Is een groot verblijf alle verdiepingen zijn met elkaar verbonden. Ze kunnen dus de hele kooi gebruikenquote:Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Tropanzia het volgende:
Mooie villa's, maar wat zit er in de linker 'villa' andere soort knaagdieren??
quote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef valentijn101 het volgende:
Dolfje is in het bezit van een eigen woning met 5 verdiepingen
10 kamers
8 toiletten
1 zandbad en 1zandzwembad.
Ja ik weet dat er geen zanddouche in zit maar zo handig ben ik nou ook weer niet.quote:
Wat?quote:Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef valentijn101 het volgende:
Groot? Ik vind hem eigenlijk nog te klein. Daarom lopen ze regelmatig los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
quote:Op zondag 24 november 2013 23:39 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Wat?![]()
Serieus. Heb er zelfs over gedacht de koelcel er uit te slopen en daar het chinchilla verblijf van te maken maar daar was mijn man het niet helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
Goh, dat snap ik nou niet...quote:Op zondag 24 november 2013 23:47 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Serieus. Heb er zelfs over gedacht de koelcel er uit te slopen en daar het chinchilla verblijf van te maken maar daar was mijn man het niet helemaal mee eens.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:44 schreef Mubassie het volgende:
Kijk, mensen met een hart voor dieren
Deze opvang had ik ook gezien. (Niet naast de deur maar maar oke) hier heb ik geen geschikte chin gezien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:32 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Heb je hier al gekeken? http://www.chinchilla-opvang.nl/ Ligt in de buurt van de grens met Belgie.
En, mooie kooi hoor
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een scheetje die Dolfje en wat een mooi hok! Ik wou dat ik zoiets kon bouwen zeg, voor mijn vogelsIk woon in Maastricht, ik hou mijn ogen en oren voor je open. Maudie is leuk zeg. Vervoer regelen geen optie ? ( ik was zondag in Amsterdam, als ik het had geweten
)
Dat zijn goede argumenten. Helaas worden chin's inderdaad meestal als een paartje weggegeven. Ik hou mijn ogen voor je open!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:56 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Deze opvang had ik ook gezien. (Niet naast de deur maar maar oke) hier heb ik geen geschikte chin gezien.
Een bokje bij dolf lijkt me niet handig.
Er zit een dame alleen in de opvang maar die kan niet samen met andere chins.
De andere dames die er zitten zij gekoppeld. Nu vind ik dat je een koppel nooit uit elkaar mag halen. Ik zou dan een groep van 2 of 3 dames moeten nemen. Op zich geen probleem. De kooi is daar groot genoeg voor. Maar als ik een bekende groep bij dolfje zet ben ik bang dat dolfje misschien door de groep gepest gaat worden. (Dolfje is al ouder dus even duidelijk maken dat ze baas in eigen kooi is zal lastig worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |