat schuift het ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwwwwwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat vind ik die mooi.
Verkoop je ze niet![]()
![]()
tuurlijk wel joh. vasten kunnen is genoeg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar ik wil van die leuke beestjes haken en dat kan ik niet
ah joh, je kan het makkelijk zelf. het is best simpel als het pakketje kloptquote:Op maandag 4 november 2013 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat gaat helaas nogal in de papieren lopenmet al dat handwerk...
Zo'n rijstpapieren lamp van de Xenos(?) als basis gebruiken en daar omheen werken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:56 schreef Burdie het volgende:
Vraagje! Ik heb een super leuke lamp gezien, voor veelsteduur.
Volgens mij is 'ie gemakkelijk zelf te maken, op het metalen 'frame' na.
Hebben jullie enig idee hoe ik zo'n 'frame' zou kunnen maken?
Het gaat om deze lamp:
[ afbeelding ]
Ben ik, maar ik was het nog niet tegen gekomen. Ik ga kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef laziness het volgende:
Tijd om lid te worden van de ebay groep op fb
Wat zoek je? Ik heb hier nog een shitload liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop kraaltjes kunt kopen? Liefst online.
NOu dat is beter dan 85 euro. Laat je ook het resultaat zien??? Ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Burdie het volgende:
Kijk nou wat we vanavond voor ¤7,99 tegen kwamen bij de IKEA![]()
[ link | afbeelding ]
Precies wat we zochten.
Roze, wit en blauw, ik wil ze gebruiken om twee naamslingers mee te maken (de letters van vilt heb ik al af).quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef danic het volgende:
Wat zoek je? Ik heb hier nog een shitload liggen.
Absoluut!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
NOu dat is beter dan 85 euro. Laat je ook het resultaat zien??? Ik ben heel benieuwd.
http://www.ebay.nl/itm/Qu(...)tem564f8281fa&_uhb=1quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Burdie het volgende:
Roze, wit en blauw, ik wil ze gebruiken om twee naamslingers mee te maken (de letters van vilt heb ik al af).
Gaan ze jou ook verslaafd maken?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben ik, maar ik was het nog niet tegen gekomen. Ik ga kijken!
Hieveel mm?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Burdie het volgende:
Gaaf, Becky! Leuke stofjes ook.
[..]
Roze, wit en blauw, ik wil ze gebruiken om twee naamslingers mee te maken (de letters van vilt heb ik al af).
Leukquote:
Ja hier nog éénquote:Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef Hilzillah het volgende:
Burdy wat gaaf!!! Is dat dan ook écht een lamp? En de stof van de ballon? iets brand veilig of kan dat geen kwaad?
Ik ben er helemaal verliefd op
Pakketje?quote:Op maandag 4 november 2013 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah joh, je kan het makkelijk zelf. het is best simpel als het pakketje klopt(helaas is dat meestal het geval. ik word steeds handiger in improviseren
)
nee joh, het is een standaardpakket dat je bij action kan kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:18 schreef trui het volgende:
Ik dacht ook dat je ze zelf samengesteld had.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef Burdie het volgende:
Mijn eerste babybreisel, een dekentje.
Ik denk erover er nog iets van een rand omheen te maken, maar moet even googlen hoe je dat doet.
[ afbeelding ]
Ik had het al eerder gezegd maar wat een superleuk shirtje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef Lijnloos het volgende:
Dat keukentje!en
en
Wauw wat tof!!!
Spring, je bunny is leuk geworden hoor.
L'tiekje, wat een leuk pakje zo.
Ik ben vandaag ook weer effe aan de flock geweest. Morgen bij vrienden op bezoek en zien de baby voor het eerst (9 maanden) dus nog een beetje kraamkadootje:
[ afbeelding ]
En hij krijgt nog een giraf, die had ik al wel heel lang af...
Ik heb dit keer ook voor het eerst met mijn uberscherpe fijne mesje gewerkt... Da's wel echt ideaal! (en pijnlijk scherp)
Thanks! Het mesje heb ik bij pipoos vandaan... ik kan alleen op dit moment geen linkje vindenquote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ik had het al eerder gezegd maar wat een superleuk shirtje.
Wat ik mij afvraag, wat voor een mesje gebruik jij hiervoor. Momenteel knip ik alles met een heel scherp nagelschaartje maar wil voor de sint ook zo'n handig mesje vragen.
Martine wat leuk geworden en wat knap voor een eerste projectje
Is het mesje zelf heel puntig zoals deze https://www.pipooswebstore.com/detail.asp?cat=D4&subcat=D75&id=67807 of juist rond. Sorry voor het gespam maar ik heb geen idee wat fijn is qua soort mesje om het flock mee te snijden.quote:Op maandag 18 november 2013 08:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Thanks! Het mesje heb ik bij pipoos vandaan... ik kan alleen op dit moment geen linkje vinden
Ikea kussensloopstof.quote:
Work in progressquote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
NOu dat is beter dan 85 euro. Laat je ook het resultaat zien??? Ik ben heel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |