Tofquote:Op maandag 25 november 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil m'n eigen theme maken, ooit
Omgquote:
Ik ook, maar ik wil eigenlijk nietquote:Op maandag 25 november 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet alleen wel eerder gaan slapen deze week, was vorige week echt kapot telkens.
Best awesome, was er nog niet toen ik het wilde leren, dus heb alle courses nog een keer gedaan, gewoon omdat het kanquote:
Ik ook niet.quote:[..]
Ik ook, maar ik wil eigenlijk niet
quote:Op maandag 25 november 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil m'n eigen theme maken, ooit
Die site is zo goed gebouwd omg dit is fun lerenquote:Op maandag 25 november 2013 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Best awesome, was er nog niet toen ik het wilde leren, dus heb alle courses nog een keer gedaan, gewoon omdat het kan
[..]
Ik ook niet.Slapen is tijdverspilling.
En ik ben nooit moe.
Tof hè?quote:Op maandag 25 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die site is zo goed gebouwd omg dit is fun leren![]()
![]()
Ik ookquote:Ik ben in de ochtend alleen moe
Coolquote:Op maandag 25 november 2013 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof hè?![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ookIk ben echt geen ochtendmens.
Leuk opgezet zo ja, dan wordt 't nog leuk om zelfs de naarste code te leren.quote:Op maandag 25 november 2013 00:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oeh! ze hebben Python tegenwoordig.
Volgend weekend maar es tijd aan besteden.
Ha!quote:Op maandag 25 november 2013 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leuk opgezet zo ja, dan wordt 't nog leuk om zelfs de naarste code te leren.
Python is helemaal niet moeilijk. Voor mij is het leren van nog een taal alleen haalbaar als ik er ook echt wat mee ga doen. Zoals bovengenoemd project met Python.quote:Op maandag 25 november 2013 00:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik had me voorgenomen om perl of python te leren.
3 maanden later..meh
Mja, het is niet dat ik het moeilijk vind.. vergeet het alleen of kom er niet aan toe.quote:Op maandag 25 november 2013 01:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Python is helemaal niet moeilijk. Voor mij is het leren van nog een taal alleen haalbaar als ik er ook echt wat mee ga doen. Zoals bovengenoemd project met Python.
Dat laatste heb ik ook als ik het niet per se nodig heb.quote:Op maandag 25 november 2013 01:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat ik het moeilijk vind.. vergeet het alleen of kom er niet aan toe.
Wordt* nerd*quote:Op maandag 25 november 2013 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Word toch geen nerten topic hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |