Ik heb hem laten maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens zelf een Mei-Tai gemaakt? Ik ben op zoek naar ervaringen, heb net een patroon gevonden en wil het wellicht eens gaan uitproberen.
Ja, meerdere malen zelfs. Ik heb er eentje gemaakt van heel dunne stof voor de zomer. Eigenlijk was de stof net te dun merkte ik later.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens zelf een Mei-Tai gemaakt? Ik ben op zoek naar ervaringen, heb net een patroon gevonden en wil het wellicht eens gaan uitproberen.
Jemig, Anne-Claire Petit is er niks bij! Mooi!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef -Spring het volgende:
Wat ontzettend gaaf, Zoe! Daar heeft ze vast veel plezier van.
En naaiwerk vind ik zo leuk. Pakje is lief ook!
Ik heb op vakantie een preuts knien gemaakt. Op de terugreis heb ik r af gemaakt.
[ afbeelding ]
Kijk eens in het haaktopic. Via Trui's postgeschiedenis ben je er zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jemig, Anne-Claire Petit is er niks bij! Mooi!!!!
Jij hebt toch recent leren haken? Hoe/via wat/waar, als ik vragen mag? Ik wil dat ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |