Whehehequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:21 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Moppie? Moppie![]()
Moppie bevalt het behang niet. (Mijn ook niet, maar dat is een ander verhaal)
[ afbeelding ]
Hier kwam moppie uit de kast![]()
Ken je toevallig de ratjes Joshi (naakt) en Piep (huski en notoire bijterquote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben vrijwilliger in het knaagdierencentrum in Heiloo...
Piep,was dat niet degene die ook Joshi heel erg verdedigde? En joshi die ingesmeerd moest worden, wat niet kon met babyolie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef mjan het volgende:
Wat een leuk topic zeg! Net even helemaal teruggelezen![]()
Maar wacht...
[..]
Ken je toevallig de ratjes Joshi (naakt) en Piep (huski en notoire bijter) ook nog? Vorig jaar in april in Heiloo opgehaald. Wil even laten weten dat ze zich beiden nog prima vermaken in hun nieuwe huisje!
Ohh wat leuk. Foto van de ratjes graagquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef mjan het volgende:
Wat een leuk topic zeg! Net even helemaal teruggelezen![]()
Maar wacht...
[..]
Ken je toevallig de ratjes Joshi (naakt) en Piep (huski en notoire bijter) ook nog? Vorig jaar in april in Heiloo opgehaald. Wil even laten weten dat ze zich beiden nog prima vermaken in hun nieuwe huisje!
Heb je een foto? Hebben ze een eigen woning die mee verhuisd? Vraag je er geld voor?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog mensen die chin's zoeken hier? Heb er zelf 4 zitten (2 jaar geleden zelf eens opgevangen van een koppel die destijds in dezelfde situatie zaten als waar ons in gaan bevinden), maar er gaat voor ons een heel drukke periode aankomen omwille van een zwangerschap én een nieuwbouw woning die we gaan opzetten. Daar gaat een tussenwoning bij komen waarbij we de ruimte gewoonweg niet gaan hebben om de chins te houden, dus ik ben nog opzoek naar een goed tehuis voor ze. Ik steek ze liever niet in een dierenopvang![]()
Het betreft een gezinnetje: pap, mams dochter en zoon. Beide mannetjes zijn geholpen btw
Ja ze hebben een eigen woning, ''omgebouwde'' volière (92cm breed, 130 hoog, 61cm diep). En die gaat gewoon mee met zequote:Op maandag 24 maart 2014 18:21 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Heb je een foto? Hebben ze een eigen woning die mee verhuisd? Vraag je er geld voor?
Hun vachtje blinkt een pak mooier als je op de foto's kunt krijgen natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef valentijn101 het volgende:
zijn ze nog mooier als op deze foto?
Wat een schatjes. Lijkt me heel speciaal om een gezinnetje te hebben. Ik denk dat er heel veel mensen deze familie een nieuw plekje willen geven.
Ze komen er af en toe wel eens uit, al is de laatste keer ook alweer een tijdje geleden moet ik heel eerlijk bekennen. We zijn de laatste paar maanden veel uit huis geweest, en aangezien ik ze liever niet los laat lopen als we er niet zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 20:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat hok lijkt zo klein voor vier van die chins of laat je ze er telkens uit? Ze zien er wel lief uit
Ik ben bang dat tijdelijk wel eens lang kan gaan zijn, en dan praat ik niet over een aantal weken of maandjesquote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Mocht het echt nood worden wil ik ze wel voor je opvangen tijdelijk?
Snap ik, maar keep it in mind!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat tijdelijk wel eens lang kan gaan zijn, en dan praat ik niet over een aantal weken of maandjes
Maar toch bedankt voor het aanbod iig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |