Nee, hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hihi als je meeneem omdraait staat er meneem
buh, beetje stronken op de bank. Morgen wel naar school maar yolo tochquote:
na twaalf uur wordt mijn typvaardigheid met de sconde slegterquote:
Ah nice, goed bezig.quote:Op maandag 25 november 2013 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
buh, beetje stronken op de bank. Morgen wel naar school maar yolo toch
pfiew, gelukkig hoef ik niet zo vroerg op. Wt voor wrk doe je ook alweeerquote:Op maandag 25 november 2013 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah nice, goed bezig.Morgen moet ik weer werken, 7:00 m'n bedje weer uit
Maar yolo idd, yolo.
Ik maak websitesquote:Op maandag 25 november 2013 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pfiew, gelukkig hoef ik niet zo vroerg op. Wt voor wrk doe je ook alweeer
wt voor websites doorgaans? Webwinkels oid?quote:
Dr tetten.quote:Op maandag 25 november 2013 01:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Over tt gesproken, waar slaat dat Big op?
hihi dat dacht ik al. Gewoon chocomeljugs dusquote:
JOP.quote:Op maandag 25 november 2013 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hihi dat dacht ik al. Gewoon chocomeljugs dus
als vrouwen daar serieus mee omgaan heb je een topper te pakkenquote:
Gaat wel lekker eigenlijk, niks te klagenquote:
btje stronken op de bank, koet eigenlijk slapen mrja, yolo enzoquote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gaat wel lekker eigenlijk, niks te klagen
Bij jou?
wat is daar uberhaupt leuk aan?quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
Ik ben gewoon zo een halve dag bezig met plaatjes en foto's en gifjes rebloggen voor op m'n Tumblr waar toch geen hond naar kijkt
#stonerbezigheden
moira, jijj hebt ervaring hiermee. Tips?quote:Op maandag 25 november 2013 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wt zijn trouwens leuke bordspelletjes die ik kan doen met een chimeidv zonder in de friendzone te belanden? Ik hb weddenschap verloren en nu moet ik kiezzen
Ow. Ik dacht die zal wel aan het slapen zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n tetten vonden dit niet zo fijn.
kusje erop ?quote:Op maandag 25 november 2013 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n tetten vonden dit niet zo fijn.
Niet roddelen over mn tetten als ik slaap, jaquote:Op maandag 25 november 2013 01:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht die zal wel aan het slapen zijn.![]()
Sorry el beequote:Op maandag 25 november 2013 01:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet roddelen over mn tetten als ik slaap, ja
Ik vergeef je dit keer.quote:
Hu wat? Ik denk het niet?quote:Op maandag 25 november 2013 01:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb je trouwens m'n "poster" gezien, Foppie?
Nja wat ik tot nu toe wel grappig vind is dat ik gewoon een soort samenvattende pagina heb met allerlei gifjes en plaatjes die ik leuk vind.quote:Op maandag 25 november 2013 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat is daar uberhaupt leuk aan?
Keezen. Sowieso.quote:Op maandag 25 november 2013 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moira, jijj hebt ervaring hiermee. Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |