abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137981770

Maudie zit vooraan. Ze heeft op haar linker oor een klein ruw (donker) plekje en daar zal ze waarschijnlijk mee moeten leren leven. Bijoux (links, wit) blijft poetsen. (Zolang het geen open wond is vind ik het prima) zoe zit achter maudie (iets donkerder grijs met nog altijd een beetje gehavende vacht)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_137983089
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:21 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Moppie? Moppie :(

Moppie bevalt het behang niet. (Mijn ook niet, maar dat is een ander verhaal ;) )

[ afbeelding ]

Hier kwam moppie uit de kast O~)
Whehehe :D Maar ook de foto met de 3 O+ Nu dolfje er nog bij hoor, daar is het ooit mee begonnen, dit topic.
pi_137983814
Dolf heeft de afgelopen dagen een:" ik kom niet onder mijn doos uit periode" Het is maudie gelukt om een paar keer ongezien haar villa binnen te dringen. En daar lijkt ze een beetje beledigd door.

Moppie heeft ontdekt dat je via de deur op het kastje er naast kunt komen, dan via de box met zand door kunt klimmen tot je op het dak van de villa bent en dan via de open deur van dolf weer naar binnen kunt. (Ik heb dan ook een sterk vermoeden dat maudie bij een speciale eenheid van spionnen heeft gewerkt, na ontdekking moest ze vluchten en omdat er geen budget voor withness protection was is ze onder valse voorwendselen de opvang in gegaan en heeft een andere identiteit aangenomen)

Maar dolfje draait wel weer bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 20-03-2014 22:57:27 ]
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:02:33 #229
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138021280
:D Misschien kan Dolfje in opleiding bij Maudie. Heb je straks 2 superslimme ontsnap-chins :D
pi_138031515

Zoiets bedoel je?
pi_138050818
Wat een leuk topic zeg! Net even helemaal teruggelezen O+

Maar wacht...

quote:
17s.gif Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben vrijwilliger in het knaagdierencentrum in Heiloo...
Ken je toevallig de ratjes Joshi (naakt) en Piep (huski en notoire bijter >:) ) ook nog? Vorig jaar in april in Heiloo opgehaald. Wil even laten weten dat ze zich beiden nog prima vermaken in hun nieuwe huisje!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138051607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef mjan het volgende:

Maar wacht...

[..]

Ken je toevallig de ratjes Joshi (naakt) en Piep (huski en notoire bijter >:) ) ook nog? Vorig jaar in april in Heiloo opgehaald. Wil even laten weten dat ze zich beiden nog prima vermaken in hun nieuwe huisje!
Piep,was dat niet degene die ook Joshi heel erg verdedigde? En joshi die ingesmeerd moest worden, wat niet kon met babyolie? :D

Maudie :D Hahaha
pi_138058620
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef mjan het volgende:

Maar wacht...

[..]

Ohh wat leuk. Foto van de ratjes graag O+
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2014 @ 16:18:16 #234
137949 Disana
pi_138120739
O+ Heb de pagina meteen geliked.
  maandag 24 maart 2014 @ 17:57:04 #236
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138122194
Nog mensen die chin's zoeken hier? Heb er zelf 4 zitten (2 jaar geleden zelf eens opgevangen van een koppel die destijds in dezelfde situatie zaten als waar ons in gaan bevinden), maar er gaat voor ons een heel drukke periode aankomen omwille van een zwangerschap én een nieuwbouw woning die we gaan opzetten. Daar gaat een tussenwoning bij komen waarbij we de ruimte gewoonweg niet gaan hebben om de chins te houden, dus ik ben nog opzoek naar een goed tehuis voor ze. Ik steek ze liever niet in een dierenopvang :@
Het betreft een gezinnetje: pap, mams dochter en zoon. Beide mannetjes zijn geholpen btw :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_138123506
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog mensen die chin's zoeken hier? Heb er zelf 4 zitten (2 jaar geleden zelf eens opgevangen van een koppel die destijds in dezelfde situatie zaten als waar ons in gaan bevinden), maar er gaat voor ons een heel drukke periode aankomen omwille van een zwangerschap én een nieuwbouw woning die we gaan opzetten. Daar gaat een tussenwoning bij komen waarbij we de ruimte gewoonweg niet gaan hebben om de chins te houden, dus ik ben nog opzoek naar een goed tehuis voor ze. Ik steek ze liever niet in een dierenopvang :@
Het betreft een gezinnetje: pap, mams dochter en zoon. Beide mannetjes zijn geholpen btw :P
Heb je een foto? Hebben ze een eigen woning die mee verhuisd? Vraag je er geld voor?
  maandag 24 maart 2014 @ 19:26:27 #238
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138126721
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:21 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Heb je een foto? Hebben ze een eigen woning die mee verhuisd? Vraag je er geld voor?
Ja ze hebben een eigen woning, ''omgebouwde'' volière (92cm breed, 130 hoog, 61cm diep). En die gaat gewoon mee met ze :) Alles is volledig kosteloos, ik heb gewoon graag dat ze ergens goed terecht komen.
En foto ga ik even maken, geef me even.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_138126830
Misschien kunnen we een centraal chinchilla topic openen?
  maandag 24 maart 2014 @ 19:40:34 #240
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138127640

wat een kut foto's heb ik gemaakt }:|
pi_138128119
O+ zijn ze nog mooier als op deze foto? O+ Wat een schatjes. Lijkt me heel speciaal om een gezinnetje te hebben. Ik denk dat er heel veel mensen deze familie een nieuw plekje willen geven.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:51:47 #242
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138128257
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef valentijn101 het volgende:
O+ zijn ze nog mooier als op deze foto? O+ Wat een schatjes. Lijkt me heel speciaal om een gezinnetje te hebben. Ik denk dat er heel veel mensen deze familie een nieuw plekje willen geven.
Hun vachtje blinkt een pak mooier als je op de foto's kunt krijgen natuurlijk ;)
En is het zo speciaal dat je dat plekje hebt :P
pi_138128546
Ik zou ze heel graag hebben maar ik ben bang dat het mijn hubbie dan iets te veel gaat worden. En of de andere 4 dames daar blij mee gaan zijn?
Maar zodra ik de lotto win ga ik een groot chinchilla landschap compleet met rotsen bouwen dat groot genoeg is voor 400 chinchilla s. (Soort Burgers Bush maar dan voor chins)
Ik kan je nu dus nog even niet helpen maar sinds de nieuwe chintopics hier op Fok! Raken er steeds meer mensen gecharmeerd van deze beestjes en het zou me niet verbazen als er nu iemand aan het mee lezen is en de hoek van de kamer aan het opmeten is. ;)
pi_138128798
Dat hok lijkt zo klein voor vier van die chins of laat je ze er telkens uit? Ze zien er wel lief uit *;
  maandag 24 maart 2014 @ 20:05:53 #245
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138129104
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat hok lijkt zo klein voor vier van die chins of laat je ze er telkens uit? Ze zien er wel lief uit *;
Ze komen er af en toe wel eens uit, al is de laatste keer ook alweer een tijdje geleden moet ik heel eerlijk bekennen. We zijn de laatste paar maanden veel uit huis geweest, en aangezien ik ze liever niet los laat lopen als we er niet zijn ;)
En op dit moment gaat dat ook heel lastig, mijn vrouw heeft ontzettend veel last van de zwangerschap (oa. bekkeninstabiliteit) . En als zo'n beestje dan eens gekke dingen begint te doen, kan ze daar zo lastig achteraan beginnen te rennen of onder de bank moeten grijpen met haar bolle buikje :{ Maar goed, dat laatste begint off-topic te worden :) En zelf ben ik 't 's avonds en weekenden ook druk in de weer om ons huidige huis verkoop klaar te maken.
  maandag 24 maart 2014 @ 20:07:13 #246
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138129176
Ah gos, waar wonen ze??
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 24 maart 2014 @ 20:08:38 #247
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138129256
Belgie, ongeveer 7km over de grens bij Maastricht. Maar ik ben bereid om ze wel naar nieuwe verzorgers te brengen :) Zoals ik al zei, ik zou graag hebben dat ze goed terecht komen, en dan mag het mij zelfs iets kosten in plaats van dat ik er iets voor terug krijg.....

[ Bericht 13% gewijzigd door Sinister-D- op 24-03-2014 20:14:21 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 20:10:13 #248
176471 oh-oh
pi_138129343
Damn, ik woon in Maastricht.
Maar ik heb al zo een villa in de kamer staan voor de vogels, en ik vind 4 wel erg veel.
Mocht het echt nood worden wil ik ze wel voor je opvangen tijdelijk?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 24 maart 2014 @ 20:16:39 #249
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138129658
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Mocht het echt nood worden wil ik ze wel voor je opvangen tijdelijk?
Ik ben bang dat tijdelijk wel eens lang kan gaan zijn, en dan praat ik niet over een aantal weken of maandjes :{
Maar toch bedankt voor het aanbod iig ^O^
  maandag 24 maart 2014 @ 20:18:07 #250
176471 oh-oh
pi_138129732
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ik ben bang dat tijdelijk wel eens lang kan gaan zijn, en dan praat ik niet over een aantal weken of maandjes :{
Maar toch bedankt voor het aanbod iig ^O^
Snap ik, maar keep it in mind!
Ook als het ineens echt echt niet meer gaat en ze met spoed wegmoeten, dat we vanuit hier verder zoeken bv.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')